رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل السابع 7 بقلم نهيلة حميمي
رواية قلوب ارهقها نبضها الجزء السابع
رواية قلوب ارهقها نبضها البارت السابع
رواية قلوب ارهقها نبضها الحلقة السابعة
ملاك بغيض:يلا بينا ياجودي
فهد:مامي انا آسف
ملاك:حسابي راح يكون معاك في بيت..
أسد:فهد ملاك ممكن اتكلم مع مماكم شوية لوحدنا
جودي بفضول:على شو راح تكلمو
أسد:على شغل
جودي :تمام يلا بينا يافهد
يخرج فهد وجودي من مكتب ويجلسو مع نهلة…..
♡♡♡♡♡♡♡#بقلم_نهيلة_حميمي
ملاك بتوتر:خير عايزني في إيه
أسد وهو يقترب منها وقلبه يكاد يخرج من مكانه بسبب تلك دقاته عنيفة..
أسد بتوهان في عينيها:انزعي نقاب عايز اشوفك
ملاك:شو اي قلة أدب دي
أسد وهو يقترب أكثر
تعود ملاك بخطوات بطيئة للوراء حتى التصقت مع حائط
أسد:عايز اشوفك دلوقتي
مد يده لنزع نقابها لكن اوقفه دخول علي..
علي:احم أسد عايز اتكلم معاك شوية..
أسد بغيض:كان لازم تطرق في باب
استغلت ملاك حديثهم وبتعدت عن أسد بسرعة وخرجت من مكتب ودربات قلبها لا تتوقف
ملاك:اي احساس غريب دا
فهد:بشو بتحسي يامامي
ملاك:انت بدات اصمت كل دا بسببك
جودي:هو عمو زعق لك يامامي
ملاك:ششش ويلا بينا من هون…
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♤♤♡
تارا:مش عارفة ليش أسد فاضل باص ليها طول اجتماع
سمر:ليكون معجب بيها
تارا:مستحييل لازم نعمل حاجة عشان أسد يكرها ويبعد عنها
سمر:بس جميع مواقع تواصل بيقولو انو أسد طلع مخلف نسخة عنو
تارا بخبث:مو تخافي راح اق*تل نسخة دي
♡♡♡♡♡♡♡♡♤♤♤♤
علي:الحمد لله دخلت في وقت مناسب انت شو كنت عايز تعمل
أسد:ابص على وشها
علي:خير انشاء الله دا حرام وهي تقربك منين
أسد:دي ملاك وانا شاكك مية في مية انها ملاك كانت صغيرة وكنت بفضل باصص ليها في عيونها وكانت دايما تتوتر
علي:بس دا مش يخليك تصدق انها ملاك #بقلم_نهيلة_حميمي
أسد:تفضل دي
علي بستغراب:اي دا..شعرة
أسد:ايوا بدي تحليل DAN يكون عندي دلوقتي
علي :شوو؟انت شاكك بأنو فهد ابنك
أسد:نعم
علي:بس تحليل DAN بتضهر تحاليلو على ٢٤ ساعة
أسد:طيب …
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في منزل ملاك ……
ملاك وهي تمسك أدن فهد
ملاك بغيض:انا غبية
فهد:اه
ملاك بغيض اكثر:شووو؟
فهد:مامي انتي بتوجعيني خلاص انتي غبية اه بقصد دكية يلا اتركي ادني
ملاك:على اوضتك يله
فهد:اممم بس انا جوعااااان
ملاك:يله على أوضتك
بعد دقائق تسمع ملاك طرق على باب
ملاك:اهلا عشق تفضلي
عشق:سلام عليكم
ملاك:وعليكم سلام شكلك تعبانة
عشق وهي تستلقي على أريكة
عشق:اوي اوي
♡♡♡♡♡♡
سمر:شو طريقة لهت خلي أسد يبعد عن يارا(تقصد ملاك)
تارا بخبث:راح انزع نقابها في شركة
سمر بضحكة خبيثة:هههه دكية
بس خايفة لتكون جميلة
تارا:لو كانت جميلة مو كانت لبست نقاب
(يعني فتياة وحشا*ت هما لبيلبسو نقاب🤦♂️ فقط الله ينعلك ياتارا)
سمر:اممم تمام ايمتا راح تبلشي خطوة دي
تارا:غدا
♧♧♧♧♧◇♧♧
تحكي ملاك كل شيء حدث في شركة
عشق بصدمة:شوووو؟فهد وجودي مين جابو معلومات دي كلها
ملاك:وانا كمان مش عارفة
عشق:بالله عليك ياملاك أطفال دو من وين
فهد:انا من مريخ
جودي:وانا من زحل
عشق بضحكة:ههههه تعالو تعالو
جلس فهد وجودي بجانب عشق
ملاك :انا قلت لإلك مو تخرج من أوضة
فهد ببرود:زهقت يامامي
عشق:فهد جودي انتو من وين عرفتو أمور شركة دي
فهد:مو عارف
جودي:انا جبتهم من دماغي
عشق🤦♂️:انا عارفة من دماغك بس ازاي عرفتوهم يعني وين قرأتوهم
فهد:اممم قريتهم في ملف مامي
عشق :اممم تمام
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في قصر أسد…
يدخل أسد بغير عادته
يدخل الى قصر وعلى وجهه ابتسامة واسعة..
معتز:بسم الله رحمان رحيم شكلو ابني تلبس
لميس:مساء ورد ياأسد تعال تتعشى
أسد:طيب
جلس أسد جانب معتز..وبدأ بتناول عشائه..
لميس وهي تتصفح مواقع تواصل..
لميس بصدمة:………..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قلوب ارهقها نبضها)