رواية معشوقة الشيطان الفصل الرابع عشر 14 بقلم ملاك الظلام
رواية معشوقة الشيطان البارت الرابع عشر
رواية معشوقة الشيطان الجزء الرابع عشر
رواية معشوقة الشيطان الحلقة الرابعة عشر
نغم و مراد بصراخ: تمااااااااااااااااااااااااااااااااااااارا
اغمي علي نغم بعد سماعها هذا الخبر بينما وقف ليث مصدوم و مراد كان في حاله صدمه شديد، افاق ليث عندما اغشى علي نغم
حملها ليث و اتجه الي غرفه بسرعه بينما نطق مراد بصدمه
مراد بصدمه: عايز اشوفها
الممرضه بحزن: اتفضل
ذهب مراد مع الممرضه و هو يقدم رجل و يأخر اخرى حتا وصل الي المشرحه اشارت الممرضه علي احدي الاسرر و اردفت
الممرضه: اهي شد حيلك
نظر لها مراد بصمت و ذهب ناحيه تمارا و عندما اوشك علي رفع الغطاء سمع صوت نغم المرتعش التي افاقت منذ قليل
نغم بصوت مرتعش: استني يا مراد
ذهبت نغن بسرعه ناحيته و هي تنظر الي تلك الجثه المغطاه ثم اردفت
نغم: شلها
مد مراد يده برتعاش و خوف و ازال الغطاء ثم وقف بصدمه و نغم نزات دموعها بحرقه و هي تمسك بيد تمارا الشاحبه
كان يتمنى ان تكون الممرضه مخطئ لكن ها هي راقده امامه جثه بلا روح
نغم ببكاء و قهر: بالله عليكي قومي يا تمارا متعمليش فيا كدا بالله علييييييييييكييييييي قومي بقا انا عارفه انك بتهزررييييييييييي
كانت نغم تتحدث بهستريه شديده و هي تبكي بشده بينما امسك مراد يدها و اردف
مراد. ببكاء: ت تمارا حبيبي قومي بالله عليكي طب عارفه انا بحبك اه والله بحبك و كنت ناوي اعترفلك لما ارجع من المهمه بس بعد اي انتي سبتيني خلاااااااص سبتيني ايه قبل ما اقولك اني بحبك
و هكذااا انتهي اليوم وسط حزن الجميع علي موت تما مهلاااااا لحظه
تمارا و خي تفتح عينها بسرعه: احلف كدا انت قولت بتحبني صح
صرخت نغم بفزع بينما رجع مراد الي الخلف برعب
نغم بخوف: اعوذ بالله انصرفي انصرفي
مراد بخوف هو الاخر: سالم قول من رب رحيم ارجعي موتي تاني بحبيبتي
تمارا برفع حاجب: مالكم شوفتوا عفريت
نغم برعب: انتي مش كنتي ميته من شويه
تمارا بلا مبالاه: ولاد الهبله عشان قطعت النفس شويه افتكروني مت فانا قولت و مالو اللعب شويه علي اني مت
نغم بغضب و هي تضربه: تصصدقؤ انتي واحده معندكيش. دم حسبي الله
تمارا بصدمه: مالك يوليه انا كلمتك
مراد بنرفزه: هو كدا و متكلمتيش يشيخه منك الله
تمارا بردح: لا بقولكم ايييييي مش عشان انا تعبانه تسوؤو فيها لا يعنيا من ليها دا انا تمارا و خد بااك من تمارا و بعد يالا انت مش سله معترفلي بحبك
مراد. بصدمه: بس بس اي حنفيه و انفجرت حب مين و بتاع اي انا صرفت نظر
تمارا بغضب و ردح: ص اي يعنيا علي الطلاق ما يحصل
تسريع الاحداث
خرجت تمارا من المشفي بعد ان قلبت الدستشفي راس علي عقب بسبب خطئ الدكاتره
و اصبحت طمطم تتعافي شئ في شئ
بينما ا. كان يجهز لمافجئه كبيره
و ليث يفكر بشئ مميز لاعتراف لنغم بحبه
بينما فهد علم انه وق لقمر و هي نفس الشئ
بعد شهرين
دخلت طمطم القصر فتفجئت ان الانوار مطفيه و لا يوجد صوت في القصر و فجئ ظهر صوت اسد و هو يقول
اسد: النهارده مش اي يوم عادي لا النهارده يوم يأمى هيكون سبب تعستي يأما بسبب فرحتي طمطم انا بحبك من و انتي بيبي في اللفه بس كنت خايف اعترفلك بحبي بسبب فرق السن
بعد. ان انتهي صوب الضوء علي اسد الذي كان يرتدي بذله مذهله و يتقدم من طمطم و يهمس بحب
اسد. بحب: بعشقك يا طمطم قلبي
طمطم. بصوت علي و دموع: بس انا مبقتش بحبك
وقف اسد بصدمه اكن ابتسم بأتساع عندمت قالت
طمطم: انا بقيت بعشقك اكتر و اكتر يا اسدي
صدح صوت التصقيف في المكان و الذي لم يكن سوى من نغم و تمارا و مراد و ليث و فهد. و قمر
فهد. بهمس لقمر: بحبك
فمر بصدمه: ها
فهد. بضحك و حب: ها اي بس بقولك بحبك
قمر بفرحه: احلف احيات عيال بتحبني بجد
فهد بحب: اهدي يا محنونه والله بحبك
تمارا بغيظ لمراد: طب اي
مراد بعدم فهم مزيف: اي اي
تمارا بغيظ اكثر: ايييييييي
مراد: في اي
تمارا: ياخي منك الله
و عندما كانت علي وشك الرحيل شدها مراد. ناحيته و قبل شفتايها بعمق شديد تحت انظار الجميع و همس بصوت مسموع
مراد بحب و لهاث: بحبك و بموت فيكي يا محنونه حياتي
صقف الجميع و صفرت نغم
نغم بتصفير و هيام : ايوااااااااااا بقااااااااااااا واحد من دا يارب
نظر اها ليث بغيظ و شدها من. يدها و اردف
ليث بهمس و غيظ: عايزك
ذهبت معه نغم بينما دفت تمارا رأسها في رقبه مراد بخجل و اردفت
تمارا: بحبك يا قليل الادب
ضحك مراد. بصوت عالي و اخذها من يدها و ذهب الي غرفته سريعا
اسد بعمزه: رايح فين يا نمس
مراد. بضحك: هستفرد بالمدام نفسي في حته عيل يجدع
خجلت تمارا اكثر و. دخلت الي الغرفه سريعا وخلفهم مراد
اسد بأقتراح و هو ينظر الي طمطم التي خجلت: انا رائي نجيب المأذون
فهد و هو ينظر الي قمر بحب: انا بقول كدا برضوا الواحد نفسو في حته عيل
اسد بسرعه: خلاص هتصل بيه
طمطم بضحك: مجنون
اسد بحب و غمزه: بيكي
في الحديقه
كان يصع يده علي عينها و يرشدها بينما هي اردفت بتذمر
نغم بتذمر: فاضل كتير
ليث بخفه: بطلي زن
عبر ليث من خلال بوابه دئريه صغيره مصنوعه من الزجاج و شل يده من علي وج نغم التي فتحت عينها ببطئ و نظرت حولها بصدمه
كان مكان مصنوع من الازجاج ملئ بجميع انواع الظهور و يوجد به حمام سباحه و في جانب ما يوجد. كوخ و يوجد في جانب اخر ترابيزه و مثاعد ااحلوس كان تشبه بالجنه
نظرت له نغم بدموع: دا ليا
ليث بحب و هو يتلمس وجهها و شفايتها: اها بحبك يا اغلي ما ليا بعشثك يا نغم من اول نظره حبيبتك بجنون تقلبي تكوني بنتي و مراتي و حب حياتي الاول و الاخير
اومأت نغم بدموع و اردفت
نغم بدموع:: بحبك بحبككككككككككككككك
ابتسم ليث و اقترب منها ببطيئ و اهذ شفتايها في دواعه عشقه و هو يفترسها بشوق و رغبه شديد
بعد بعض دقائق ابعتد. عنها عندما رأها اوشكت علي نفاذ نفسها و اردف بلهاث
ليث بلهاث: مش قادر استحملت كتير مش هقدر استحمل اكتر موافقه تكوني مراتي رسمي
لم تتحدث نغم بل اقتربت من و قبلت شفتيه بنعومه و براءه فاعتبر ليث هذه موافقه و أنقض عليها بحب و شوق كال الوحش الثائر حملها و هو يقبلها و اتجه بها الي الكوخ سريعا و ضغها علي الفراش بحب و خلع قمصه و و اكمل ما كان يفعل و هو يضع علامات ملكيته و همس
ليث بحب: بحبك
نغم بهمس: بحبك
انتهت
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معشوقة الشيطان)