روايات

رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم زولة وحيدة

رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم زولة وحيدة

رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني الجزء الثامن

رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني البارت الثامن

رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني
رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني

رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني الحلقة الثامنة

غزل بخوف لو سمحت ابعد
فارس وهو بيقرب اكتر للأسف انا لما اشوف بنات حلوين زيك كدا مقدرش ابعد
وباسها من رقبتها وكان عايز يشيلها بس يزن شافو وبعدو عن غزل وفضل يضرب فيه لحد مانزف
فارس قام بسرعة وجري برا القصر
يزن بص ع غزل بغضب :انتي ليه كنتي واقفة معاه
غزل بدموع :ك ك كنت..
يزن بغضب وزعيق :كنتي بتعملي ايه معاه
ومسكها من ايدها ودخلها للقصر ولاوضته
يزن :مش عايزة تقولي صح
غزل :يزن هو كان عايز يديني المحاضرات
يزن :آه كان عايز يديكي المحاضرات طب ممكن تفهميني ليه كان قريب منك لا وكمان بيبوسك وانتي حضرتك معملتيش اي ردة فعل
غزل بدموع :يزن انت بتشك فيا؟
يزن راح حضنها
يزن :انا اسف
غزل :احنا امتى هنتجوز

 

 

يزن :ليه بتسألي
غزل :اصل انت كل شوية بتحضنني وخايفة تعمل حاجة قبل الجواز
يزن بضحك :آه فعلا علشان كدا الأحسن تروحي
غزل طلعت وراحت ع اوضتها
بعد مدة يزن لبس تيشيرت اسود وبنطلون اسود وجزمة بالاسود ونظارة بالاسود
يزن راح قعد يفطر
ياسمين :هو ليه انت لابس اسود في اسود
غزل بغيرة :وليه التيشيرت ضيق
يزن بضحك :أولا انا لابس اسود لاني بحبو علشان في قطة هنا بتحبو ثانياً ياقطتي انا بلبس اللي عايزه ثم اكمل بغمز لما نتجوز بعدها انتي اللي هتختاريلي ملابسي
غزل بصت ع الاكل وخدودها طماطم
الكل ضحك
بعد مدة
غزل ل يزن :تعال عايزة اكلمك
يزن راح معاها ع الجنينة
غزل :ممكن اروح معك ع الشغل بليييز
يزن :بس انتي عندك امتحان صح
غزل :آه بس انا درست ومليت ممكن ادرس الباقي بكرة
يزن :طب أجهزي بسرعة
بعد مدة غزل كانت لابسة فستان بالاسود وطرحة بنفس اللون
يزن :يلا
غزل ويزن راحو ع الشركة
في الشركة
غزل كان ماسك ايد غزل ورايح ع المكتب
غزل بصت ع الموظفات كانو لابسين لبس ضيق ومفيش طرحة قليلين اللي لابسين محترم
غزل بغيرة :هو انت كل يوم بتشوف البنات دول
يزن بضحك :آه ياغيورة
غزل :مش غيورة اصلا مابهمني
يزن بخبث :بجد
غزل :آه
فجأة في واحدة من الموظفات حضنت يزن
غزل بصت عليها بغضب

 

 

يزن بعد عن البنت
البنت بمياعة:مين دي يا يزن بيه
يزن مسك غزل من خصرها :دي خطيبتي
البنت بصت ع غزل من فوق لتحت وراحت
غزل :ايه البنت القرف دي
يزن :عيب نقول كدا ع الناس
غزل :بتبصلي بطريقة مقرفة
يزن :غيرانة منك ياحبيبتي
غزل ابتسمت من كلمة حبيبتي
يزن :يلا نروح
غزل :اوك
في مكتب يزن
غزل كانت بتبص للمكتب
يزن كان بيقرا أوراق
غزل :ايه الملل دة انا عايزة اروح الملاهي
يزن :انا عندي شغل كتير اليوم دة بالزات وهنتأخر
غزل طلعت فونها وفضلت تلعب فيه
يزن :بس هحاول هخلص بسرعة علشان نروح الملاهي
غزل :طيب
بعد مدة دخل أحمد صديق يزن
أحمد راح حضن يزن
أحمد :وحشتني ياض
يزن :وانت كمان وحشتني
أحمد بص ع غزل اللي بتبص عليهم
أحمد:مين القمر دي

 

 

يزن بهمس :دي خطيبتي وبلاش تبصلها
أحمد راح سلم عليها
أحمد :ازيك انا احمد رفيق يزن
غزل :اهلا اتشرفت بمعرفتك انا غزل
أحمد :الله اسمك جميل جدا
يزن مسك أحمد من ايدو وبعدو عن غزل
يزن :خليك بعيد عن خطيبتي
أحمد :يابني كنت بكلمها بس
يزن :ولا تكلمها
أحمد :اوكي طب اقعد انا عندي شغل كتير وجيتك علشان الصفقة
يزن راح قعد مكانه وأحمد قعد في الكرسي اللي جمب غزل
وبدأو يتكلمو عن الشغل والصفقة
بعد مدة
يزن :اوك انا موافق
أحمد :تمام احنا هنسافر بعد كام يوم علشان نعقد الصفقة مع الشريك الاميركي
يزن :اوك
أحمد لغزل:باي ياعسل
يزن بغضب :أحمد اطلع
أحمد طلع بسرعة
يزن بص لغزل اللي بتضحك
يزن :بتضحكي ليه بقا
غزل :ع رفيقك الظريف
يزن :اوك يلا ع البيت مفيش ملاهي
غزل :لييييه
يزن :كدا
غزل :بس..
يزن :يلا ياغزل بقا
غزل قامت وراحت معاه ع العربية
في القصر
يزن :ادخلي
غزل :عايزة اقعد في الجنينة
يزن :لأ
غزل بغضب :يزن انت مش جوزي علشان تقولي كل حاجة لأ
يزن بغضب :آه بس هبقى جوزك

 

 

غزل :وانا مش عايزة اتجوزك ازاي هقدر اعيش معاك وانت اي شي لا لا لا
يزن بغضب :شكله أحمد عجبك علشان كدا قولتي تتفكي مني
غزل :يزن انت ازاي تقول كدا انا عمري ماحبيت حد غيرك ولا بصيت لحد غيرك
يزن :بتحبيني؟
غزل :آه
يزن :يبقى تتجوزيني بكرة
غزل :بس….
:يزن :إذا بتحبيني توافقي انك تتجوزيني بكرة
غزل :…….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى