رواية طفلتي المنسية الفصل السابع والعشرون 27 بقلم هدير عبدالعليم
رواية طفلتي المنسية الجزء السابع والعشرون
رواية طفلتي المنسية البارت السابع والعشرون
رواية طفلتي المنسية الحلقة السابعة والعشرون
مدام هبه : موضوع أيه ؟!
ياسمين : رد ي دكتور وقولها موضوع أيه
فهد : …
ياسمين: بعصبية يبقا مش حقيقي صح ؟؟!
مدام هبه : هو أيه ؟!
فهد : لا والله يعنى أنا هشتغلك ي ياسمين؟؟
ياسمين : بصوت عالى قول لنفسك ي دكتور ، هو أنت فاكر إن قلوب الناس لعبه فى إيدك؟!
فهد : هو حقيقي بس مش متأكد.
ياسمين: يعنى أيه؟؟
فهد : وصلت للخيط إللى هيوصلنا ل أهلك
ياسمين : بدموع بجدد !!
فهد : اه
ياسمين : طب هم فين أقصد هم مين؟؟؟
فهد : مش لما أتأكد ي ياسمين
ياسمين: هااا!!
فهد: ي ياسمين أنا بحاول من يوم ما قولتي إنك نفسك توصلي ل أهلك بحاول علشان نفسي تتجمعوا تانى
ياسمين : اه هم مين بقا!!؟
فهد : ياسمين مش هينفع أقولك أى حاجه دلوقتى بس إللى حبيت اقولك عليه هو إنك متمشيش من الاتلية علشان أول لما أوصل ل أهلك تكوني موجودة مكانك و ترجعوا لبعض
ياسمين : طب قولى هم مين؟!
فهد : يلا سلام
ياسمين : هشوفك تاااني
فهد : القدر ممكن يجمعنا ب خبر حلو و يمكن لا !الله أعلم
ياسمين : بسرعة لا هيجمعنا ي دكتور
فهد : اوعدك هحاول لحد ما اجى بس أوعى تمشي من الاتلية
مدام هبه: إحنا مش هنخليها تمشي أصلا
فهد : سلام
ياسمين: بدموع سلام
^^^^
ياسمين : تفتكري ي مدام هوصل ل أهلي؟؟!
مدام هبه: ليه لا
ياسمين : صعب اووي إنى أرجع بعد الوقت ده كله و..
مدام هبه: ياسمينة أنتِ قمر و ربنا مش هيضيعك ربنا هيجبر قلبك قريب
ياسمين : يارب
مدام هبه : أكيد خير
ياسمين : يااها يعنى أرجع ل أهلي بعد سنين تفتكري هم مين و لا مين أخواتي ولا مين ..
مدام هبه : بدموع ربنا يجمعكم يارب
ياسمين : بعيط يارب
^^^ فى الاتلية^^^
أبرار: بت ي ياسمين مالك؟!
ياسمين : ها أنا مفيش
أبرار: تعرفي مين جه هنا
ياسمين : ها مين
أبرار: مش قبل ما توعديني آكل معاكِ
ياسمين : بضحك هو أنا لايقه آكل😅
أبرار: يبقا كده ملكيش نصيب فى أكلنا أنا و مدام هبه
مدام هبه : 😅بجد مين جاب آكل ، أنتِ ؟!!
أبرار: أكيد لا يعنى 😅
ياسمين : طب مين 😅
أبرار: محمدددد😅
ياسمين : محمد مين؟؟
أبرار: فيه غيره!
ياسمين : لا بجد محمد مين ، أوعى يكون محمد خطيبي أو إللى كان خطيبي 😂
أبرار: دا خطيبك ده كأن معفن ياها كأن بخيل بشكل 😅
ياسمين : حصل 😅 هو أنا فشكلت من قليل
أبرار: ولا مامته دى ربنا ياخدها
ياسمين : المهم فين الآكل مش مهم أعرف هو من مين 😅 أنا جعانه
أبرار: أيه رأيك
ياسمين : اللهم بارك كله ده آكل لا مين إللى جابو بقا؟!!!
أبرار: محمد
ياسمين : تانى ي غباء ،.محمد مين يعني
أبرار: الآكل ده من عند حور
ياسمين : بجد من عند حور ، طب إزاى دى ملحقتش تيجي هنا ؟!!
أبرار: اه ما هو محمد إللى جابه لما جه يسلم الفستان
ياسمين : اممم ، طب يلا نأكل
و إحنا بناكل
أبرار: فون علشانك ي ستي ياسمين
ياسمين : مين!!!؟
أبرار: خدي وأنتِ تعرفي مين
ياسمين : ي ستي قوليهم باكل
أبرار: تعاالى بس
ياسمين : ها أفندم
حور : أفندم!!
ياسمين : حورر معلش ي ستى بس الآكل يجنن
حور : بجد؟؟!!
ياسمين : اه والله، المهم طمنيني عليكِ ي عروسه
حور : قمر ي ستى الحمد لله، عقبال فرحتي بيكِ بقا
ياسمين : احمم
حور : ي بت الجواز حلو أنا جايه من المستقبل إللى هو يوم واحد و بقولك الجواز حلو😅😂
ياسمين: وماله😂
حور : فهد طول الفرح امبارح كان مركز معاكِ
ياسمين : هااا مع مين
حور : 😂😂 احممم
ياسمين : فيه حوار كده أدعى يكمل و هقولك بعدين كل حاجة
حور : بدهشة حوار أيه ي ياسمين ؟؟!
ياسمين : مش عايزة اصدعك وأنتِ عروسه
حور : لا لا أنا بحب الصداع فيه آيه؟!
ياسمين : فهد أاا
حور : أتقدم تانى صح، اه ما هو لازم يتقدم تانى و أنتِ كنتِ حلوه امبارح كده 😅😅
ياسمين: اه أتقدم تانى
حور : طب نقول مبروك
ياسمين : عارفه امبارح فرحت اوووي بيكِ
حور : حبيبتي❤️
ياسمين : و أهلك و اصحابك حلوين اووي
حور : ياها على كلام ماما عنك
ياسمين : قالت أيه ؟!
حور : بتقول إنك عسل و روحك حلوه و دمك خفيف
ياسمين : تعرفي أنا أول مره أحس إنى مش…
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي المنسية)