رواية احببتها في مهمة سرية الفصل الخامس 5 بقلم كاتبتي المميزة
رواية احببتها في مهمة سرية البارت الخامس
رواية احببتها في مهمة سرية الجزء الخامس
رواية احببتها في مهمة سرية الحلقة الخامسة
كريم اتعصب اوي منها ومن تحكمتها وقال بصوت عالي:مفروض لما نكلم تفضلي واقفه لحد مانسمحلك تمشي
سيلا نزلت من ع السلم تاني :قصدك اي
كريم: مش قصدي حاجه يعني بس برضو مفروض تفهميني المهمه دي اي
سيلا:الورق عندك اهه اقرأه وانت تفهم
محمود:معلش يسيلا قوليلو
سيلا بنرفزه:ماشي يابابا؛في مافيا عايزين يسلموا شحنه مخدرات كبيره جدا جدا ودي يمكن اكبر شحنه اتسلمت في مصر والمفروض يعني انا وانت نعرف المعلومات يعني فيها مخدرات قد اي هتسلم امتي مين اللي هيسلموها ومين اللي هيستلمها وياريت يعني تشغل دماغك شويه عشان نعرف المعلومات دي كلها
كريم بتفكير:طب واحنا هنعرف المعلومات دي كلها ازاي
سيلا:مش بقولك غبي
كريم:بت احترمي نفسك
سيلا:قصدك اللي انا مش محترمه شايف يعمو احمد انت وطنط ناديه بيقول عليا مش محترمه
محمود بضحك:مش قاصده يبنتي
سيلا:لا قصده يابابا
احمد:معلش يسيلا اعتزر منها يكريم
كريم:لا طبعا يابابا مش هتزر منها هي مش محترمه
سيلا:ماشي وربنا لعلمك الادب انا مش محترمه امال اللي محلقه عليك دي اي ؟
ناديه:انتي قصدك اي يسيلا
سيلا:قصدي ان ابنك بيحب واحده اوي اسمها ريم هي الصراحه مش محترمه خالص يطنط
كريم:ريم محترمه غظب عنك
سيلا:يسلام يعني انت مش عارف انها بتكلم ولاد وغير كده بتشرب مخدرات مش بعيد تكون بتشرب معاها
ناديه بشهقه:الكلام ده صح يكريم انت لسه بتكلم الصفرا دي
سيلا:اه يطنط دول مبينفصلوش عن بعض ابدا في اي حته اروحها الاقيهم قاعدين مع بعض
ناديه:والله يكريم لو كلمتها تاني مانا مكلماك تاني ابدا في حياتي
سيلا بخبث:معلش يعمو احمد اعمل لابنك تحليل مخدرات اصل شكه انه ببتعاطي زي الصفرا ريم(معلش يجماعه اي حد اسمه ريم ميزعلش)
كريم:انتي اتجنينتي ولا اي
محمود:خلااااص كفايه بقي معدش حد يكلم وانتي يسيلا اطلعي اوضتك وحسابي معاك بعدين
سيلا:تمام عن اذنكوا
محمود:معلش يااحمد متزعلش من سيلا هي مبتحبش حد يكلم عليها ابدا وانت برضو يكريم غلطت فيها وقولتلها مش محترمه
احمد:ماحنا اسفين يحمود وكريم لازم يعتذر من سيلا اطلع يلا يكريم اعتذر من سيلا
كريم:معلش يابابا انا مش هطلع هي غلطت فيا بردو
احمد:كريييم اطلع اعتذرلها
كريم بغضب:ماشي يابابا
كريم طلع وسيلا غيرت هدومها ولبست بيجامه بلوزتها قط وشورت وكريم دخل ع طول من غير مايخبط
سيلاشهقت:يحيوان انت ازاي تدخل كده
كريم:انا اسف انا كنت طالع اعتذرلك
سيلا:وانا مش عيزاك تعتذريلي
كريم:وانا اصلا طالع غصب عني وكريم لسه هيمشي افتكر سيلا لما قالت انها علي طول بتشوفه معاها
كريم بخبث:اه صح هو انتي واخده بالك مني ع طول كده مكنتش اعرف انك بتراقبيتي من بغيد وانتي معجبه بقي
سيلا:لا يخفيف انا مبشوفكش اصلا انا كنت بشعلل الدنيا ثم كملت بخبث:انا صراحه مشوفتكش غير لما القلم بتاعي كان بيرن ع وشك
كريم مشي بغيظ وسيلا قعدت تضحك
تحت:
كريم:يلا يابابا نمشي
احمد:طيب يحبيبي احنا هنمشي بقي يامحمود عايز حاجه
محمود:متخليك شويه
احمد:لا كفايه كده تصبح ع خير
محمود:وانت من اهل الخير
في صباح يوم جديد
في عصابه المافيا:
:عمادالشحنه هتسلم كمان اسبوع مش عايز ولا غلطه
يوسف:تمام بس في مشكله صغيره كده يابابا
عماد:في اي تاني انا مش عايز مشاكل
يوسف:محمود واحمد االي هم اللوأات
عماد:مالهم
يوسف:زقيين عيالهم علينا
عماد:ازاي يعني
يوسف:يعني عيالهم ظبات بس لسه مبتداين تحت التدريب بس بت محمود دي جنيه مش خايف الا منها دماغها سم
عماد:مش انت يلا بتقول انها عيله صغيره
بوسف:ايوه يابا لسه ف3ثانوي
عماد بعصبيه:وانت يغبي مش عارف تخلص عليها
يوسف:كل مره بتفلت يابا
عماد:طب والواد ابن احمد
يوسف:معاها في نفس المدرسه
عماد بخبث:حلو مش احنا كنا بنخطط نهجم علي مدرسه من قريب
يوسف:ايوه يابا
عماد:يبقي اهجم ع المدرسه وخلص ع الاتنين
يوسف:اهه نضرب عصفورين بحجر
عماد:شاطر يخويا
يوسف:طب نهجم امتي
عماد:انهارده
يوسف ماشي يابا