روايات

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي الفصل الحادي عشر 11 بقلم فوفه

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي الفصل الحادي عشر 11 بقلم فوفه

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي الجزء الحادي عشر

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي البارت الحادي عشر

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي
رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي الحلقة الحادية عشر

ادهم بيتكلم على التليفون =ها كتبو الكتاب
مجهول=ايوا يافندم
ادهم=تمام انت عارف هتعمل ايه
مجهول بخوف=ع..عارف فندم عارف
ادهم=اي غلطه بموتك انت فااااهم
مجهول =فاهم …فاهم
ادهم =غور
في فندق من اكبر واهم الفنادق في مصر
ادم=واخيرا بقيتي مراتي ياحبيبتي مكنتش اعرف اني هفرح في الدنيا دي بجد انا كنت يائس في حياتي
ريم بخجل=طيب انا رايحه ابارك لمحمد ونور وقاسم وسلوى
ادم وبيقرب منها بخبث= وتروحي ليه خليكي شويه
ريم=ب…بقولك يا ادم ابعد احسنلك
حاوط خصرها يأيده=وان مبعدتش
ريم بخجل=مينفعش ابعد
شدها أليه اكتر حتى انفاسهم تقاربت=بحبك
ريم =خلاص بقا سيبني
ادم =تؤتؤ
والتهم شفتيها بقوه يفرغ حبه فيها .. ويضع يده على ضهرها وهي ضائعه تماما وواقفه عن التفكير وبادلته القبلات ثم ابتعد عنها لتلتقط انفاسها
قاسم غمزلها وخبث= مش كنتب بتقوليلي ابعد
ريم ووجها اصبح شبه الطماطم=على فكره انت قليل الادب

 

 

وذهبت جري الى أخيها
ادم لنفسه وضحك =بحبك يامجنونتي
قاسم=ها ياحبيبتي نعمل شهر العسل فين
سلوى=اي حته ياحبيبي مش في دماغي مكان معين
قاسم= تمام ياقلبي
سلوى =انا هروح اشوف البنات قبل ماندخل القاعه
قاسم=روحي ياحبيتي ….ثم بدأ بتفكير ياترا ناوي على ايه يا ادهم
عند ادهم
ادهم=امممم عملت ايه
مجهول =ثواني وهيكون عندك يافندم
ادهم=مستني يبه
وقفل
ادهم بشر= واخيرا روحك هتبقى بين ايدي يا ادم
في الفندق
محمد=ها ياجماعه هندخل القاعه امتى
ليلى=دلوقتي ياحبيبي هجيبلكم البنات وجايه
في الغرفه اللي فيها البنات
سلوى تأفف=امتى هننزل بقا
نور=مستعجله على ايه ياختي اصبري ريم وهيا مش مستوعبه اللي عمله ادم
نور=ياريم انتي يابت
ريم =ها…بتقولي حاجه
نور=اللي واخد عقلك
ريم=لا لا مافيش
يطرق الباب
ليلى=يابنات يله اطلعوا عشان تنزلوا
ركبوا محمد وقاسم
محمد=استنى انت رايح على فين
ادم=اخد مراتي ياعم في ايه
محمد=هههههه انا اللي هقدمهالك وده هيقدملي مراتي
ادم=وسلوى
=انا اللي هقدمها

 

 

وتلك الجمله كانت بصوت والد سلوى
ادم=عمى أمام
إمام=ايوه يابني فين البنات
محمد=يله نطلع نجيبهم
إمام=يله يابني
سلوى وقد رأت والدها ولم تصدق وذهبت لأحضانه ببكاء=وحشتني اوي يابابا مكنتش فاكره هتسامحني انا اسفه
إمام بحنان اوي=ياحبيبتي هوا انا عندي كم سلوى ثم مسح دموعها يله بقا ننزل
ونزلوا هما التلاته ومحمد قدم ريم لأدم=خلي بالك منها ها
ادم=فقلبي قبل عيني
وقاسم قدم نور لمحمد=مش هوصيك عليها يامحمد
إمام قدم سلوى لقاسم=متزعلهاش يابني كفايه اللي شافته
قاسم=انت بتقول ايه دي حياتي كلها انا مقدرش اعيش من غيرها
=يا خونا من ورايا
سلوى=بالله عليكم قولوا ان ده بجد مش خيال
لفت وراها شافت اخوها
اخوها جري علي وحضنها
سلوى=وحشتني اوي اوي اوي ياهيثم
هيثم=وانتي كمان ياقلب هيثم
قاسم=هوا مين ده ياعمي
إمام=ده اخوها هيثم كان في اميركا وجه اول امبارح
قاسم لنفسه=واخيرا ياحبيبتي مبقيتيش لوحدك وبقت عيلتك معاكي
وبدأو الرقص
محمد وقاسم وهيثم
وريم ونور وسلوى
بقو يرقصو على اغنيه
الفرحه اللي انا حاسس بيها..لا انا قادره اقولها ولا احكيها
اختي حبيبتي وضي عيوني… لعريسها بأيدي اوديها
من يوم ماوعينا على الدنيا..مفارقناش بعضنا لو ثانيه
تحت انظار امهاتهم ودموعهم وفخرهم بأولادهم
ليلى وسعاد واقفين بيصقفو
جت واحده من وراهم
=هوا انا ممكن انضم لكيد الحموات
ليلى=هوا انتي ااا ام
=ايوا انا ساره ام سلوى
ليلى وسعاد بفرحه =طبعا طبعا اتفضلي
في مكان مهجور مظلم

 

 

ادم وهوا مقيد فاقد الوعي وبدا يفتح عينه ويتذكر اللي حصل
ادم=ريم ريم فين
مجهول=اسكت ولم نفسك يا ادم ياسيوفي عشان ما انهيش عليك زي مأمر ادهم بيه
ادم لنفسه= ادهم تمام اوي
في غرفة التصنت الخاصه بالشرطه
الضابط=اتصل على قاسم بيه بسرعه وقوله اللي معاهم ادهم مش ادم
العسكري= تمام يافندم
في الفندق
سلوى رأت امها=ماما
ساره=وحشتيني يابنتي انا اسفه اني صدقت عليكي حاجه غلط
سلوى=مش مهم ياماما المهم انك معايه في اليوم ده
وحضنت الام بنتها

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى