روايات

رواية عجوز لكنني اعشقته الفصل الثالث 3 بقلم غادة رجب

رواية عجوز لكنني اعشقته الفصل الثالث 3 بقلم غادة رجب

رواية عجوز لكنني اعشقته الجزء الثالث

رواية عجوز لكنني اعشقته البارت الثالث

رواية عجوز لكنني اعشقته
رواية عجوز لكنني اعشقته

رواية عجوز لكنني اعشقته الحلقة الثالثة

دخلت بسرعه ع اختي لقيتها بتنتحراه والله قاطعه شريان ايديها والدم مغرق المكان بتقول الحقوني اااااالحقوني ومحدش سامعها طلعت اجري عليها روحنا المستشفى انا وماما وللاسف بابا كان قاعد ف البيت مفكرش يروح ممكن معانا بيقول انها بتتفعل او ب لفظ اخر مفيهاش حاجه

روحنا واحنا هنموت من الخضه عليها الدكتور

_مين عمل فيها كدا

_هي يادكتور هي الحقها الاول وبعدين نتكلم

_دي جريمه قتل ولازم ابلغ البوليس

_بوليس ليه بس والله هي ال عملت كدا

ولسه بنتكلم لقينا الممرضه طالعه علينا بورقه بتقول انها لقيتها ف جيب غرام اختي مكتوب فيها

_غزل اختي وحبيبتي وصاحبه عمري وامي التانيه انا عارفه انك اكتر واحده هتزعل عليا بس انا هكون ف مكان احسن من هنا انا تعبت اوي ياغزل تعبت بجد انا ماشوفتش يوم ف حياتي حلو انا كنت اقل من كل البنات انا بكرهوا ياغزل اااه بابا السبب ف كل حاجه وحشه حصلتلي انا اول مره اشوف اب وحش كدا هو ليه بيعمل فينا كدا تعرفي انا عمري ماحسيت بحنان الاب ولا خوفه علينا هو عمره ماحسسني بالحب انا بكرهوا كل مره كان بيضرب ماما فيها كنت بكرهوا اكتر كل مره كان بيعذبنا انا وانتي كنت بكرهوا اكتر تعرفي كام مره فكرت اقتلوا كنت هاخد ثواب اني اموت واحد مؤذي زي متزعليش عليا ياغزل وخلي بالك من ماما لاني بحبها اوي هي اغلي حاجه في حياتي قولي ل ماما متزعلش عليا انا حابه اروح عند ربنا تعرفي ياغزل انتي وماما انا بحبكم اوي

امانه عليكي ياغزل بابا مايمشيش ف جنازتي ولا يحضر دفني انا كرهتوا ف الدنيا مش عايزه اشوفه ف الاخره

بحبك ياغزل انتي وماما

____

كنت بقرأ الرساله بصوت عالي وكان قلبي بينفجر من الزعل وماما بتصرخ لا ياغرام لااااا متعمليش كدا انتي مش هتموتي انا هاخد حقك والله انا مش هسيبك تروحي مني بناتي لااااا انا معنديش غيركم انا استحملت التعب والمرار بسببكم انا غلطانه انا معرفتش احافظ عليكم منه لله حسبي الله فيه

_سبت ماما ودخلت جري اشوف غرام لقيتها لسه ف غيبوبه وانا قاعده جنبها بعيط وبفتكر كل حاجه وحشه حصلت بسببه هو ازاي وحش كدا ليه ياربي ليه

وكنت قاعده فوقت من شرودي ع صوت رساله من احمد

_ايه ياغزل مالك حصلك اي

_ولا حاجه مفيش حاجه

_مش بسألك بقولك احكي مالك حصل اي وانتي فين

_لقيت نفسي بعيط وبقوله انا تعبانه اوي ياااحمد انا اختي هتروح مني انا ماليش غيرها هي وماما انا هموت من الخوف والقلق عليها

_اهدي بس حصل اي احكي انا والله لو قريب منك هاجي دلوقتي ليكي وافهم بنفسي احكي مالك

_ هو كمان اثر ع غرام اختي مش مكفيه ال بيعملوا فيا انا هو ازاي بالوحاشه دي هو ف حد كدا احنا بنكرهوا اوي

_انتي بس لو تقوليلي انتي بتتكلمي عن مين وربنا اجبلك حقك منه بس اعرفوا مين

_مين هينفع اقولك هو مين انا بس نفسي اعرف اخد حقي وحق اخواتي وماما منه

_هناخد حقكم مع بعض مش انا اخوكي

_____

ولسه بكمل كلام لقيت الدكتور بينادي عليا

_خير يادكتور ف اي

_احنا لازم نعمل بلاغ ف ابوكي لانه هو السبب ف انتحار بنته عيله 15سنه لازم يتحاكم

_لا لا يادكتور احنا مش ناقصين ابوس ايدك اوعي تعمل كدا احنا مسامحين ف حقها

يابنتي اسمعي بس هخليه ياخد جزائه

_ حاضر حاضر هنفكر ونقولك

_______

_يلا ياماما ارجعي انتي البيت وانا هبات مع غرام

_لا طبعا انا مش هسيبكم

_ياماما ياحبيبتي غرام نايمه والدكتور قال مش هتفوق دلوقتي وكمان لازم شخص واحد بس ال هيبات معاها ارجعي انتي وانا هكون معاها متخفيش عليها انا هحطها ف عيوني

_خلي بالك من اختك ياغزل ومن نفسك

_حااضر حاضر

_____

ماما رجعت البيت وانا كنت مخنوقه اوي قولت انزل اتمشي شويه ماهو لازم افك نزلت ااتمشي وكنت ماشيه بعيط لقيت فجأة ايد بتتحط ع جسمي…

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية عجوز لكنني اعشقته)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى