روايات

رواية ملاكي الحارس الفصل الخامس 5 بقلم سمر أحمد

رواية ملاكي الحارس الفصل الخامس 5 بقلم سمر أحمد

رواية ملاكي الحارس الجزء الخامس

رواية ملاكي الحارس البارت الخامس

رواية ملاكي الحارس الحلقة الخامسة

_فتح زراير قميصه وخلعه وبعدها قرب من حور وفتح سستة الفستان ودا كله وحور مش حاسة باللى بيحصل ،جه الصبح وصحيت حور ولقيت نفسها على سريرها جنب جوزها وف ااوضتها افتكرت اللى حصل لحد ما وقعت على الأرض فضلت تبص للبسها كويس وجسمها لقيت كل حاجة طبيعية وباستغراااب:- ايه اللى جابنى هنا بس هو انا كنت بحلم ،لااااء بس انا مكنتش بحلم وبتبص لايدها صدفة لقيت أيدها مكتوب عليها بالدم _ملاكك الحارس_هنا اتاكدت أن اللى حصل كان بجد وأن فيه حد أنقذها وهو اللى بينقذها كل مرة ..
_حوربصت لاكرم وهو نايم:- انا لازم اخدك ونمشى من هنا اول ماابوك ياجى واوديك اكبر مستشفى واشوف علاجك ايه انت صعبان عليا اوووى وحرام اللى بيحصلك وحرام برضو اللى بيحصللى بس انا لازم انتقم من اى حد ظلمنى وظلم امى وظلمك ف البيت ده وبرا البيت من عشر سنين فاتو لحد اللى حصل امبارح ولازم كمان اعرف مين اللى عايز يموتك..
_نزلت ياسمين تجهز الفطار كالعادة لاكرم سمعت كوثر وإيمان وبناتهم بيتكلموا :- ازاااااى دا حصل مين اللى طلع البت دى من البدروووم وكمان مييييين ضررررر*ب اسلام امبارح وسييي*يح دمه عشان ينقذها ويلحقها ميييين وازاى حد عرف بخطتنا دى انا هتشل وهتجنن ياايمان الخطة كل مابتمشى كويس حد بيبوظها البت دى مطلعتش ساهلة ولازم نستعجل ف أننا نتخلص منها

 

 

_ايمان:- أهدى ياكوثر مش كدا اهدددددى عشان نعرف نشوف حل وكمان لازم نكلم احمد ومصطفى يساعدونا
_كوثر:- كتهم خي*بة بياجو من الشغل يناموا زى الخرفاااااااا*ن ويصحوا للشغل بس معاكى حق لازم كلنا نفوووق ونخطط كويس لان المرة الجاية هنتخلص منها يعنى هنتخلص منها
_حور :- حاااااضر هنشووووف , جهزت الاكل وهي طالعة شافت كوثر كملت ولا كأن حاجة حصلت وماشية بكل برووود ،دخلت على اكرم لقيت الممرضة بتديله البرشام :- حلووووو كدا انا قولت يمكن تحرمى بس انتى لاء واللى زيك لازم يكون مكانه ف السجن
_الممرضة :- حصل ايه بس ياحور هانم
_اتفضل ياحضرة الظابط البرشام ف أيدها اقصد السم اللى عايزة تقتل بيه جوزى وادى تقرير عنه وتحليل كمان انطقى مين قاااالك تعملى كدا قوووولى
_بصلتها الممرضة باستغراااب
_حور :- متستغربيش انا من امبارح وانا متفقة مع الظابط عشان يقبض عليكى متلبس*ة
_الظابط بعصبية :- انطقى يابت مييييين اللى مسلطك على اكرم بيه عشان تديه السم ده
_الممرضة بخووووف وعياااط :- مفيييش حد
_الظابط:- خلاااااص ياحلوة خدوها لحد اما نخليها تعترف بطريقتنا ف السجن
_الممرضة بعياااط:- سجن لاااء خلااااص هقوووول
_الظابط:- انطقى
_بصت الممرضة لكوثر اللى واقفة ورا الظابط وحور :- اللى قالى اعملى كدا يبقى…..
_راحت كوثر شاورتلها على صورة طفل صغير وهي ماسكة سكينة خافت الممرضة
_الظابط :- ها انطقى
_الممرضة :- معرفش معرفش
_الظابط :- طب يلا خدوها واى جديد ياحور هانم هنبلغك
_حور :- تمام
_كوثر:- بقا انتى يطلع منك كل ده يابنت زنات

 

 

_حور ببرود :- ولسة وسابتها ودخلت اوضتها وقفلت باب الاوضة ف وشها
____في باريس_____
__انا لازززززم اقت*له لااااازم اخد حق مراااااااتى سيبوووونى اشرررر*ب من دم*ه
_مالك يالطفى مالك بس نام واستهدى بالله شكله كابوس
_نام لطفى وهو بيقول كلام غريب محدش فاهم منه حاجة وبقا يحصل ده كل يوم والكل بقا يحس أن فيه حاجة غريبة بتحصل بس قالوا يمكن عشان الغربة وأنه باعد.عن اهله وابنه العيان
_هو بيحصله كدا علطول
=كان بيحصل بس كل فين وفين معرفش ماله ده
_انا بصراحة ابتديت اخاف منه
_=تخاف ايه بس وبعدين هانت وهننزل مصر اهو ويلا ننام بقا عشان ورانا شغل كتير الصبح
=تمام
___ف قصر لطفى____
_سعاد :- صباح الخير
_كوثر:- جاية هنا تعملى ايه ياولية انتى
_سعاد :- الله الله ف ايه ياكوثر هانم دا بدل ماتشكرينى على خطة امبارح وتيدينى مكافئتى
_كوثرمسكتها من رقبتها وبقلم على وشها:- هي دى مكافئتك
_سعاد بصدممممة :- نعممممممم دا…
_حور :- مرااات ابويا عندنا خير
_فهمت سعاد أن خطتها فشلت وقامت بسرعة من غير ماترد وسابتهم ومشيت
_حور بتريقة:- مابدرى يامرات ابويا
_سعاد وهي مفروووو*سة منها :- بدرى من عمرك يختى سلام
______في بيت حازم_____
_فيييين الفلوووووس
_سعاد :- والله ماعرفت اجهزلك انت عارف البير وغطاه ورحت لحور وأهل جوزها معرفتش اخد منهم حاجة اصبر عليا شويه
_مفيييش صبر فيييين الفلوووس
_سعاد :- وانا اجبلك منين انا

 

 

_يبقى خلاااص انا بقا امشى اقول لحازم على الحقيقة
_سعاد :- يووووه انت هتفضل مهددنى كدا كتير طب مفيش حل طيب ولا دا اخر كلام
_بخبث:- لا فيه طبعا ومن غير فلوووس ومش عااايز فلوس انا بس لو منفذتيش اللى هقولهولك هقول لحازم كل حاجة وانتى عارفة ممكن يعمل فيكى ايه واللى عمله في زنات زمان ميجيش ربع اللى هيعمله فيكى دلوقتى ها قولتى ايه ياقطتى ؟!
_سعااااد بخوووووف*:- لا قول وانا هنفذ اللى تقول عليه بالحرف
_عاااااايز ا……….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملاكي الحارس)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى