رواية عشقت قمر الصعيد الفصل العشرون 20 بقلم ندى سامي
رواية عشقت قمر الصعيد الجزء العشرون
رواية عشقت قمر الصعيد البارت العشرون
رواية عشقت قمر الصعيد الحلقة العشرون
شيري: بت انتي نسيتي نفسك دا انتي فلا…
باسل بصوت عالي: شيرييييييييي!!
باسل بغضب: شيري انا متنيل تعبان ومش ناقص زفت خناق هنا كمان اتفضلي اقعدي من غير زفت مشاكل
شيري: حاضر يا بيبي سوري انا جايه اطمن عليكي ووحشتني اووي (بارده اوووي 😠🙂)
قمر كانت مفكره انه هيدافع عنها بس هو معملش كدا والدموع اتجمعت في عيونها وقالت عن اذنكم وخرجت
باسل قلبه كان واجعه عليها اووي ونفسه ياخدها في حضنه ويقولها حقك عليا بس للاسف كبريائه مانعه يعمل كدا
شيري شايفه باسل بيبص علي الباب لطيف قمر وسرحان
شيري بغل: اي هتفضل باصص مكان لما خرجت كدا كتير ولا اي
باسل بغضب: شيري انا عدتهالك المرادي بس وقسمابالله لو غلطتي فيها تاني مش هرحمك ماشي
شيري بخوف ماشي يا باسل فهمت
ناديه شافت قمر وهي طالعه تعيط من اوضه باسل
ناديه بقلق علي قمر: حببتي مالك اي اللي مزعلك ومخليكي تعيطي كدا ف اي
قمر: مفيش يا ماما دا في حاجه دخلت في عيني بس هروح احط قطره
ناديه: قمر متخبيش عليا حصل اي لو محكتيش هدخل ابهدل الدنيا جوا
قمر بسرعه: لا لا متعمليش كدا تعالي وانا هحكيلك بس اوعديني متعمليش حاجه
ناديه: تعالي يقمر نقعد في اوضتي واحكيلي
نسيببهم بقا ونروح ل رامز
رامز وصل الڤيلا والحراس فتحوا الباب ودخل بالعربيه وبعدين نزل ورن الجرس
تالين: يوووووه هو مفيش حد في البيت بيىد علي الفون ولا يفتح الباب ولا اي يعن…..
اتصدمت تالين لما شافت رامز ومكملتش كلامها
رامز بضحك علي شكلها: ههههههههه اي يا تالين انتي بتكلمي نفسك ولا اي
تالين بكسوف: ها انا لا اااه مش عارفه
رامز: اي يبنتي انتي اتجننتي ولا اي 😂
تالين: جن لما يلخبطتك اي اتجننتي دي وثواني واستوعبت ما قالته
تالين: اي دا مش قصدي والله انا اسفه وكانت هتعيط
رامز: اهدي اهدي مفيش حاجه مزعلتش من اختي الصغيره يعني
تالين بضيق: اختك اها اختك طب كويس
رامز بخبث: هو اي اللي كويس يا توتي
تالين: ها لا مفيش حاجه ابيه باسل فوق يا رامز يا اخويا واتكت علي كلمه اخويا دي جامد 😂
رامز بضيق: ماشي ياختي انا طالعله
ملحوظه هما الاتنين بيستعبطوا علي بعض يولااه ولا هو بيعتبرها اخته ولا هي بتعتبره اخوها
رامز: تمام انا هطلعله
تالين بتسرع: ما تقعد تحت شويه قصدي يعني هو معاه شيري فوق لما تنزل وقالت بضيق ولا انت عايز تطلع وست شيري فوق
رامز باستغراب: ما اطلع يبنتي وفيها اي انتي سخنه وبتخرفي ولا اي
تالين بضيق: لا مش هتطلع بقا يا رامز ها
رامز: مش عارفه مالك انهارده والله غريبه شكلك شاربه حاجه
تالين: رامز انا مش بخرف هو يعني مينفعش تطلع تقعد معاهم هما كابل وكدا
رامزبخبث: عقبالي انا وهي ونبقا كابل مع بعض
تالين: اي دا انت بتحب حد ولا اي وقالتها بزعل
رامز بثبات: تقدري تقولي كدا ااها وان شاء الله اعترفلها بحبي بس هي تحس
تالين بضيق وغيره اها ان شاء الله عن اذنك وطلعت علي اوضتها
رامز: اي دا مالها هي مفهمتش قصدي ولا اي
داده سعاد: اي دا ازيك يا رامز يبني عامل اي
رامز بابتسامه: ازيك يا داده وحشاني اووي والله
داده سعاد: يا بكاش انت لو كنت وحشتك كنت سالت عليا
رامز بضحك: مشغول والله اووي
نسيبهم بقا ونروح عند ناديه وقمر
ناديه وقمر دخلوا الاوضه وقعدوا
ناديه: احكيلي مالك بقا
قمر: بلاش يا ماما مش عايزه مشاكل مع باسل
ناديه: قمر احكيلي عشان مزعلش منك ف اي
قمر: حاضر هحكيلك وقصت عليها كل ما حدث
ناديه بضيق وغضب: هي عملت كل دا طب ماشي تعالي معايا
قمر: بلاش بالله عليكي يا ماما
ناديه: بنتي متنهنش ابدا يلا وشدت قمر من ايديها واتجهت لاوضه باسل وفتحت الباب وفجاه!!!!!!!
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت قمر الصعيد)