روايات

رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل الرابع عشر 14 بقلم نهيلة حميمي

رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل الرابع عشر 14 بقلم نهيلة حميمي

رواية قلوب ارهقها نبضها الجزء الرابع عشر

رواية قلوب ارهقها نبضها البارت الرابع عشر

رواية قلوب ارهقها نبضها
رواية قلوب ارهقها نبضها

رواية قلوب ارهقها نبضها الحلقة الرابعة عشر

يدخل أسد هوا والشرطة للبيت يبعد عن القصر ب ٣٠ كيلويمتر..

بدأ أسد يخبط الباب بقوة..

تارا بخضة:اي دا..

سمر:شكلو أسد جيه..

تارا:عندي فكرة …………

سمر:تمام…

يفتح أسد ويدخل الى بيت هو والشرطة وغضب يعمي عينيه ..

أسد بغضب:تااارا تاارا..

فهد :بااابي..

ارتمى فهد في حضن والده..

أسد:انت كويس حبيبي

فهد:ايوا..

وقعت عيني أسد على سمر وهي ضامة رجليها لصدرها وبتعيط (بثمتيل)…

أسد بصدمة:سمررر

فهد في نفسه:يابابي هي بتكب عليك اووف عايز اتكلم بس خايف …

فلاش باااك..

تارا:بصي انا هخرج من الباب الخلفي للبيت انتي لازم تتقني دورك

سمر :دور ايه

تارا:لازم تفضلي تعيطي على مايدخل أسد وقوليله بأنك مخطوفة انتي كمان

سمر:تمام بس لو فهد قال له حاجة..

تارا وهي بتبص لفهد..

تارا:اسمع انت اقسم بالله لو نطقت بحرف واحد ودع حياة اختك مفهووم

فهد:اييييه

تارا:مش هعيد كلامي..

وخرجت تارا بسرعة من الباب الخلفي وفي الوقت دا دخل أسد

…..

باااااك

أسد بصدمة:سمر (انتو عارفين سمر صحيح دي كان أسد معجب بس خانتو 🤦‍♀️)

سمر بدموع وثمتيل:أسد

ورتمت في حضنه

سمر بثمتيل:انت عارف اني دقت أنواع عذاب من دي لإسمها تارا دي هي هي لخلتني اخونك والله وهددتني بيك

أسد وهو يبعدها من حضنه..

أسد:مش فاهم حاجة ازاي تارا عارفاكي

سمر:عشان كنت بكون معاك وهي بتشوفنا دايمن ..

شرطة:هي تارا فين

سمر:مش عرفة دا بقالنا ساعة واحنا بنستناها..صح يافهد

فهد بتوتر:احم ايوا صح .

أسد وهو بيشيل فهد على دراعو..

أسد:تمام ..

سمر:أسد مش هتاخدني معااك

أسد :بصفتك اي ماضي قفلت عليه

سمر:بس انت لسه بتحبني

أسد ساخرا:افهمي بقا يابنتي انا في حياتي كلها محبيتك ولاحتى اعجبت بيكي بس انا كنت متأثر بموت أمي وخليتك جنبي عشان انسى همي

سمر بصدمة:مستحييل

فهد ببتسامة نصر:يلا بينا يابابي شكلها مامي جهزت غدا

أسد:تمام حبييي..

أثناء خروج فهد وأسد من البيت

شرطي:ياافندم والهانم هتفضل هنا

أسد:مش بيهمني خودوها في أي داهية..

سمر:مستحيييل..

يخرج أسد وفهد من بيت …

فهد وهو بيعيط بصمت وهي و يضم أسد اكثر ..

أسد بقلق:خير في اي يفهد..

فهد وهو يمسح دموعه:ولا حاجه..

♡♡♡♡♡جنة بخضة:انتي عارفة ياعشق اني أجيت مصر وشكلي نسيت طريق بيت بتاعكم.

عشق بتنهيدة:اووف خوفتيني تمام انت فين دلوقتي

جنة:جنب مصنع اسمو****

عشق :تمام نصف ساعة و هكون عندك

جنة:اكي

….

ملاك بقلق:في اي..

عشق بفرحة:جنة اجت هنا

ملاك بفرحة:بجد يسسس

غيرت عشق هدومها بسرعة وخرجت من البيت …

………

راجح:راضية راضية

راضية:خير في اي

راجح:اخويا هيزورني النهارده جهزي العشاء..

راضية:تماام

……..

في قصر عامر…

علياء:في ايه يارامز وشك مصفر ليه كدا

رامز:ولا حاجه هروح ارتاح شوية

علياء:تمام

يدخل رامز الى اوضته وغرق في ذكرياته مع أخته ملاك …

فلاش باااك

……

عماد:شكلو رامز وحشته اخته

علياء:دا باين من وشو ..

عماد:الله اعلم عامله ايه ملاك دلوقتي

علياء:مش عارفة انا قريت في مواقع تواصل ان أسد عرف ولادو

عماد:عملو ايه دلوقتي

علياء: هيكتبو كتابهم بكرا

عماد:جبتي منين المعلومات دي ياعلياء

علياء:من ملاك ومواقع التواصل

يدخل في الوقت دا شاب وسيم..(اخو زوجة عماد)

سهيل:السلام عليكم

عماد:وعليكم السلام تعال تعال

علياء بخجل:لو احتجت حاجة ياعماد قولي

عماد وهو يغمز لها:احم تمام

تطلع علياء الى غرفتها وهي تضع يدها على قلبها اللي كان هيخرج من مكانه …

علياء:اووف شكلي وقعت

……

سهيل:اموت واعرف هي ليه بشوفني بتهرب

عماد بضحكة:هي بتتكفس من الرجالة

سهيل:امم تمام

عماد بخبث:انت عايزها تفضل قاعده هنا معاك

سهيل:ياريت واكمل بتوتر اه ااه بقصد لا لا عن اذنك ياعماد انا اصلا كنت جاي اشوف اختي هي فين..

تتطلع في الوقت دا خديجة مرات عماد….

خديجة:…….

♡♡♡♡♡♡♡

يفتح عامر الباب …

عامر بصدمة:لميييس

لميس بدموع وهي ترتمي في حضنه …

لميس بعياط:مش قادره ابعد عنك ياعامر ونبي بلاش طريقتك البارده دي

عامر وهو يبعدها عنه ببرود وجواه نارا …

عامر:ميصحش دا يالميس ياريت تغوري لبيتك اه واكمل بجمود مصطنع اجهضتي جنين

راجية من جوا:مين اللي بيخبط ياعامر ..

بعدت لميس عنه ودخلت الى غرفة مامته..

شافتها لميس لم تستطع امساك دموعها ورتمت في حضنها

راجية وهي تطبطب على ضهرها بحنان واكملت بستغراب..

راجية:مين انتي يابنتي..

لميس بعياط:……..

♤♡♡♡♡♤♤♤

تسمع ملاك خبط على الباب..

ملاك:واخيرا جم

بتفتح الباب ووووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قلوب ارهقها نبضها) ‏

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى