رواية عشقت الملاك الفصل السادس 6 بقلم رحمة خالد
رواية عشقت الملاك الجزء السادس
رواية عشقت الملاك البارت السادس
رواية عشقت الملاك الحلقة السادسة
يامن بصدمه:ايييييه
سما بقلق:في اي
يامن:كوثر اتقتل*ت
كلهم بصوت واحد:أييه ازاي
يامن:أنا لازم اروح القسم دلوقتي عمي كامل هناك وهعرف منه ازاي ده حصل
سما بسرعه:استني هاجي معاك
يامن:لا يا سما أنا لازم امشي ومشي من غير ميسمع ردها
بعد شويه وصل القسم
في القسم قابل كامل
يامن:ازاي ده حصل يا عمي
كامل: لما روحت القسم بعد م اتحبست بيوم الظابط قالي هربت هي والعصابه اللي معاها والظابط قالي متقلقش هنجيبها وقعدوا يدوروا عليها كتير ملهاش اثر وجالي اتصال منهم انهارده لقيتها مقتو*له في بيت مهجور بس عرفوا أن العصابه اللي كانوا معاها هما اللي قتلو*ها ودلوقتي تم القبض عليهم
يامن :لا اله الا الله ربنا يرحمها ويسامحها
(تسريع الأحداث)
عدت ايام وشهور
وياسر ونور قربوا من بعض جدا وحبوا بعض بس محدش اعترف لتاني
سما ويامن كل يوم حبهم بيزيد وسما لقيت عوضها واخيرا
في يوم سما كانت واقفه في المطبخ وبتعمل اكل وجريت علي الحمام وقعدت تستفرغ
يامن بخوف:سما حبيبتي مالك
سما خرجت من الحمام بارهاق وتعب:معرفش دايخه ومش مستحمله ريحه الاكل
يامن بقلق:طيب تجهزي بسرعه هنروح لدكتوره
سما حست بدوخه وفقد الوعي وكانت هتوقع ويامن لحقها ونزل بسرعه ركب عربيته وطلع علي المستشفي
يامن بصوت عالي:دكتوره بسرررررعه
الدكتور:دخلها يا فندم وحطها علي السرير
يامن بغضب:بقول دكتوره
جات الدكتوره علي الصوت
الدكتوره:اتفضل يا يامن بيه حطها علي السرير
الدكتوره بدأت تكشف عليها وسما فاقت
سما بتعب:أنا فين
الدكتوره بابتسامه:مبروك المدام حامل في توام
يامن بفرحه وغباء:بجد يعني أنا هيبقي أم وانتي هتبقي أب
سما والدكتوره ضحكوا
سما بفرحه:أنا مبسوطه اوي يا يامن
يامن بحب:وانا اكتر يا حبيتي يلا من انهارده مش هتنزلي من علي السرير وكل حاجه هتيجي لحد عندك
الدكتوره بابتسامه:احم احم ربنا يخليكوا لبعض ويقوم المدام بسلامه يا رب
سما ويامن بصوت واحد:يارب
الدكتوره كتبت علاج لسما وبعدها مشيوا
ويامن قال لأهله وكلهم كانوا مبسوطين جدا
تمر الايام والشهور وجه موعد ولاده سما
سما بصراخ:مش قادره يا يامن
يامن بخوف:خلاص يا حبيبتي اهدي ونبي
بعد شويه دخلت العمليات
واهل يامن وعم سما قاعدين والكل قلقان
يامن بقلق:يارب قومها بسلامه هي واولادي يا رب
بعد شويه سمع صوت البيبي وخرجت الممرضه وشايله بنت وولد
الممرضه بابتسامه:مبروك المدام جامد بنت وولد زي القمر
يامن مسكهم بفرحه:طيب سما كويسه
الممرضه:اه هننقلها اوضه عاديه دلوقتي
الام قربت وشالت البنت بفرحه:بسم الله ما شاء الله شبه سما
العيله كلها كانت مبسوطه بالأطفال وبعد شويه فاقت سما
سما بتعب:يامن
يامن بحب:حمدالله علي سلامتك يا قلب يامن
سما:الله يسلمك عليه اشوف ولادي
يامن حط البنت والولد جمبها
سما بفرحه:الله شكلهم حلو او الولد شبك اوي يا يامن
يامن بحب:والبنت نسخه منك هنسيمهم اي
سما:سيلا وسليم
يامن:حلو اوي
في اللحظه دي الباب خبط وكان ياسر ونور وعمر
نور بفرحه:حمدلله علي سلامتك يقمري
سما بحب:الله يسلمك يا حبيبتي
نور شالت الاطفال وكانت فرحانه بيهم\
وياسر وعمر باركولهم وقعدوا شويه وبعدين كلهم مشيوا
سما كتبولها علي خروج وخرجت
عدت ايام وياسر اعترف بحبه لنور ونور كانت مبسوطه وكتبوا الكتاب علطول
عمر صاحب يامن سافر البلد لأهله واتجوز بنت عمه اللي كان بحبها
في قصر يامن
في الجنينه
يامن شايل سيلا وسما شايله سليم
يامن بص علي سما بحب:بحبك يا اجمل حاجه في حياتي
سما بحب:بحبك يا عوضي
تمت
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت الملاك)