روايات

رواية زوج ملتزم الفصل الرابع 4 بقلم نادية خلف

رواية زوج ملتزم الفصل الرابع 4 بقلم نادية خلف

رواية زوج ملتزم الجزء الرابع

رواية زوج ملتزم البارت الرابع

رواية زوج ملتزم
رواية زوج ملتزم

رواية زوج ملتزم الحلقة الرابعة

فضلت الف بالعربية وبردو مش ليها اثر رجعت البيت كانت حوالي الساعه 12 باليل

رحاب، ها لاقيتها

قعد واتنهد، لا

هو انتوا متخصمين

لا

اومال اي

مش عارف

ماما اتصلت علي وقالتها إني هبات معك

كويس

هي ممكن تكون راحت عند واحدة صحبتها

من غير ما تقولي

والله احترت يا مازن

،،،

وقفت في البلكونه وانا حاسس بنار في قلبي مراتي غايبه ومش عارف راحت فين ياتري اي حصلها اتخنقت مني طب أنا مش زعلتها وعاوز مصلحتها، لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

غمض عيني وأنا بردد

سمعت صوت دق الباب، جريت بسرعه لاقيت اختي فتحت كانت جني ومعها صحبتها دخلوا

رحاب- ئكنتي فين دايخين عليكي

جني بدون مبالاة، عادي القاعدة خدتني مع صحبتي ولما لاقيت الجو هيتأخر قولت نيجي نسهر هنا

رحاب، لا والله وهو كمان الجو لسه متأخرش يا هانم

جني، أنتي مالكيش كلام معي

رحاب بغضب، لا ليا لما أخوي يدور يلف عليكي زي المجنون ويسيب شغله وحاله يتبهدل بالمنظر ده يبقاا ليا

جني، مش عاجبه يطلقني

رحاب بصدمة، اييييييييي

صحبتها، بعد اذنكم ( ومشيت

جني بقرف، عجبك كدة

رحاب مترديش، الموضوع خلص تعالي ارتحي

رحاب- كان الله في عونك، تعالي وصلني تعالي

لا هتبتي معي

جني – الشقة ضايقة

جني اسكتي وادخلي اوضك

،،،،،،،

نمت أنا وأختي في اوضة الانتريه، في الحقيقة اختي نامت وانا مقتردش صليت القيام والفجر وفضلت اقعد محتار من موقفها ده بس أكيد مش هسكت

الساعه جات 8 صحيت رحاب ووصلتها ومشيت عل شغلي

،،،،،،،،

صحيت من النوم الضهر اووف جسمي متكسر خالص، اخد شاور وفوقت وقعد أفطر وبعدين كلمت صحبتي

أي يا بنتي إللي حصل

قومت لاقيته مشي عل شغله وأخته مشيت

يعني الخطة نفعت

يعني سكوته ده وراه بركان

متنسيش إللي هتعمليه النهاردة

هههه ماشي

كيمو بيسلم عليكي

لما أطلق يبقااا يسلم براحته

يا اسطاااا فك

كله إلا الخيانة

هههههه ماش يا واد يا شريف

سلام يا بتتت

،،،،،،

روحت بعد العشا خلصني خالص وعندي هبوط رهيب، فتحت بابا الشقة مكانتش مترتبه خالص ومبهدلة وجني قاعدة جايبه مصارعة وتتفرج

بكل بساطة شلت المشترك من الكهربا ورميته فوق الدولاب ودخلت اخد شاور و غيرت لبسي رتبت اوضة الانترية وفتحت المصحف وبدأت أقرأ سورة الملك قبل ما أنام

خلصتها وقولت الاذكار وقومت شربت مياة وكوبية لبان ساقع واكلت تفاحة

ودخلت نمت

،،،،،،،

إي البرود ده طب دلوقتي اخد المشترك لا و كمان ولا همه كل وشرب ونام

والله لادخل اتخنق معه

دخلت وقفت علي الباب كان بيان عل وشه الارهاق والتعب وبيان إنه راح في سابع نومة بس لاني مش بحبه عادي هزعجه بردو

انت يا أستاذ قووم( جبت مياة ورشته عليه من بعيد قام اتنفض، اييييييي

ازاي تاخد المشترك

بصالي بتعب، في واحدة تصحي جوزها كدة

أنااااااا كدة وبعدين مش بعتبرك جوزي

اتنهد، لا إله إلا الله، اتفضلي نامي مش قادر أتكلم

لا هتتكلم

بيحاول يتحكم في غضبه، اعوذ بالله من الشيطان الرجيم اعوذ بالله

اما أنت الشيطان نفسه

بصلي بعنين حمرا وغضب خوفت منه وجري عليا مسكني ما ايدي بقوة ودخلني الاوضه النوم وقفل الباب بالمفتاح

افتح انا مش حيوانه علشان تقفل عليا

،،،،،،،،،

دخلت نمت بأسي وفي القيام دعيت كتيرررر وفتحت الباب بالمفتاح

ومشيت بعد الفجر عند أمي وأختي، فتحولي

جاهزي أكل يا رحاب

من عيوني

ماما، ………………

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زوج ملتزم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى