روايات

رواية أحببتك رغم اختلافك الفصل الخامس 5 بقلم هدير بدر

رواية أحببتك رغم اختلافك الفصل الخامس 5 بقلم هدير بدر

رواية أحببتك رغم اختلافك الجزء الخامس

رواية أحببتك رغم اختلافك البارت الخامس

رواية أحببتك رغم اختلافك
رواية أحببتك رغم اختلافك

رواية أحببتك رغم اختلافك الحلقة الخامسة

كريم اتفزع وشالها حطها علي الكنبه برفق وفضل يخبط علي وجنتها براحه ولكن بدون فائده

مسك التليفون واتكلم بخوف وعصبيه : انا عايز دكتور حالا وقفل التليفون وفضل يرش ميه علي وش رنين

بعد مده وصل الدكتور وبدأ يكشف علي رنين

كريم انا واقف قلقان عليها وقلبه واجعه

الدكتور بحزن واسف : للاسف هي ماخدتشي العلاج في الوقت المحدد ودا اثر عليها وغير ان شكلها مرهق ونفسيتها تعبانه

كريم : مش فاهم علاج ايه اللي هي بتاخده

الدكتور باسف : علاج ال ولسه هايكمل

رنين كانت فاقت

كريم مسك ايدها بقلق: انتي كويسه

رنين بتعب : ايوة مافيش حاجه

كريم بص للدكتور باهتمام : علاج ايه اللي هي بتاخده وبعدين بص لرنين انتي بتعاني من حاجه

رنين بتوتر: ايوا عندي انيميا فا تعبت شويه

كريم: بس الانيميا ماتعملشي دا كله

الدكتور حس انها بتحاول تخبي عليه قرر مايقولشي الحقيقه

كريم بص للدكتور : هي تعبانه فعلا من كدا

الدكتور بحرج :ايوا هي علشان ضعيفه وماكلتشي اغمي عليها ياريت تهتم باكلها عن اذنكم

كريم بصلها بحزن وبعدين افتكر اللي هي عملته رجع لجموده : تقدري تقومي تاكلى وكملى شغل انا عارف بتعملى كدا علشان تهربي من الشغل فا مش هاسيبلك فرصه اتفضلي علي مكتبك الاكل هايكون عندك خلال دقايق

رنين قامت بتعب ودموعها نزلت قعدت علي المكتب بحزن وبدأت تشتغل تاني لاقيت الاكل وصل بدأت تاكل حاجات بسيطه والتعب برضو بيزيد عليها فضلت تشتغل

 

 

جات الساعه تسعه بليل

رنين بتعب : انا لازم اروح دلوقتي الوقت اتأخر اوي

كريم كلمها وهو حاطط رجل علي رجل : خلصتي الشغل

رنين بخوف : لا بس ولسه هاتكمل

كريم قاطعها بحده : انا مش قلت مافيش مرواح غير لما تخلصي الشغل

رنين : ما ما هو الشغل بص

كريم : اما تعرفي تتكلمي تعالي اتفضلي

رنين بتعب : انا ضروري اروح دلوقتي مش اقدر اكمل

كريم بزعيق وغضب : لو اتحركتي من الشركه قبل ماتخلصي الورق انتي عارفه مصيرك

رنين عيطت وانهارت : انا لازم اروح صدقني والله هاجي بكرا اخلص كل الشغل بالله روحني وقعدت في الارض تعيط

كريم بعصبيه : مافيش زفت مرواح والا حبيب القلب وحشك

رنين قامت علي المكتب وكلمت مامتها

رنين بتعب : اي ياحبيبتي عامله ايه

 

 

مني : الحمدلله ياحبيبتي اتاخرت كدا ليه

رنين: اصل صاحبتي تعبت ولازم ابات معاها خدي بالك من نفسك ياحبيبتي

مني : خدي بالك من نفسك ومن صاحبتك

رنين : ماشي ياحبيبتي كلى وخدي العلاج انا مجهزه الاكل وقفلت معاها

فضلت تشتغل لحد الفجر لاقيت نفسها مش قادره تستحمل اكتر من كدا

دخلت لكريم كان قاعد مراقبها

………….

هدوء صحيت لاقيت مروان حاضنها

هدوء فكيت ايده وقامت قعدت وفضلت تعيط

مروان صحي استغرب من عياطها

مروان بزهق : بتعيطي ليه حد بيعيط علي الصبح كدا

هدوء مسحت دموعها : لا مافيش حاجه

وقامت تاخد شاور

مروان مسك التليفون لقي ١٠٠ مكالمه فايته اتخض وقام بسرعه

مروان رن علي الرقم

مروان بحنيه : ايه يا زينب انتي فين

كانت هدوء طالعه في الوقت دا

مروان : ماشي ياحبيبتي هاجي اخدك وقام مشي

دخل اوضته لبس كاجول ونزل علشان يلحق ياخد زينب من المطار

هدوء فضلت باصه لاثره وفضلت تعيط : معقول بيخوني او بيحب حد

 

 

مروان وصل المطار لاقي زينب و مي

حضن زينب وسلم علي مي

ركبوا العربيه

زينب بتمثل الحزن: تبقا تتجوز من غير ماجي ماشي ماااااشي

مروان : بس يابكاشه انتي عارفه اني ماكنتيش عايز اتجوز اصلا بس ظروف حصلت

مي كانت قاعده بغيظ : اممممم وهي حلوة بقا

مروان ضيق عينيه: هو انا بختار حاجه وحشه

هدوء لبست بجامه بحمالات ونزلت تساعد ام احمد قبل ما مروان يجي

ام احمد بصتلها بحب : تحبي اعملك حاجه ياحبيبتي

هدوء بابتسامه: هاساعدك

ام احمد لسه هاتكمل كلامها لاقيت أصوات كتير برا

زينب : يا داااااده انا جيييييت انتي فييييين

ام احمد طلعت بسرعه حضنت زينب

هدوء طلعت علي الأصوات

مي بتكبر : مين دي

ام احمد: دي مرات مروان

مي بصدمه : ايه وهي دي اللي جميله دي مشوهه ايه القرف دا

هدوء عيطت وطلعت تجري

 

 

………

رنين فاجاه شفايفها ازرقت ووشها بقا اصفر

بصيت لكريم بتعب : انا انا عايزه اطلب منك طلب

كريم استغرب لشكلها ولاحظ انها مش قادره تقف

قام وقف جنبها: في اي ومال وشك كدة

رنين بتعب ووجع: مافيش ممكن تجبلى العلاج دا ض ضروري انا بم بموت وفاجاه وقعت بين احضانه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببتك رغم اختلافك

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى