روايات

رواية العذراء والرجل الاربعيني الفصل الثامن 8 بقلم صابرينا

رواية العذراء والرجل الاربعيني الفصل الثامن 8 بقلم صابرينا

رواية العذراء والرجل الاربعيني الجزء الثامن

رواية العذراء والرجل الاربعيني البارت الثامن

رواية العذراء والرجل الاربعيني
رواية العذراء والرجل الاربعيني

رواية العذراء والرجل الاربعيني الحلقة الثامنة

في الكليه
كانت موج داخله الكليه بتاعتها لقت شاهين في وشها
حاولت تبص لبعيد كانها مش شايفاه وكدا بس علي مين وقف قدامها واتكلم
شاهين ….اسف
موج الهوى بلمت ..هه
شاهين..علي اليوم الي ضربتك فيه والاذيه الي سببتهالك في المحاضره
خلينا نبدا صفحه جديده
موج الهوى ….بجد
شاهين مد ايده لموج …اصدقاء
موج الهوى ….طبعا اصدقاء
كل دا بيحصل قدام عيون علا
علا في سرها…. فيها اي زياده عني
دى ضربتك قدام الكليه كلها واقف تتكلم وتضحك معاها وانا مطنيشني بس علي مين والله لاخربها عليك وابلغ عنك عميد الكليه
موج كانت واقفه مع شاهين فرحانه وشاهين قدر بخبرته يحسس موج انو كويس والوقار الكذاب كان باين عليه
_______________…………………..
كان حسام نازل عشان يحجز البدله مع دينا لقي زينب واقفه تحت بتعيط
زينب …حسام ممكن نتكلم
حسام ….خير
زينب ….انا بحبك
خلينا نرجع ياحسام انا حياتي جحيم من غيرك
حسام ….بجد

 

 

زينب…انت طلقتني في ساعه غضب يعني يمينك واقع انا لسه مراتك وبحبك
خلينا نتجوز تاني
موافق
حسام ……بس بشرط
زينب ….اشرط الي انت عايزه ياحبيبي
حسام…… بوسي علي رجلي هنا وفي الشارع حالا
زينب …. انت بتقول اااي
حسام….مش عايزه خلاص
زينب….لالا استني بس الناس هنا ممكن في البيت وانا مستعده اعمل كدا
حسام….لا دلوقتي وقدام الناس مش قعدتي تزغرطي لما اتطلقتي وعملتي فضيحه
دلوقتي قدام الناس بوسي رجلي وارجعك تاني
زينب باانكسار …..حاضر
وطت زينب عشان تبوس رجل حسام حسام بعد عنها بقرف واتكلم
حسام… انا مش عارف كنت متجوز معدومه الكرامه والاحساس دى ازاى
انا قرفان منك حقيقي قرفان منك
والحمد لله انك طلعتي من حياتي
في داهيه
حسام كان هايمشي لكن كلام زينب منعه
زينب ……انا حامل
حسام ادير وضربها بعنف علي وشها وقعها علي الارض
حسام….وانا عقيم ي فاجره ي منحطه
سمعت زينب كلمه عقيم من هنا واختفت من وش حسام نهائي
جري حسام وراها عشان يحاسبها علي خيانتها ليه لكنها اختفت من قدامه
حسام…..هاقتلك ي بنت ال ….. هااقتلك
والله لاقتلك …..
*************************

 

 

في شقه زينب
روحت زينب الشقه مرعوبه
خايفه من الي حصل
زينب ….. الحمد لله قدرت اهرب منه
دخلت زينب اوضه النوم واخدت شاور
طلعت من الحمام
كلمت زينب شاهين وحكيتله كل الي حصل بينها وبين حسام وانها مقصرتش وانها عايزه تكون معاه
زينب….. انا حاولت
بس في نصيبه حصلت
حسام طلع عقيم وانا قولتله اني حامل
انا في نصيبه دا ممكن يقتلني
شاهين….اقسم بالله لاقتلك لو فكرتي تقربيلي
انتي فاهمه
قفل السكه في وشها
طبعا شاهين كان مقرر يقتلها لو اعترضتله
&__________________$$$________&
قدام اللاب توب بتاعه
شاهين كان بيتفرج علي صفحه موج الهوى وصورها الجميله وبعتلها ادد
وطبعا انقبل
وبدات المحادثات بين موج الهوى وشاهين
والي من خلالها عرف انها بنت محترمه اووى
واحلوت في عينه اكتر واكتر
كان عايز يمتلكها زيها زي غيرها
&__________________________________&

 

 

في شقه شاهين
كان لسه بيكلم موج سمع صوت الباب بيخبط جامد
راح فتح الباب لقاها زينب
زينب دخلت بزعيق
زينب….هي فين
فين الي بتخوني معاها
راحت فين
اكيد مخبيها جوه
دخلت زى المجنونه جوه لقت محادثات بين موج الهوي وشاهين
زينب بغضب….يعني انا كنت كوبرى عشان توصلها
واي وصلتلها ولا لسه
شاهين….اخرررسي دى اشرف من الي خلفتك
زينب….اما وريتك
والله لاقولها كل حاجه
شاهين خنقها من رقبتها واتكلم بصوت واطي
هااقتلك لو فكرتي تروحيلها
هااقتلك
زقها بعيد عنه وسابها وقعت في الارض
شاهين ….الي في بطنك دا مش ابني دا ابن حرام
وانا مش ابوه
انتي فاهمه
ويلا غورى من هنا
زينب بعياط حقيقي لاول مره ….منك لله خربت بيتي
منك لله منك لله
دمرتني انا كنت عملتلك اي
شاهين…..دا مصير اي زوجه خاينه لجوزها
الضياع
انتي الي عينك فارغه بصيتي للمستحيل مع ان الممكن كان بين ايديكي جريتي للحرام مع ان الحلال كان موجود سيبتي الحب وجريتي ورا وهم
دا مصيرك لازم تتعودى عليه
الضياع
واقسم بالله لاقتلك لو فكرتي مجرد تفكير انك تقولي حاجه لموج
زينب… اي هاتتجوزها
شاهين….اه
زينب ضحكت ضحكه عاليه اوووى
زينب…فوق
انت مش بتسننن انت اربعيني عارف فرق السن بينكم كام
شاهين … مش يمكن اخوها هو الي يترجاني اتجوزها
الايام متعرفيش مخبيه اي
يلا ياشاطره علي بيتك ومشوفش وشك تاني
*******************************

 

 

في شقه شاهين
كان بيتكلم مكالمه فيديو كول
شاهين…. امته هاتتجوزى
دينا …… الاسبوع الجاي
شاهين….. حاولي ان موج متكونش موجوده في الشقه وابعديها عن حسام خالص عايز المشاكل بين الاخين تكتر والعدواه تكبر
عايزها تلاقيني انا الحضن الحنين ليها
فاهماني
دينا….بس اهم حاجه
قاطعها شاهين
شاهين…..اعتبري اخوكي الشمام اتعالج
متقلقيش ي دينا
طو دل ماانتي بتنفذي الي انا عايزه حسام واخوكي هايكونوا بخير
سلاااااام
……………………

 

 

في المساء
كانت زينب بتاخد شاور وطلعت من الحمام لقته ماسك سكينه وواقف قدامها
زينب…..لاااااااا
متقتلنيش
لاااااا
ابوس ايدك انا حامل
لاااااااا
ضربها بالسكينه في بطنها كذا مره قتلها …

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العذراء والرجل الاربعيني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى