رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الفصل الثالث عشر 13 بقلم نورا محمد
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي البارت الثالث عشر
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الجزء الثالث عشر
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الحلقة الثالثة عشر
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي
نورا بصراخ:اااااه لاء مش هسكت تاني ااااه الخيانه لاء الا الخيانه اااه
أسر ساب شعرها: خيانه خيانه اي
نورا رفعت الموبيل لأسر :شوف صورك مع حبيبت القلب
أسر :دي دي
نورا بدموع:انا اتاكد أنه حقيقه صحيح هي دي دينا ولا وحده كدا
أسر بتوتر: ه هي دينا
نورا وهي بتمسح دموعها: كدبت ليه وقولت انك طالع فى مأمورية
أسر :انا فعلا كنت فى مأمورية
نورا: مأمورية غرام مش كدا على عموم دا ميخصنيش انا عايزه أطلق
أسر بخبث: انتي بتغيري
نورا بتوتر: قولتلك قبل كدا الغيرة موجوده بين الاحبه واحنا مش احبه الغيرة بين اتنين متجوزين عن حب مش جواز على الورق
أسر : يبقي زعلانه ليه
نورا بغيره وتسرع: يعني انا مش ماليه عينك
أسر وهو يقترب: ماليه عيني بس حني عليا
نورا: ابعد احنا جواز مؤقت ونهطلق وهتجوز غيرك
أسر بغضب : تمام بس علشان اطلقك لازم اتجوزك الاول
نور بخوف: ت تقصد ايه وبتقرب ليه اااه ممممم
أسر الغضب عماه وكل تفكيره انها تكون ملكه باي طريقه كان يقبلها بعن*ف ومزق ملابسها لايهمه بكائها وصرخاتها واستنجادها به
نور بذعر: بلاااش يا أسر ون نبي يا أسر بلاااش كدا انا هكررهك احميني يا أسر
أسر بعد بضيق فكلماتها كانت بمثابة سك*ينه ذبحته كيف تطلب منه الحمايه وهو من يأذيها
أسر : عايزه تطلقي يبقي اخد حقي الشرعي
نورا: موافقه
أسر بذهول:ااااااااايه
________________________________
حازم بخبث:هههههههههه
عمر: شكلك مبسوط
حازم : ههه مبسوط اوي دلوقتي زمانه بيطلقها
عمر : ممكن لاء برضو
حازم وقف بغضب : نفسي افهم انت صاحبي ولا عدوي
عمر :صاحبك واخوك بس خايف عليك وأسر باشا مش بيرحم
حازم بغضب: بس هي ملكي وكنت بحبها فى الأول
عمر : وليه متجوزتهاش
حازم بندم:ما انت عارف السبب
عمر بقلة حيله: خلاص بقي سيبها فى حالها
__________________________________
فى القسم
مراد ببرود: ما تهدي بقي
ياسمين ببعض بعصبية: ممكن تقولي بقي انت محتفظ بي ليه
مراد برسميه:مزاجي كدا
ياسمين بصوت عالى: اوعي تفتكر انك ظابط يبقي خلاص الدنيا سابت انا خط احمر وغير كل البنات احذر مني
مراد قام وبقي يمشي حواليها وتكلم بهدوء مخيف: خلصتي
ياسمين بعصبيه:انا مش عارفه جايب البرود دا منين
مراد : طول ما انتي عصبيه وصوتك عالى مش هتمشي من هنا
ياسمين وهي بتجز على أسنانه: خلاص اهو هاديه وصوتي مش عالي
مراد بص عليها بطرف عينه: تمام قوليلي بقي كل يوم مشكلة ليه فاكره نفسك مين كل يوم تضربي شاب ليه
ياسمين وهي بتحاول تتحكم فى أعصابها :يعني حد يعاكسني واسكت
مراد بسخرية:وانتي فرجينيا جميلة الجميلات
ياسمين بضيق:ماشي يا مراد باشا انا مش جميلة ومش بتعاكس بس عصبيه شويه ولما حد بيضايقني بضايقه يبقي غلطانه والمفروض الشرطه في خدمه الشعب
مراد برسميه:ممم الشرطه فى خدمة الشعب المحترم لكن اشكالك
ياسمين بفارغ الصبر: انت زودها اوي وانا خارجه وريني بقي هتعمل ايه
مراد برسميه: عسكري
تمام يا فندم
مراد بنظرة تحدي: حبس انفرادي للانسه
ياسمين بغل: انا إلى جايه اقدم شكوى اتحبس
مراد هو بيقعد على كراسي المكتب ببرود : انصراف يا عسكري
تمام يا فندم يلا يا بت
ياسمين بخوف:اوعي كدا متلمسنيش انا همشي لوحدي
العسكري :يلا يا بت هتعملي فيها بنت ناس
مراد :………
__________________________________
أسر : عايزه تطلقي يبقي اخد حقي الشرعي
نورا: موافقه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي)