رواية روح السيف الفصل الرابع 4 بقلم منة محرم
رواية روح السيف الجزء الرابع
رواية روح السيف البارت الرابع
رواية روح السيف الحلقة الرابعة
بعد شويه
سيف: روح روح اصحي يابنتي انتي يابببتت
روح: ممممم عايز ايه بقه يااحمد سبني بقه نايمه شويه كنت بحلم ان قدامي فرخه مشويه
سيف: فرخه مشويه وااحمد؟ يابنتي اصحي انا الدكتور سيف
روح: نهار ابوك اسود انت دخلت بتنا ازايييي الحقونيي ياناس
سيف وهو حاطط ايده علي بقها: ششش بس بس بس ركزي معايا كده وشوفي انتي فين
روح: مممممم
سيف: حاضر هشيل ايدي بس ركزي الاول
روح: ايه ياعم اتخضيت ومكنتش مركزه وانا اصلا جعانه وشيفاك وجبه ماك
سيف: يساتر انا مش هنام لصحي ملقنيش
روح: ههههييههيي متقلقش
روح: انت صحتني ليه
سيف: علشان ننط
روح: هنط ازاي يعني
سيف: شايفه الشباك الي وراكي ده هنط منه انا وانتي
روح: طب يلا تعال
سيف عند الشباك: هنزل انا الاول وبعدين انتي ورايا
روح: اشطا يلا
سيف نط
سيف: يلا تعالي
روح: حاضر وننط وهي يتنط رجليها اتلوت
روح: اااه رجلي ومسكت ايد سيف عضتها
سيف: ااااه اههه كلب كلب ااااه يابنت العضاضه سيبي دراعي كلتي نصه يامفتريه
روح: اه رجلي مش قادره
سيف بوجع: استني وريني كده
روح: عاااااااااا
سيف: هربطلك عليها حاجه تمام اهدي اهدي دقيقه واحده وراجع
روح: طيب
سيف: ولا شرير
روح ايه القرف دهه
سيف: جربت اقلش زي ما بتقرفيني
روح: انا اسفه متقلش تاني
سيف: تمام هههه
روح: جبت رباط الضغط ده منين ياسوسه ههههه
سيف: علفكره انا دكتورك هنا يعني المفروض يبقا في احترام ايه سوسه دي
روح: دكتوري في الجامعه والصبح ها لكن احنا عادي بليل ومش في الجامعه
سيف: جدعهه يعني احنا دلوقتي مش في الجامعه علي الكورنيش
روح: ها اده نسيت
سيف: يلا ياروح حاولي تقومي كده
روح: اه فيه وجع بسيط بس هستحمل عادي
سيف: طب يلا ندور في السوبر ماركت علي حاجه تتاكل السوبر ماركت هنا كبير وفيه اكل كتير وبلمره اشرب قهوه في الكافتريه
روح: احسن حاجه اننا مش هندفع فلوس هيهيهيههي ونبي لاخربها
سيف: بطلي هبل هندفعع
روح : ليه ان شاء الله مش هما الي نسيونا
سيف: اه معاكي حق يلا اهم حاجه ناكل تعالي
بعد شويه
روح: همووووووووت هههههههههه هههههه مش قادره هههههههههه
روح: وهي بتقلد سيف: السوبر ماركت كبير وفي اكل كتير وبلمره اشرب قهوه هههههههه
سيف: خلاص بقه انا هنام هنا علي الكرسي ده وانتي نامي هنا وبطلي ضحك هو انا كنت اعرف اني. هلاقيها فاضيهه
روح: حاضر هههههه
بعد شويه
#post_posts
سيف صحي لقاها بترتعش وقلع الجاكت وغاطها بيه وحط راسه نحيه اديها ونام
الصبح في الجامعه
روح وهي قاعده في وش سيف
روح: سيف يا سيف يادكتور
سيف: عاااااااااااااااا
روح: ونبي شوفت عفريت
سيف: اوحش
روح: ونبي
سيف: ياستي اتخضيت احساسك ايه وانتي نايمه تصحي علي وش
روح: ههههههههه انا اسفه قوم يلا مامتي زمانها قلقانه انا اه رنيت عليها امبارح وقولتلها اني محبوسه وبعتت احمد واقفلي برا اهو ههههه
سيف: امممم رنيتي عليها امممم وبعدين لا وبعتتلك احمد امممم يعني انتي بغبائك كده معرفتيش ترني علي الامن او تديني الموبايل انا ارن عليه
روح: اوبس مجاش في دماغي
سيف: ياشيخه روحي منك لله
روح: كلنا لله ياحبيبي
سيف: ياربي عليكي بتتت هاتي يابت انتي الموبايل بتاعك
روح: مهو فصل علشان فضلت العب عليه
سيف: وربنا
روح: وربنا
سيف: اخوكي برا صح
روح اها
سيف راح نحيه الباب وفضل ينادي عليه
احمد: ايوه مين
سيف: انا خالتك صباح افتحلي
احمد: نينينيني معنديش خاله اسمها صباح
سيف: انتو عيله مجانين باين
احمد: غريبه عرفت منين
سيف: طب بص انت معاك موبايل
احمد: اهه
سيف: طب اكتب الرقم ده ******٠١١
واحد: اسمه فاروق هيرد عليك
احمد: ايوه اتعرف عليه ولا اعمل ايه
سيف بطوله بال: قوله بوابه الجامعه مقفوله وفيها الدكتور سيف والطالبه روح
احمد: تمام
بعد شويه
روح: احماااااااااااااااااااااد
احمد: منييييييييييييي
سيف: اي العيله المجنونه دي
روح: هههههههه وحشتني ياوادد
احمد: انتي اكتر يافشه حياتي
روح: ياكبده حياتي
سيف: قولوني العصبي ياناااااااس
روح واحمد: في اي يابني قطعت اللحظه
سيف: اه لحظه الاعضاء دي انا اسف انا متنيل ماشي كتكو قرف في اعضائكو
روح واحمد: مشيو
روح لاحمد: امك عملت اي لما قولتلها اني في الجامعه ومحبوسه
احمد: عملت محشي علشان يكفينا يومين علشان لما بتعمل محشي وانتي موجوده بيخلص قبل ماندوقه اصلا
روح: بقه كدهه
احمد: ايوون
روح: انا جعانه يسطا اخلص خلينا نمشي مش قادره
احمد: بس عسل الدكتور سيف ده
روح: اها لهطه جيشطه
احمد: طب احترمي اني واقف
روح: ياعم امشي
روح: افتحي ياست الكل انا جيتتت
ان روح: يساترر
روح: امي الغاليه عامله ايه وحشتيني
ام روح: هههه وانتي كمان ياقرده
روح: قلب القرده
ام روح: تعالي يلا عملتلك بانيه ومكرونه
روح: قلبي ياناس عارفه اني مش بحب الاكله دي في عملتها
ام روح: عرفتي ازاي ياسوسه هههه
روح: لو خطفاني قوليلي
بعد يومين
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية روح السيف)