روايات

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الفصل السادس عشر 16 بقلم اربسيما روبل

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الفصل السادس عشر 16 بقلم اربسيما روبل

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الجزء السادس عشر

رواية وبرغم من قسوتها احببتها البارت السادس عشر

رواية وبرغم من قسوتها احببتها
رواية وبرغم من قسوتها احببتها

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الحلقة السادسة عشر

لاكني احبك حتي لو أضحي بحياتي من اجلك ❤‍🔥🥰
ونتفجاء أن من أخذ الرصاصه هي ندي وريان يركد وراء حازم
بيبرس بخوف وصراخ : نديييييييييي وينزل علي الارض ويضع رأسها علي رجلو
ندي بابتسامه والم : بي بيبرس ا ا انا عا عايزه ا اقولك حاجه
بيبرس بصراخ : اتصلوا بالاسعاف بسرعههههههه
ندي بالم: بيبرس اسمعني ي يمكن م مش مكتوبلنا ن نكون مع بعض ب بس ي يعلم ربنا اني حبي حبيتك حبيتك اوي و ولاهي ويمكن جه الوقت اني اموت
بيبرس ببكاء : بس متقوليش كدا
ندي بالم : مش هكون معاك بس عايزه اقولك ب بحبك اوي بحبك الي ملا نهايه
بيبرس بخوف وبكاء : وانا كمان بحبك اوي بحبك اوي ولاهي ندي ندي
وفقضت الوعي
بيبرس بصراخ: الاسعاااااااف
صقر : تعالي معايا نوديها المستشفي
وياخذوها الي المستشفي
بيبرس بصراخ:دكتورةةةةةةةة
غرام ببكاء : أنا الي هعمل العمليه ثم تكمل بصراخ تروليييييي
تأتي الممرضه بالترولي وتتجهز غرام وتدخل الي غرفه العمليات
ويمسك ريان حازم وياخذه الي المستشفي وعندما يري بيبرس حازم تسود عينه وعروقه تظهر ولا يري أمامه الي ندي وهي تنصاب وتقع ويذهب الي حازم ويظل يضربه ويحاول ريان وصقر ومازن وفهد أبعاده ولكنه لم يبعد وظل يضربه حتي فقد الوعي
وبعد عددت سعات تخرج غرام وهي تعرق كثيره يجري إليها بيبرس وعشق
عشق ببكاء : ن ندي اخبرها ايه
غرام بفرحه : الحمدلله قدرت انقذها بس بصعوبه
بيبرس بفرحه : الحمدلله اشكرك يارب
وياخذ ريان غرام في حضنه ويقول : يلا ياحبيبتي روحي غيري علشان ندخل كلنا لندي
غرام بحب: ماشي
وتدخل وتبدل ملابسها وتخرج ويدخلون الي ندي وتكون ندي فقده الوعي
ريان بغضب: فهد خد الحيوان حازم وودي القصر حطو في المخزن واربطو لغايه مااجي
فهد : حاضر
ويجرو ويذهب
بيبرس ببكاء وهوا يجلس بجانب ندي : ندي حبيبتي فوقي علشان خاطري مقدرش اعيش من غيرك انتي ليه خدتي الرصاصه مكاني ليه ضحيتي علشاني ليه
ويبكي كثيره ويذهب إليه ريان ويجلس بجانبه ويقول بقوه وهو يمسك وجه
ريان بقوه : أنت بيبرس الهلالي اخويا الي اعرفو بيبرس الي اعرفو مش كدا أنا متعودتش عليك كدا خليك قوي وافتكر انك بيبرس الهلالي اخو ريان الهلالي الي محدش يقدر يوقف في وشهم
بيبرس ببكاء: ب بس انا انا خايف اخسرها مش هقدر اعيش من غيرها بحبها اوي اوي
ريان بقوه : ولو لازم تكون اقوي من كدا ارجع بيبرس الهلالي الي هيجيب حق مراتو لازم تاخد حق ندي بايدك
بيبرس وهو يمسح دمعوه بقوه وغضب : حازم فين
ريان بابتسامة : في مخزن البيت
بيبرس بغضب شديد : أنا رايح اخد حق مراتي وحبيبتي من الحيوان دا ولما ندي تفوق اتصلوا بيا
ريان بابتسامة: تمام يلا روح يا بطل
ويذهب بيبرس الي البيت ثم الي المخزن
ويرش مياه علي حازم
بيبرس بغضب يكاد أن يفتك به : فووووووق فوقلي كدا علشان وقت حسابك جه
حازم بضعف : بي بيبرس أنا اسف سامحني سبني واوعدك اني مش هقرب منكو ابدا
بيبرس بضحكه خبيثه : اسيبك اه طبعا ومالو ثم يتكلم بغضب انت اهبل أنا كان نفسي اقولك بس مش هوسخ ايدي في دم واحد زيك فهههههههد
فهد : اتفضل ياباشا
يدخل البوليس ويكون معهم اسلام الدهشوري
بيبرس بغضب: هو دا المجرم خدو بدل ماقتلو
اسلام : خدوو
وياخذون حازم ويذهبون
ويعود بيبرس الي المستشفي
في مكتب البوليس
اسلام بحب وهو ينظر لصوره بيده : شغف الشافعي أنا حبيتك من اول ماشوفتك وهاجي اطلبك سالت قالولي انك في بيت الهلالي هاجي بكره واخطبك وهتبقي حرمي
( بعد ايه ياحرام ماصقر خدها منك نيهههههههه😂😂)
في المستشفي
يجلس بيبرس بجانب ندي ويكون موجود ريان وغرام وشغف وصقر وعشق وفهد ومازن وجنا ورحمه ومهدي وهدي ومسيري وتفيق ندي
ندي بابتسامه : بيبرس
بيبرس بفرحه وهو يتفحصها : ندي حبيبتي انتي فوقتي أن انتي كويسه فيكي حاجه
ندي : ماتخفش أنا كويسه
عشق وغرام وجنا وشغف : انتي كويسه ياندي
ندي بابتسامه: أنا كويسه يابنات
رحمه ببكاء: بنتي حبيبتي انتي كويسه
ندي بابتسامه: أنا كويسه ياماما
_ عشق المهدي هنا
عشق بصدمه : وليد

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وبرغم من قسوتها احببتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى