روايات

رواية أنت ملكي فقط الفصل الحادي عشر 11 بقلم غنوة حبيب

رواية أنت ملكي فقط الفصل الحادي عشر 11 بقلم غنوة حبيب

رواية أنت ملكي فقط البارت الحادي عشر

رواية أنت ملكي فقط الجزء الحادي عشر

رواية أنت ملكي فقط
رواية أنت ملكي فقط

رواية أنت ملكي فقط الحلقة الحادية عشر

زين بلهفة: غرااام وقرب وشالها
صهيب اتصل بالدكتورة وثواني ووصلت الدكتورة ودخلت لغرام للاوضة وبعد فترة خرجت
الدكتورة : مبروك المدام حامل
زين بفرحة؛ الحمدالله يارب الحمدالله
سمر : لللللللللوليش الحمدالله فرحتني باولاده قبل ما اموت الحمدالله
قاسم حضن ابنه: مبروك يا حبيبي
زين بدموع : يبارك فيك يا حبيبي
الكل نزل نحت وزين دخل عند غرام وقرب حضنها بدموع
زين : مبروك حبيبتي انا فرحان ان ابني منك انتي
غرام عيطت من الفرحة
غرام: يبارك فيك يا قلبي

 

 

_______________________________________________
اوضة عشق وصهيب في المساء
صهيب حضنها
عشق: مالك في ايه
صهيب: عايز ولد
عشق بتوتر : ايه انا يعني …
صهيب بحنية : ما تخافيش انا وعدتك مش هعمل حاجة من غير رضاكي
عشق حضنته وبقت تتمسه فيه زي القطط: اوعدك هحاول
صهيب قرب وباسها واخدها فحضنه وناموا
________________________________________________
رعد: بابا عايز اقولك انا مش المفروض اطلق سلوى عشان النا ٣ شهور اظن كفاية كده مش عايز افضل رابط اسمي بيها
قاسم: حاضر يا حبيبي النهاردة اتكلم مع عمتك واقولها تيجي بكره
_______________________________________________
ايهم كان قاعد في الحدييقة لوحده جا رعد
رعد: قاعد لوحدك ليه؟
ايهم بابتسامة: ما فيش حابب اشم هوا
رعد: خبرني عنك ليك فترة كبيرة ما شوفناك
ايهم: ما فيش حاجة انا زي ما انا بس تعبان من الشغل اوي
رعد: طب ايه رأيك تفضل عندنا فترة تريح نفسك شوية
ايهم: اه بفكر في الموضوع
رعد؛ ممكن ما تفكرش بعشق لو سمحت عشان دي اسمها خيانة وربما هيحاسبك عشان عشق مش ليك انا فاهم عليك على فكرة
ايهم بلهفة: ما تقولش كده والله وربنا ما عدتش فكرت بيها ابدا من لما عرفت ان اتجوزت صهيب بعدين اكتشفت ان دا مش حب مجرد اعجاب ومجرد تعود عشان فضلت معانا سنتين
رعد: انشالله تلاقي بنت الحلال
________________________________________________

 

 

اليوم التالي جا المأذون وطلق رعد وسلوى وكل شخص رجع لحياته الطبيعية وعدا شهور وغرام بطنها كبرت وزين بيجبلها كل حاجة تتوحم عليها وصهيب مهتم بعشق اوي وبدأ عنفه معاها يخف اوي
صهيب: جهزي نفسك هاخدك افسحك النهاردة
عشق بفرحة: بجد الي فترة طويلة اوي ما خرجتش
صهيب: بجد يا قلب صهيب
عشق: بس الجرح قادر تمشي
صهيب بحنية: اه يا قلبي انا كويس
خرج صهيب وعشق واتعشوا في مطعم وهما راجعين
عشق بفرحة: ايه رأيك لو نزلنا مشينا شوية
صهيب: بأمر اميرتي انا 😉
نزلوا من العربية
صهيب بهدوء: تعرفي اني مرتاح ومبسوط اوي
عشق: انشالله تفضل كده على طول بس ايه السبب
صهيب: مبسوط عشان احنا سوا ومرتاح عشان مش خايف من فكرة انك بتحبيني او لا عشان انتي قولتيلي انك بتحبيني صح؟؟
عشق بكسوف: اه صح
فضلوا يمشوا واكلو ايس كريم لحد ما عشق بصت لبنت كانت لابسة لبس فاضح اوي والشباب قاعدين يبصولها
عشق بغيرة : صهيب يلا بينا نرجع الفيلا
صهيب باستغراب : ليه؟ مش كنتي حابة نفضل سوا؟
عشق : اه بس عاوزة ارجع
صهيب بص ناحية ما بتبص وشاف البنت وابتسم على غيرتها
صهيب بخبث : غيرانة يا بطة؟ 😉
عشق بجدية: لما اغار هغار من بنت محترمة مش من بنت بتعرض جسمها وانا جدا فخورة بالحجاب بتاعي
عشق بفخر من تربية عشق واحترامها: كل مرة بتخليني احبك اكتر
عشق: يلا بينا
رجعوا الفيلا وطلعوا للاوضة
عشق : هاخد شاور انا
صهيب: اوك انا هاخد شاور برا واصلي واجي

 

 

عشق دخلت وابتدت تعيط بحرقة انها بتحب صهيب بس مش قادرة تقرب منه ولما شافت البنت كدا خافت ان صهيب يخونها مع واحدة مش محترمة عشان هي تاخد فلوس واخدت شاور وخرجت لقيت صهيب مستنيها
صهيب قرب منها: مالهم عيونك؟ انتي معيطة؟؟
عشق بتهرب: لا لا بس عايزة انام
وراحت باتجاه السرير عشان تنام بس مسكها من ايدها
صهيب: مش هتنامي قبل ما تقوليلي مالك
عشق بدموع وعياط؛ انا بحبك
صهيب بابتسامة مسح دموعها: طب مالك ليه العياط ؟
عشق بدموع : النهاردة خوفت اوي 🥺🥺
صهيب بحنية: ليه يا حبيبتي
عشق: خوفت تخوني مع واحدة مش كويسة
صهيب ضحك: اه قصدك على البنت اللي شوفتيها؟؟🤣
عشق بدموع: اه🥺🥺

 

 

صهيب قرب وباسها بحنية وبعد لما اتقطع نفسها: بحبك انتي ومش عايز واحدة غيرك ف حياتي
عشق : وانا بحبك بس خايفة
صهيب قرب وحضنها : هكون لطيف معاكي اوعدك بس ما تعمليش حاجة وما تخافيش
عشق : ممكن نطفي النور ؟ 🥺وبصتله النظرة دي🥺
صهيب بحنية: حاضر يا عيون صهيب
صهيب طفى النور وقفل الباب ورجع حضنها و…….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أنت ملكي فقط)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى