روايات

رواية عشق ام انتقام الفصل العاشر 10 بقلم رنا سعيد

رواية عشق ام انتقام الفصل العاشر 10 بقلم رنا سعيد

رواية عشق ام انتقام الجزء العاشر

رواية عشق ام انتقام البارت العاشر

رواية عشق ام انتقام
رواية عشق ام انتقام

رواية عشق ام انتقام الحلقة العاشرة

ايمان بخوف:رنا مش موجوده في القصر ياادهم يابني
ادهم بصدمه:انتي بتقولي اي
ايمان بخوف:والله هو دها الحصل انا قومت من النوم بخبط الباب عليها مش بترد فتحت الباب مش كانت موجوده في اوضتها ودورت فكل القصر عليها وكانت مش موجوده برضوا وسالت الحراس عليها قوليلي انها خرجت
ادهم بعصبيه:اومال هتكون راحت فين يعني
وادهم طلع يجري علي برا يسال الحراس
ادهم بعصبيه:خرجت ازي وامتا
الحرس:كانت طالعه تجري وبتعيط وحاولنها نوقفها بس هي طلعت تجري في وشها علي طول وخرجت علي الساعه اتنين كده ياباشا
ادهم وطلع يجري وركب سيارته وبعد فتره واقف بسيارته قدام البحر
ادهم ببتسامه خبيثه:طب لما تحبي تهربي مجيش المكان
دها عشان مكشوف
رنا وبصت خلفها وبصدمه:ادهم
ادهم واقترب منها وبحده:يلا قومي

 

 

رنا ومسحت دموعها وبغضب:انت عايز اي
ادهم بضحكه وبستغرب:عايز اي ههههه انتي ناسيه انك مراتي ولا اي
رنا وقامت واقفت وبقهر وبدموع وبصريخ:اها نسيت اني مراتك من اسلوبك ليه اني عايشه خادمه عندك تعبت ياادهم بجد وانت مش حاسس بيه كل همك انك تنتقم مني وبس وعلي اي انا مش عارفه بس متخافش انا ماشيه وسيبهالك قريب هترتاح مني للاابد ياادهم
واعقدت علي الارض وفضلت تعيط
ادهم واقترب منها
ادهم بخوف:اقصدك اي بالكلام دها
رنا بوجع:مش قصدي حاجه ياادهم ويلا اتفضل امشي وابعتلي ورقة الطلاق عندي اهلي
ادهم بعصبيه:لا طلاق مش هطلاق يارنا وهترجعي دلوقتي قصري
رنا بوجع:مش هرجع ياادهم
ادهم ومسكها من درعها وقومها واخدها علي العربيه وركبها في المقعد الخلفي ورنا بتصرخ عشان يسبها وادهم ركب العربيه وساق بيها بجنون
وبعد فتره واصل القصر
ادهم بصوت عالي وبعصبيه:داده اااايمان
ايمان وطلعت تجري من اوضتها علي صوته
ايمان:نعم ياادهم انتي جيتي يارنا حمدالله علي سلامتك
كنتي فين يابنتي قلقتني عليكي
رنا ببتسامه:الله يسلمك ياداده
ادهم بغضب:داده ايمان انتي هخدي اجازه اسبوع من الشغل
ايمان:ليه كده يابني اومال مين هيخدمك
ادهم بحده وبيجز علي اسنانه:رنا هانم هي هتخدمني وانتي هتخدي اجازه اسبوع يلا لمي حاجاتك من دلوقتي وسافري عند بنتك وبعد اسبوع يبقا ارجعي تاني الشغل
ايمان:يبني بس ميصحش رنا لسه تعبانه ومحتاجه شويه راحه
ادهم بمقاطعه وبحده:اسمعي الكلام بقولك ومتزعلنيش منك
ايمان:حاضر همشي
وايمان ذهبت الي اوضتها

 

 

ادهم بحده:وربي لها هتشوفي خلال الاسبوع دها اسواء ايام حياتك هتعيشها فيه
رنا بوجع وبضحكه جانبيه:عادي مش فراق ياادهم
ادهم بغيظ:انا مش عارف جايبه البرود دها كله منين
وبعد فتره ايمان سلمت علي ادهم ورنا ومشيت
ادهم بضحكه خبيثه:وبكده القصر فضي عليها انا وانتي
رنا وكانت هتمشي بس ادهم مسكها وشدها من خصرها وظهرها التصق بصدره وادهم مال علي رقبتها وباسها
رنا انتفضت من حركته
ادهم ببحه مثيره:انا عايزك ترقصلي
رنا اتصدمت من كلامه وبعدت عنه
رنا بصدمه:انت واحد مريض نفسي علي فكره
ورنا كانت هتمشي بس واقفت فجاء بصدمه وانهيار
ادهم بحده:اوك براحتك انا بقا مريض نفسي وهتشوفي بعينك ازي انا مريض نفسي لما يكونوا ستك وامك ميتين قدام عينيك لو منفذتيش كلامي ورقصتي
رنا وراجعت تاني لي
رنا برجاء ودموع:لا ملكيش دعوه بيهم اعمل الانت عيزوا معايا انا لكن هم لا هم ملهمش ذنب
ادهم بضحكه:يبقا نفذي كلامي
رنا بضعف وانكسار:ماشي موافقه
ادهم بضحكه:كنت عارف انك هتوافقي خليكي هنا ثواني وجايلك
وادهم سيبها ومشي وذهب الي اوضته
وبعد وقت قصيره نزل ليها
ادهم ببتسامه خبيثه:اتفضلي البسي دها وارقصي بيه
رنا وشافته وبصدمه:لا لا مستحيل

 

 

وكان عباره عن فستان قصير جدا وبحملت ومفتوح من عند الصدر والظهر ولونه احمر وضيق جدا يبرز مفاتن جسدها
ادهم بضحكه خبيثه:امممم براحتك يبقا انتي عارفه هيحصل اي كويس في اقرب الناس ليكي
رنا بوجع وبدموع:حرام عليك ليه بتعمل كده معايا اذيتك في اي نفسي اعرف ارحمني بقا
ادهم بحده:انطقي اها او لاء
رنا بصريخ وبدموع:مووووواافقه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق ام انتقام)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى