رواية عشق ام انتقام الفصل الثامن 8 بقلم كيان كريم
رواية عشق ام انتقام الجزء الثامن
رواية عشق ام انتقام البارت الثامن
رواية عشق ام انتقام الحلقة الثامنة
سارة:صدقيني ياميرنا هتندمي إنك فكرتي إن آدهم ليكي ماشي انا هواريكي ولسه هتدخل المستشفى تاني لقت مامتها
قدامها
سارة بخوف:عااااااا خدتيني ياماما حرام عليكي وقعتي قلبي ف رجلي
نسرين بشك:مالك اتخديتي كده ليه؟
سارة بتوتر:هاا… لاء م فيش بس اصل انا كنت لسه هدخل لقيتك قدامي
نسرين:ماشي….انا كنت جاية اناديلك عشان لقيتك اتأخرتي
سارة: ماشي يلا ندخل
جوة ف المستشفى……
آدهم:لو سمحت يادكتورة هو عادي لو خدنا ميرنا وروحنا البيت
الدكتورة:اه تقدروا تاخدوها وتروحوا البيت بس لازم تتغذى كويس وتاخد ادويتها بإنتظام
آدهم:متشكر جداً لحضرتك
الدكتورة:لاء عادي ع ايه هكتبلها تصريح بالخروج وتقدروا ساعتها تاخدوها عن إذنك
آدهم:اتفضلي
كل ده وسارة هتموت م الغيرة
محمد:خد يا آدهم عاوز اتكلم معاك آدهم راح عنده
آدهم:خير ياعمي في ايه؟
محمد:تعالى نقعد برة شوية وخرجوا برة المستشفى
سارة فضلت تفكر ازاي تخلي مامتها تمشي من قدام الاوضة اللي ميرنا فيها وفجأة لقت ازاز ع الارض وقعت الفون بتاعها ع الارض وعملت نفسها بتجيبه و عو”رت نفسها وايديها فضلت تن”زف
سارة:اااااه ايديييي
نسرين جريت عليها:مالك ياسارة
سارة بتمثيل العياط:اهئ اهئ الفون بتاعي وقع وانا باجيبه منتبهتش إن كان في ازاز ع الارض ف ايدي اتجر”حت
نسرين:طب تعالي معايا اخلي الدكتورة تعقمهالك سارة مشيت مع مامتها وكانت مبسوطة إنها قدرت تخلي محدش قدام الاوضة اللي ميرنا فيها
جوة ف الاوضة عند ميرنا……
ميرنا كانت سرحانة ف اللي حصل معاها بسبب آدهم وفجأة لقت ٢ دخلوا عليها كانت لسه هتصوت واحد كتم بؤقها والتاني كتفها من ايديها
ميرنا:امممممم امممممممم
مجهول بزعيق:لو مسكتيش هكون قتلك انتي فاهمة
ميرنا اغمى عليها وقدروا إنهم ياخدوها ويخرجوها برة الاوضة
وبعد شوية آدهم ومحمد خلصوا كلام ودخلوا المستشفى وعرفوا إن سارة اتجر”حت راحوا عندها وفجأة سمعوا صوت صريخ الدكتورة وهي بتقول
الدكتورة:انتوا ازاي تسمحوا بحاجة زي كده تحصل كنتوا فين لما كل ده حصل ردوا عليا؟
آدهم:خير يادكتورة مالك بتزعقي كده ليه؟
الدكتورة بخوف: انا آسفه جداً يا استاذ آدهم بس…..
محمد بقلق:خير يادكتورة في ايه قلقتيني؟
الدكتورة بتوتر:المدام ميرنا مش لقينها ف الاوضة
نسرين بخضة:ايه انتي ازاي تقولي كده؟
آدهم:انتوا ازاي تسمحوا بحاجة زي كده انها تحصل انتي عارفة لو حصلها حاجة هعمل فيكي ايه هقفل ليكوا المستشفى وعمري ما هرحمك انتي فاهمةةةةةة
الدكتورة بخوف شديد:فاهمة فاهمة
سارة بتمثيل الخوف ع ميرنا:طيب يا بابا انا هروح ادور عليها سلام ومشيت بسرعة
آدهم:روحوا انتوا دلوقتي ياعمي وانا هدور عليها
محمد:بس …..
آدهم:عشان خاطري ياعمي
وبالفعل روحوا البيت بس كانوا قاقانين ع ميرنا وآدهم كان بيدور عليها ف كل مكان بس مش لاقيها
ف مكان مهجور……..
ميرنا كان مغمي عليها وفجأة سارة مسكت كوباية مايه ودلقتها عليها ميرنا قامت بخضة وفضلت تعيط
ملحوظة👇:
عشان دلوقتي بتسألوا ليه ميرنا م ستغربتش وكده سارة لابسة قناع عشان ميرنا م تشوفهاش وكده
يلا نكمل الرواية👇:
ميرنا بعياط:عشان خاطري سيبني اروح انا معملتلش حاجة سيبني اروح عشان خاطري
سارة:هههههههه(بطريقة شريرة😈😂😂) ده ف احلامك ياحلوة
ميرنا حست إن الصوت ده مش غريب عليها وشكت إنها تكون اختها سارة
ميرنا:انا حاسه إن الصوت ده مش غريب عليا
سارة بضحك: فعلاً ماهو مش غريب عليكي فعلاً وقلعت القناع اللي كانت لبساه
ميرنا بصدمة:ساااااارة
سارة:ايوة ياميرنا سارة
ميرنا بعياط:انتي ليه بتعملي فيا كده انا عملتلك ايه عشان تعملي معايا كده عملتلك ايييييه 😭😭😭
سارة:بتسأليني انا عملتيلي ايه عشان كده بعمل معاكي كده ليه انتي عملتيلي كتير ف الاول اخدتي اهمية اهلي قولت عادي كان الكل بيحبك قولت عادي لكن تاخدي حبيبي من ايام الطفوله دي مش عادي ياميرنا مش عادي وعمري م هسامحك انا بكرهك ياميرنا بكرهك كل ده وميرنا عماله تعيط من الكلام اللي بتقولهولها
سارة:بس دلوقتي هاخد حقي منك ورفعت عليها السلا”ح
ولسه هتض”رب النار فجأة …….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق ام انتقام)