نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل العاشر 10 بقلم رنا أحمد
نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل العاشر 10 بقلم رنا أحمد |
نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل العاشر 10 بقلم رنا أحمد
في فيلا الجارحي ❤️.
في غرفه الفهد .
كان يقف فهد وهو في حاله من الاوعي كان يشعر وكأنه في حلم بل كبوسا سيخافا لتحدث بنبره مندهشه.
/لا مستحيل اكيد ده حلم عشق لم يكن تبعد عني اكيد ده مش حقيقي دي بتموت فيا ليبدء الفهد في استعاد وعيه تتدريجيا ليتحدث بنبره الفهد المرعبه .
/قسما بالله ي عشق ل خليكي تتمني الموت ل نفسك هخليكي تكرهي نفسك من الي هعمله فيكي انا هعرف ازي اكسرك مش هدور عليكي هخليكي انتي ترجيعلي ورجلك فوق رقبتك .
لقد أخطئتي ي صغيرتي وستذوقين عذاب الفهد .
في الاسفل
سليم بغضب شديد /فهد فهد .
فهد بقلق /سليم مالك فيه ايه .
نادين بدموع /انتوا بتساولنا احنا في ايه بنتي فين ي عشق فين الامانه الي معاكم .
فهد بعدم فهم /عشق مالها انا مش فاهم حاجه .
سليم بغضب/مش فاهم ايه ي فهد اتفضل شوف الرساله الي عشق سبتهلنا بنتي راحت فين ي فهد بنتي طفشت بسبب ابنك .
الفهد بحده /والله كل ده ي عمي بسببك بسبب دلعك فيها وتربيتك ليها والي عملته ده باينه أن بنات الشوارع انضف منها .
نادين بغضب/اخرس قطع لسانك انت كمان ليك عين تتكلم غلطتنا الوحيده أننا جوازنها ليك .
عشق بالم /اهدي ي نادين انشاء الله خير وانشاء الله غمه وهتعدي وعشق تلاقيها عايزه تهدي اعصابها شويه وبعدين هترجع ل جوزها وبيتها.
الفهد بغضب/ترجع فين ي امي الي تسيب بيت جوزها بالطريقه دي متستهلش أنها تكون علي ذمته اصلا .
صفعه قويه قد هزت جسد الفهد لينظر إليه بغضب ليتحدث سليم بغضب اكبر .
/انا استحملتك كتير اوي وسواء وافقت أو لا بنتي هتتطلق منك كده كده انا مصمم علي كده اصلا.
الفهد بغضب جحيمي/بقا كده انا قولت اعمل معاكم باصلي من الاخر ايه رايك بقا اني مش هطلقها وهطلبها في بيت الطاعه وهخليها زي البيت الوقف .
سليم بغضب /بعينك اناهوريك مين هو سليم الجارحي .
فهد بغضب ونبره أمره /بس اسكتوا انتوا الاتنين ايه مش عاملين اي حساب اني واقف وسطكم وانت ي فهد نسيت انك بتكلم عمك .
رحمه ببكاء وخوف شديد /بابا الحقني .
فهد برعب /رحمه مالك ي حبيبتي .
رحمه ببكاء هيستري/عشق ي بابا عشق اختي مش لقياها.
الفهد بحده/يعني ايه مش لاقيها متتكلمي .
رحمه /قالتلي الصبح أن عندها محاضرات كتير وبعدين عندها حفله عيد ميلاد وحده صاحبتها وأنها هتتاخر سالت عليها في الجامعه قالوا إنها مجاتش النهارده ولا حتي راحت ل صحبتها وبكلمها من بدري مبتردش .
الفهد برعب/وعربيتها فين .
رحمهةببكاء /ماهو ده الغريب أن عربيتها ماتحركتش من مكانها انا عايزه عشق عايزه اختي.
الفهد بنبره جديه /متقلقوش اختي انا هعرف ازي اجيبها لو كانت حتي في بطن الحوت .
في امريكا في فيلا انجي وعشق .
انجي تعب /ياااه وصلنا الحمد لله ده الواحد تعب اوي .
عشق بالم في بطنها /عندك حق ي انجي المسافه كبيره اوي فعلا .
انجي /طب ارتاحي انتي بس لما أعمالنا شويه اكل يساتهلوا بقك .
عشق بابتسامه /ربنا يخليكي ليا ي انجي .
انجي /ويخليكي ليا ي حبيتي انتي والي فبطنك .
عشق بصدمه /بتقويلي ايه .
انجي بسخرية /ايه ي عشق انا ظابط شرطه عندي سرعه بديهه انا عرفت من اول لحظه بس قولت اسيبك براحتك .
عشق بقلق وترجي/انجي ابوس ايدك اوعا فهد يعرف حاجه ارجوكي .
انجي باطمئنان /متقلقيش محدش هيعرف بس ليه بقا رغم حملك ايه الي خلا كل ده يوصل ل كده.
عشق بالم /كان ممكن يعمل اي حاجه علشان يسقطني فهد خلاص سيطرت عليه الفكره ومستحيل تخرج ابدا بدعي ربنا أنه يحميني انا وابني عملت كل ده علشان خاطره علشان يعدي بر الأمان انا عايزه ابقا ام ي انجي .
انجي بحنان /انشاء الله هتبقي ام ي روحي وتعيشي كل نفسك فيه .
عشق بأمل /يارب ي انجي .
في وزاره الداخليه ..
في مكتب الفهد ..
كان يجلسون الفهد وكريم وهم يحاولون تفريغ الكاميرات .
كريم بغضب/دي كده بانت عشق اتخطفت ي فهد .
الفهد بغضب جحيمي /كنت متأكد أن هو الي وراءها طول الوقت كان بيبقي اللعب بينا زي الفار والقط بس دلوقتي هو لعبها مباشره وحفر قبره بايده .
كريم بشك /قصدك البوص .
الفهد بحده /هو فيه غيرو اشكال الناس الي خطفو عشق العربيه كل حاجه بتأكد أن هو وانا عارف أن هو الوحيد الي عايز ياذيني من ساعه الي حصل زمان .
كريم بعدم فهم/قصدك ايه انت عارف حاجه ومخبيها .
الفهد بارتباك واضح /لا ابدا مفيش المهم انت لازم نجتمع مع اللواء جلال حالا .
في فيلا الجارحي ❤️.
عشق بدموع /انشاء الله هترجع ي فهد اطمن ربنا كبير .
فهد بالم وقد سرح في الماضي /ياه ي عشق كان الزمن بيعيد نفسه من جديد افتكرت زمان لما قولنا خلاص ارتحنا لما دفنا بأيدينا انا وسليم ماضي ابونا الوسخ بس لا الماضي مبينتهيش مش كل حاجه بتتنسي لسه الدنيا مصممه تتدمر فينا .
عشق بالم /كل حاجه هتتصلح ي فهد انشاء الله.
رحمه بغيظ وغضب وصراخ /كل شي هيتصلح بعدم ماكل حاجه بتتضع من أيدينا بعد اختي ماتخطفت وكل ده بسبب ابنك .
فهد بغضب جحيمي/رحمه اتكلمي كويس واطلعي فوق انا مش ناقص .
رحمه بتحدي/لا مش هطلع ي بابا الهانم لازم تعرف أن كل ده بسبب ابنها .
عشق باستنكار /ابني اولا يبقا اخوكي ثانيا فهد ماله بالي حصل .
فهد بغضب جحيمي /رررحمه اسكتي خالص واطلعي فوق .
عشق بحده /استنا ي فهد انتوا فيه ايه مخبينه عليا اتكلموا .
رحمه بسخرية /انا هقولك ي عشق هانم .
في امريكا في فيلاالبوص ….
كان يجلس سامر وهو يتفحص كتابه جيدا لتاتي عشق .
عشق بمرح /كوبيه قهوه تمام ي دكتور سامر علشان تعرف تركز .
سامر بابتسامه اعجاب/انتي بجد غريبه اوي بتتصرفي وكانك في بيتك بالظبط مش خايفه من الي ممكن يحصل مش خايفه مننا طيب احنا اتنين رجاله وانتي بنت لوحدك .
عشق بتنهيده صدق /تعرف ي سامر انا حاسه معاكم باطمئنان وبحياه عمري ماحسيتها.
سامر بانتباه /ازي .
عشق بالم /امي ماتت وهي بتولدني انا واختي رحمه وبابا اتجوز ماما عشق بصراحه الست ربتنا زي مانكون بناتها واكتر بس طبعا كان ليها الأولوية عند بابا لانها عشق الجارحي ههه وانا واختي رحمه مختلفين في حجات كتير وأخونا فهد حاد اوي فكنت دايما بحس بوحده مابين الكل بصراحه لما شوفتك انت وآدم حاسيتكم اخواتي بجد .
سامر بعبوث /اخواتك .
عشق بضحكه ساحره /هههههه خلاص يا سيدي متزعلش خليها نص نص احكيلي انت بقا فين والدكم ووالدتكم وايه الي وصلكم لكده .
سامر بمراره /لا دي حكايه طويله هبقا احكيهالك بعدين .
عشق بإعجاب /وانا هستنا اسمعك ي سامر .
ادم /اتمنا أن الخدمه عندنا تكون عجبتك ي انسه عشق .
عشق بمرح /مش بطاله ي كبير تمشي بس معلش كنت عايزه منك طلب .
ادم بانتباه /خير.
عشق برجاء/عايزه اتكلم ابويا وامي اطمنهم .
ادم بحده /مينفعش طبعا.
عشق برجاء /ارجوك ي ادم صدقني انا مش عيله صغيره مش هقولهم علي اي حاجه خالص بس لازم اطمنهم لو سمحت .
سامر /خليها تكلمهم ي ادم لو سمحت انشاء الله مش هيحصل حاجه.
ادم يتنهيده قلق /ماشي حاضر امسكي الخط ده كلميهم وبعدين كسريه مائه حته فاهمه .
عشق بسعاده /فاهمه فاهمه شكرا .
لتسرع عشق للاطمئنان عشق وفهد .
سامر باستغراب وارتباك /مالك ي ادم بتبصلي كده ليه .
ادم بقلق/سامر انت اغلي حاجه في حياتي انا علشانك ممكن اعمل اي حاجه في الدنيا الشبح عمره مبيخاف غير عليك انت الحاجه الوحيده الي ممكن تكسرني .
سامر بلهفه/ايه يحبيبي بعد الشر عليك ليه الخوف ده كله ي ادم .
ادم بتنهيده/مفيش حاجه بس خالي بالك من نفسك انا رايح اقابل البوص لانه عاوزني .
سامر بابتسامه ساحره /حاضر متقلقش عليا .
في امريكا في شقه عشق وانجي ..
كانت تقف عشق وهي تعبث فيه ملابسها لتمسك ذلك المنامه الحريريه لتبتسم بحزن لتذكر ذكرا ذلك المنامه .
في فيلا سليم الجارحي ❤️.
كانت تجلس عشق في جنيه الفيلا وهي تسقي الورود لتشهق بشده عندما شعرت بمن يأخذها لاحضانه لتبتسم بسحر لمعشوقها.
الفهد بعشق /معقوله واقفه قصاد الورد كده حرام عليكي اكيد غيران من جمالك .
عشق بحب /حبيبي الناس كلها غيرانه مني علشان معايا اجمل راجل في الدنيا .
الفهد بغمزه /بقولك ايه متجيبي بوسه .
عشق بغضب/فهد احترام نفسك عيب كده .
الفهد بغيظ/ي خربيت ابوي الزهايمر ي بنتي انتي ناسيه اني جوزك .
عشق بارتباك /برضه لما نعمل فرح مش دلوقتي.
الفهد /ماشي ي ستي مش هتشوفي الهديه .
عشق /حبيبي تسلملي .
لتمسك الشنط لتفتحها لتنصدم مما بها لتغلقها سريعا.
عشق بغضب وكسوف /اه ي قليل الادب ايه ده .
الفهد بضحك/هههههههه بتتكسفي ي بيضه بصراحه عليكي هيحننوا .
عشق بغيظ وكسوف/انت قليل الادب وربنا مش هيسامحك .
الفهد بعشق/بحبك .
عشق بحب /وانا بموت فيك ي حبيبي .
لتفيق من شرودها ودمعاتها الذي هبطت بسرعه البرق علي يد انجي وهي تتضعها علي كتفها.
انجي /انشاء الله كل حاجه هتتحل والي جاي هيكون احسن انشاء الله .
عشق بدمع /انشاء الله .
انجي /طب يلا بقا ي ستي ننام علشان بكره اول حاجه نعملها نطمن علي الغلبان الي فبطنك ده الي متبهدل معانا وبعدين ادخل دائره البحث عن الشبح الغامض.
عشق /خالي بالك من نفسك ي انجي .
انجي /خليها على الله ي شوشو يلا بينا .
في فيلا الجارحي ❤️.
عشق بغضب /متتكلمي وتقولي ايه الي تعرفيه عن ابني ي رحمه انا معرفوش .
الفهد بسخرية ونظره حاده /هتكون عارفه ايه ي امي ابنك زي الجنيه الدهب بيلمع للاعمي.
فهد بحده/اسكتوا خالص رقم غريب يمكن تكون حاجه تخص عشق الوا .
عشق /ايوه ي بابا انا عشق .
فهد بجنون/عشق عشق انتي فين ي حبيبتي طمنيني قوليلي انتي فين اذوكي عملوا فيكي ايه .
عشق /اطمن ي بابا انا بخير محدش عملي حاجه اناكان لازم اطمنكم عليا صدقني انا في امان.
الفهد بغضب وهو يمسك الهاتف من والده /ايوه ي بت انتي فين امان ايه الي بتتكلمي عنه انتي فين اتكلمي.
عشق /مش هقدر اقولك انا فين ي فهد انا حبيت اطمنكم عليا انا في ايد امينه صدقني.
الفهد بغضب/انتي تقوللي في ايد امينه والتانيه عايزه تعيش في امان بعيد عن الكل دانتوا لما تقعوا في أيدي هكسر عضمكم .
عشق بياس /سلام ي فهد .
لتغلق عشق الهاتف وتقوم بتكسير الشريحه كما قال لها ادم .
الفهد بغضب/شايف بينتك ي بابا .
فهد /انا اول مره احس ان عشق سعيده كده واضح أن احنا فينا لعنه ي فهد كل الي بيبعد عننا بيرتاح بيلاقي حاجه مش شايفها عندنا .
في شقه ما …..
كانت تجلس شبه عاريه علي صدره وهو يزفر بسيجاره في الهواء .
فارس بغضب/انا مش عايز فلوس كفايه ل حد كده انا عايز البنت دي تحت ايدي .
ام حوريه /بس ليه دي بت هبله بنتطلع منها بقرشين وبعدين قسما بالله ي فارس اقتلها لو حاسيه انك ميال ليها .
فارس بخبث /ميال ايه وبتاع ايه هو بحب حد غيرك انت ي جميل .
ام حوريه /هنتجوز امتا ي فارس .
فارس بمكر /قريب يروحي تعالي في حضني بقا ده انتي وحشاني .
ام حوريه بدلع /امرك يروحي