رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورا محمد
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي البارت الحادي عشر
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الجزء الحادي عشر
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الحلقة الحادية عشر
نورا اتخضت وحضنت أسر
أسر بحزم : نورا ابعدي
نورا وهي تشد من احتضانه
أسر بعتاب: مين دا وكيف تسمح لحد يلمسك دا انا إلى جوزك لسه ملستكيش
نورا بعدت بزعل: وتلمسني ليه وانت مش بتحبني وكمان قولت واكملت بقهرة أن جوازنا مؤقت وكمان ضربتني انا بكرهك
أسر بجمود: نورا مش هكرر سألي تاني
نورا حكت لأسر كل حاجه من اول نزولها الشارع ومفيش موصلات لحد ما كانت بتعيط
نورا بعيط: والله كنت هبعده بس انت جيت انا مش وحشه انا مش وحشه وفجأة أغمي عليها
_________________________
عند روفينا
مراد وهو ماسك أيدها وبيبوسه: روفينا حبيبتي كدا خوفتينا عليكي
وفجأة الباب اتفتح
اسفه داخلت بالغلط
مراد: ياسمين انتي بترقبيني ولا ايه
ياسمين بردح: أرقب مين يا عمر فاكر نفسك احمد عز
مراد مسك فكها: هوس البنت نايمه ولو صحيت هموتك
ياسمين بعيط: س سبني
مراد سابه وبطرف عينها بصلها: مش عايز اشوفك حتي لو صدفه وخرجت وهي بتعيط
__________________________
فى مكان ما
مجهول٢:مين عمل فيك كدا يا صاحبي
مجهول١:زفت أسر كنت لسه هخدها فى حضني راح كسر دراعي يا عمر
عمر : قولتلك انساها انت كدا هتفتح علينا ابواب جهنم يا حازم
حازم :انا عندي خطه جهزت الصور
عمر:جاهزه ياصاحبي بس لو أسر باشا عرف هنطرد انا وانت
حازم : متخافش احنا هنضرب على الحديد وهو سخن
__________________________
نورا بدأت تفوق وجدت نفسها فى غرفه المستشفي ومتعلق له تحليل ثواني الباب خبط
دخل أسر ومعه موظف الاستقبال
موظف الاستقبال بخوف: ازي حضرتك يا مدام انا اسفه والله على إلى حصل انا معرفش أن حضرتك مدام أسر باشا صاحب المستشفي
نورا بتعب : ياريت متكررش تاني وظيفه المستشفيات الحقيقه هي إنقاذ حياة الإنسان سواء فقير أو غني مش استثماريه خالص وتجميع فلوس من الاغنياء والفقراء يموتوا علشان مش متوفر معاهم فلوس
موظف الاستقبال: كلام حضرتك صح وانا ندمان على الحصل وياريت تسامحيني علشان أسر باشا مصمم يطردني ودا اكل عيشي
نورا وهي تنظر لأسر : انا سامحتك وأسر باشا مش هيطردك بس تاني مره اي حد محتاج داخله وكلم أسر باشا
موظف الاستقبال: شكرا لحضرتك ربنا يخليكم لبعض
استاذن انا
أسر بجمود: على فكره الود إلى اتعرضلك انا داخلته
السجن بعد ما روقته احم احسن دلوقتي
نورا هزت راسها
دخل مراد وهو شايل روفينا : عامله ايه
نورا بلهفه: مش مهم انا بنتي اقصد روفينا عامله ايه
مراد ابتسم : بنتك كويس جدا وعايزاكي تقومي بسرعه علشان تهتمي بيها
نورا بحزن: باباها يهتم بيها
أسر : مراد فين الممرضه المحلول قرب يخلص
مراد : مش عارف اتأخرت ليه اهي جات
ممرضه: اسفه على تاخير فين ايدك كدا
نورا كانت بتعيط وبتترعش اسر قرب منها وحضنها
مراد بمرح : انت ما صدقت يا ابرهيم
أسر بعد عن نورا: فين الممرضه
مراد بضحك: مشيت من بدري يلا بقي نروح انا جعان
نورا بتحاول تقوم أسر ميل وشالها
نورا يزهق: نزلني بقولك نزلني
أسر باسها
نورا بصدمه: انت واحد قليل الاد قطع كلامها ببوسها طويله
أسر : لو عايزه تاني قوليها تاني نورا دفنت نفسها فى صدره
فى البيت
مراد: انا جعاااااااان
أسر : عايز ايه ديلفري
مراد: اطلب فراخه مشويه ورز بسمتي ومكرونه بشامل وشويه سلطات ولتر ببسي
أسر بذهول: علي مين الحساب
مراد بضحك: عليك ياصاحبي
أسر : ابو شكل الصحبيه وانتي يا نورا
نورا ولم تنظر له: مليش نفس
أسر : طلبتلك كريب وشويبس رومان
نورا ببرود: مش عايزه منك حاجه بشوفك نفسي بتسد
مراد لتهدئة الوضع: علشان خاطري يا نورا انا زي اخوكي واول مره اطلب منك طلب
نورا: حاضر
أسر كان متعصب والغيره بتنهش قلبه
الاكل وصل
مراد كان بياكل بشراسه ونورا كانت بتلعب فى الاكل وأسر هيموت من غيرته و غضبه بسبب كلامها
مراد : الحمدلله انا ماشي
أسر : بكرة ساعة ٨ تكون فى القسم
مراد: حاضر ومشي مراد
اعااااا اعااااا
أسر دخل غرفة روفينا وكانت بتعيط شالها
أسر: مالك ياروحي بتعيطي ليه وطلع لنورا
أسر: روفينا بتعيط شوفي مالها
نورا: انا مش امها انا هنا خدمه لحد ما الجواز المؤقت ينتهي
أسر بندم: ارجوكي خديها دي هتموت نفسها من العياط ونكمل كلامنا بعدين
نورا مستحملتش تشوف روفينا وهي بتعيط خدتها وغيرتلها ووكلتها وعطتها العلاج ونيمت روفينا
نورا ببرود: انت هتنام مع روفينا وانا هنام لوحدي
أسر اتنهد ومسك ايد نورا وقعدها على كرسي وهو قعد على ركبه
أسر: انا عارف اني غلطان وقولت كلام جرحك بس غصب عني انا اب
نورا بدموع: انت قولت اني مش امها واني خدامه وكمان ضربتني وزعقتلي وشككت فى أخلاقي
أسر خدها فى حضنه: اسف حقك عليا ولو عايزه تضربيني يا ست البنات انا موافق و انا عمري ما شككت فى اخلاقك انتي غاليه جدا عندي بس تقدري تقولى غيرت
نورا وهي بتمسح دموعها: الغيره بتكون موجوده بين الاحبه واحنا مش احبه
أسر باس راسها: خلاص بقي انا اسف وتعالى علشان ناكل
نورا: انا مليش نفس
أسر بحزن:شكلي بيسد النفس صح انا هجبلك الاكل ومش هاكل معاكي
نورا بتسرعه: انا مقصدش بس كنت زعلانه منك
أسر بفرح:يعني مش زعلانه مني وهتاكلي معايا
نورا بابتسامه: اه
أسر جاب الاكل وشد نورا وقعدها على رجله وبقي يأكلها
أسر :نورا ممكن طلب
نورا: اتفضل
أسر : ممكن انام فى حضنك النهارده
نورا بصدمه:ايه
أسر : هنام بس والله يارب اموت لو رفضتي
نورا : خلاص ماشي
أسر خد نورا وروفينا فى حضنه وناموا
__________________________
مراد: الو عايز كل المعلومات عن وحده هبعتلك صورة ليها على الواتس وتراقبها
___________________________
نورا صحيت على رنت الموبيل
نورا: الو ازيك يا ياسمين عامله ايه وحشتني
ياسمين:اديني فرصه ارد عليك
نورا: اتفضلي يالمضه
ياسمين:انا كويسه وانتي وحشاني اكتر انتي عامله ايه
نورا: الحمدلله كويسه
ياسمين:انا جيتلك امبارح المستشفى بس قبلت شخص غتت وروحت انا اسفه
نورا : ولا يهمك انا كويسه ابقي تعالى اقعدي شويا معايا
ياسمين: حاضر يلا سلام يا قمر
______________________________
نورا قفلت الفون وبصت على أسر وملامحه الجميله
أسر بنوم: كنتي بتكلمي مين
نورا: شك تاني قبلها أسر بعنف ودفن رأسه فى رقبتها بتلذذ وقال :قولتلك عمري ما اشك فيكي انا بسأل عادي عايزه تردي براحتك
نورا :دي ياسمين اختي
أسر قام خد دش ولبس لبس رسمي
نورا حضرت الفطار
أسر شد نورا وقعدها على رجله: اكليني
نورا بكسوف: طيب ابعد
أسر : تؤ تؤ اكليني
نورا اكلت أسر بكسوف
أسر: انا رايح القسم عايزه حاجه
نورا : سلامتك
اسر قرب وقبلها جانب شفايفها ومشي
نورا صحت روفينا واكلتها وادتها علاجها
سمعت صوت اشعار وصول رسايل لموبيلها
نورا مسكت الموبيل: كذب كذب اكيد كذب ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي)