رواية انتقام ينتج حب الفصل الثالث 3 بقلم همس أحمد
رواية انتقام ينتج حب الجزء الثالث
رواية انتقام ينتج حب البارت الثالث
رواية انتقام ينتج حب الحلقة الثالثة
زين بصدمه: انتي ازاي كده
رهف باستغراب: مش فاهمه
زين: يعني انتي خلصتي في وقت قليل جدا وكمان مفيش ولا حرف غلط وكل ده وانتي عندك 16
رهف : يعني اتقبلت
زين : انتي اتقبلتي من غير كلام
رهف : طب هبدا الشغل أمتي
زين: تبدأ من دلوقتي لو حابه
رهف : طيب
زين: بصي انتي ليكي مكتب خاص هتروحي مع جوسي وهتعرفك
رهف : شكرا جدا يا استاذ زين
زين : العفو بس ياريت تقوليلي زين بس
رهف : ميصحـش
زين: لا قوليلي انا زي اخوكي
رهف:طيب يا زين بعد اذنك
رهف راحت المكتب وكانت منبهره بيه
(بقلم همس احمد)
رهف قاعدت وافتكرت كلام عم سعد
فلاش باك
عم سعد بابتسامة وحنيه : تعرفي ربنا بيحبك
رهف باستغراب:ليه
عم سعد : لان بيديلك زي اختبارات وانتي بتعدي منها وفي يوم هيجيلك حاجه كبيره اوي زي مكافأة
رهف بطوله : بجد
عم سعد : بجد يابنتي اصبري أن الله مع الصابرين
رهف :انا بجد حبيتك اوي
باكك
(بقلم همس احمد)
رهف :ياه ياعم سعد يمكن هي دي الحاجه الي فيها الخير يارب
انا هروحله بعد الشغل واجبله اكل
رهف طالعه بتدي الورق الزين خبط في حد
رهف : مش تحاسب يا اخينا الورق وقع كلو استغفر الله
قاسم : انتي اي الي جابك هنا
رهف بعصبية: انت بتعمل اي هنا يح*وان
قاسم: بتشت*مني تاني
زين : في أي ياجماعه في أي يارهف
قاسم : اي الي جاب البت دي هنا
زين : دي اليـ
رهف بمقاطعة: وانت مال الي خلف*وك كانت شركتك
زين : احيهه
رهف : انا عكيتت صح
زين: اويي قاسم في ايه عملتلك ايهه اوعي يكون الي فدماغي هيي
رهف : ايوه يا اخويا هي انا الي ه*زقته في الشارع
زين : احيههه ينهار اسودد
قاسم شكلو بقي يخوف عينه بقت سودا مش عسلي عروقه بانت
زين ورهف بصوت واحد : احيههه
زين : يا صغيره علي الم*وت ياشابه
رهف : طلعت جري علي الشارع اخدت تاكسي وقالت علي مكان عم سعد
(بقلم همس احمد)
لقت قصر كبيررر سالت الحراس قالها علي مكانه كانت بيته جنب في القصر صغير
راحت وخبط
واحده فتحت كبيره في السن يبان عليها الطيبه والحنيه
رهف عم سعد هنا
هبه : اه يبنتي خشي يا عم سعد في واحده عايزك
عم سعد : خشوا
رهف : اذيك يراجل يا طيب عامل ايه
عم سعد : الحمدلله يابنتي عامله ايه
رهف : كويسه الحمدلله معلش انا معرفتش اجيلك اليومين الي فاتو
عم سعد: لا عادي يابنتي
رهف : تعرف انا لقيت شغل حلو اوي وعلشان كده جبتلك الحاجات دول
عم سعد: اي دول يبنتي لا طبعا مش هاخد حاجه
رهف ازاي بس انت كنت وش البركه عليا وبعتبرك ابويا هو انا ينفع اقولك يابابا
عم سعد: طبعا يا بنتي
رهف : انا بحبك اوي يابابا
عم سعد ثانيه اندهلك عيالي ومراتي
رهف : طيب
(بقلم همس احمد)
نده لأسر وحنين وادم
عم سعد: تعالوا اقعدوا يا عيال
أسر : مين دي يابابا
عم سعد: اختكوا
حنين :: هييييي انا هيبقي ليا اخت بنت
ادم : ثانيه واحده ازاي
عم سعد حكالهم وهما رحبوا بيها
رهف : عارفوني بقي عليكو
ادم : انا الكبير عندي 20سنه واسمي ادم مكملتش تعليم علشان اخويا الأصغر
أسر : الي هو انا انا بقي اسمي أسر عندي 15 وفي تالته اعدادي
حنين: انا بقي حنين عندي 9 سنين وفي تالته ابتدائي
رهف وانا رهف عندي 16 سنه في اولي ثانوي معنديش ولا اب ولا ام بشتغل
أسر انتي اكبر مني بسنه تعرفي انا بذاكرة في البيت مش باخد دروس
رهف شاطر ايه رايك تبقي تيجلي الشركه اذكرلك بعد اما اخلص أو اخد بريك وتقعد معايا تسليني
أسر بجد يا رهف
رهف بجد يا قلبي
حنين: هو انا ينفع ابقي اجي
رهف : تعالي يعمري يلا انا همشي وبكرا تعالي يا أسر الشركه وهات اختك معاك وانت يا آدم لو عايز تيجي ادورلك علي شغل تعالي
ادم طيب
حنين: خليكي قاعده شويه ولا اقولك باتي معانا
عم سعد باتي يا بنتي
رهف : مش هينفع
عم سعد : لو علي الولاد هموا بيناموا في اوضه لوحدهم
رهف: مش حكايه كده دول اخواتي ممكن يوم الخميس اخلص شغل وآبات معاكم واقضي معاكم الجمعه
عم سعد تنوري يبنتي
رهف طيب همشي انا باي
ادم وحنين وأسر وفاطمه وعم سعد : باي
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انتقام ينتج حب)