روايات

رواية طفلة الأسد الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم مروة مرزوق

رواية طفلة الأسد الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم مروة مرزوق

رواية طفلة الأسد الجزء الثاني البارت الرابع

رواية طفلة الأسد الجزء الثاني الجزء الرابع

رواية طفلة الأسد الجزء الثاني
رواية طفلة الأسد الجزء الثاني

رواية طفلة الأسد الجزء الثاني الحلقة الرابعة

فرح بشر……. جاهزين
البنات……. جاهزين
فرح…….. باشا حضرتك جاهز
الشرقاوي بضحك…… جاهز يا آخرة صبري
فرح بضحك……. اشطا على بركة الله
سارة….هما راحوا فين
خبر عاجل
تم التأكد أن قصر الشرقاوي مسكو*ن وذلك منذ عصور كثيره
سارة بخوف……. قصر ايه و م م مسكو*ن
ساااااارة لتلتفت سارة. لكن لا ترى أحد
سارة بخوف…….. م م مين
ساااااارة
لتلتفت سارة لمصدر الصوت ولكن لا أحد
سارة بخوف…… ف فرح ن نسمه ن ن نسمه
كانت مشيه بس فجأة اتزحلقت و وقعت على وشها وكان في سائل لزج على الأرض وشها كله بقى مليان من السائل دا قامت وكانت خايفه
سارة بخوف…… نسمه نسمه انتي فين
ساااااارة
سارة بقت تتر*عب ولفت بس لاقت كيس دقيق في وشها الكيس كان مفتوح وانكب على وش سارة
سارة بخوف……… في حد هنا حور حوووووور
في ايد انحطت على كتف سارة
سارة فكرتها نسمه مسكت الايد بس الايد كانت مقطو*عه
سارة بصريخ…… عاااااااااااااااااااااااا لاااااااااااااا وطلعت تجري
بس وهي طالعه على السلم اتزحلقت و وقعت
سارة بألم و دموع……. اااااه هو هو في ايه بس وقفت فجأة لما لاقت حد بيطلع على جدران القصر😂😂😂
سارة برعب………. ف فؤاد
الشخص دا نزل وبقي يتقدم ناحيه سارة اللي بقت تعيط من كتر الخوف
سارة برعب……. انت انت انت مين
الشخص……. مو*تك هااااااااهااااااااهاااااااا
سارة بعياط……. لاااااااا وبدأت تجري بس فجأة ظهر ليها شخص كان لابس عبايه بيضه بس عليها بقع حمرا وشعره مش مترتب وماسك شامعة في ايده وشه كلها مليان د*م وعيونه حمرا وضوافره طويله
سارة بصريخ……. عاااااااااااا لاااااااا 😂 😂 😂 😂 وطلعت تجري من قدام الشخص
سارة نزلت تحت لاقت الأنوار بتقيد وتطفي وفجأة النور الأحمر بقى اللى شغال وظهر شخص ماسك منشا*ر في ايده وهدومه كلها مليانه د*م
حازم……… جاسم واخيرا هنرتاح شويه اسبوع مشفناش طعم النوم
جاسم بارهاق……. عندك حق انا اااااه عضمي كله متكــ.. ـسر يلا خلينا نخش
ودخل الشبين 😂😂😂😂
حازم دخل لاقي الأنوار الحمرا شغاله ومفيش حد
حازم بقلق…….. هو هو في ايه وايه النور دا
جاسم بلع ريقه بخوف……أنا بقول نرجع المديرية في ورق أنا لازم أقدمه للواء
حازم بخوف….. وانا بقول كدا برده 😂 😂 😂 وجه يطلعوا لاقوا الشخص اللي ظهر لسارة فوق واقف قدامهم
حازم برعب…… اجري ياله 😂😂😂وطلع يجري
جاسم قلع الجزمه 😂😂😂😂
جاسم برعب…….. استنى اقلع الجزمه علشان أجرى بزمه 😂😂😂😂وطلع يجري بس اتزحلق و وقع على نفس السائل اللي وقعت عليه سارة
جاسم برعب……….. يا ليلة بختك يا جاسم هتمو*ت وانت في عز شبابك يا خويا وايه ده اااااه يا ضهري بس لاقي ايد بتتمد ليه مسكها جاسم
جاسم بالم…… ااااه شكرا يا حاااااااازم أعوذ بالله وطلع يجري وهو ماسك ضهره😂😂😂
حازم كان بيجري بس قابل شخص في وشه كان وشه ابيض وشعره متقص نصه والشعر منفوش بطريقه مرعبه 😂😂😂😂😂
حازم برعب……. يا نهار أسو*د هو ابلـ..ــيس ظهر وانا معرفش ولف الناحية التانيه وطلع يجري 😂😂😂😂😂😂
جاسم كان بيجري و ضهره بيوجعه
جاسم بألم…….. انا أمي كانت بتكر*ه ابويا وابويا كان بيحب امي وامي حبت ابويا بس اني انا اتعذ*ب كدا أشك أن أمي تعرف ابويا عااااااااا😂😂😂😂
جاسم شاف شخص ماسك منشا*ر واقف قدامه وشخص متعلق على الجدار
جاسم برعب……..أجرى يا مجدييييييييي
وقلع الشراب😂😂😂😂😂وطلع يجري
مراد رجع القصر بعد ما خلص شغله ودخل
مراد بقلق……… هو البيت ماله كدا وايه الأنوار دي فرح فرح
منتش قد العفا*ريت
مراد لطم 😂😂😂…… احيه عفا*ريت انا اقول اسيب العفا*ريت تتفاهم مع بعضها بلاش ادخل انا وجه يطلع لاقي اللي ماسك المنشا*ر في وشه
مراد برعب…… اقسم بالله ابن حلال انا كنت جاي اسلم عليك عامل ايه يا زميل ايه مالك خاسس كدا ليه طب معلشي سؤال اللي في ايدك دا بيعمل ايه اكيد علشان تقطع بيه الفواكه صح
الشخص رفع المنشا*ر قدام عيون مراد
مراد قلع الجزمه وضر*به بيها وطلع يجري😂😂😂😂
حازم كان بيجري بس اتخبط في حد
حازم برعب….. عااااا
مراد برعب…….. حازم
حازم…… مراد وحضنوا بعض
حازم برعب……….. هو هو ايه اللي بيحصل دا
مراد برعب……. ولا اعرف يا خويا بس اللي اعرفه اني هتعلق
حازم…….. ليه
مراد برعب…… ضر*بت عم بتاع المنشا*ر بالجزمه😂😂😂
حازم بصدمه……. احيه 😂 😂 😂 😂
وفجأة ظهر ليهم شخص من العدم
مراد قلع الفرده التانيه وضر*به بيها😂😂😂😂
مراد برعب……. هو النهاردة يوم الضر*ب بالجزم ولا ايه
جاسم بألم…… ااااه يا ابن الجز*مه انا جاسم 😂😂😂
مراد راح ليه
مراد…… انت ايه اللي حصلك معلشي بقى انت شايف الوضع
جاسم بألم………. اااااااه ضهري ودماغي
بس ظهر ليهم الشخص اللي ماسك منشا*ر
مراد بصدمه ورعب……. احيه هاتوا جزمه تانيه😂😂😂😂
جاسم بألم……. كان على عيني يا خويا بس انا قلعتها
مراد مسك رجل حازم و وقعه وقلعه الجزمه
مراد برعب…… عذرا يا خويا وحدف الجزمه على الشخص دا بس اتفداها
مراد برعب ودموع……… امشي من هنا بدل ما اضر*بك بالجزمه انت متعرفش بس دا سلا*ح سري بيجيب و*جع دماغ رهيب اسألي انا مجربه
جاسم بألم ورعب……. وانا كمان لسه مجربه😂😂😂
الشخص بدأ يتقدم ناحيه مراد
مراد طلع يجري…… عذرا الجري نص الجدعنه وانا الجدعنه عندي مهمة سلام
حازم طلع يجري هو كمان 😂😂
حازم برعب…….. انا امو*ت في الجدعنه يا راجل استنى أنا جاي
جاسم بألم ورعب……. ااااه يا ولاد الجز*مه طب انا عندي الجدعنه واخده اجازه 😂😂😂حد يسلفني شويه اااااه يا ضهري
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
أسد وفؤاد رجعوا القصر
أسد بتعب……. الشغل كان كتير النهارده
فؤاد بتعب…….. ايوه فعلا انا خلاص طاقتي خلصت خلينا نخش و نرتاح
ودخلوا
بس انخبطوا في حد والشخص دا وقع عليهم
فؤاد بألم….. اااااااه ايه دا
أسد…… انت مين
جاسم برعب……. محسوبك جاسم يا خويا ممكن تسلفني جدعنه نص شويه
أسد بضحك……. جاسم مالك يا بني
فؤاد بضحك…….. نص ايه هههههههه
بس فجأة الاتنين سكتوا لما شافوا شخص متقدم ناحيتهم وكان منظره مرعب
فؤاد برعب…… اسف بس انا محتاج الجدعنه كلها دلوقتى 😂😂😂😂
جاسم…… وانت يا أسد ايه ده أسد انت روحت فين أسد 😂😂😂😂😂😂
جاسم بألم……. احنا هنفضل متعلقين هنا كتير
حازم بصوت واطي…… ششش وطى صوتك هيسمعونا
مراد برعب……. بقي اخرتها نقعد كلنا فوق دولاب 😂😂😂فين الجدعنه يا راجل منك ليه هااا
أسد بضحك……. خلصت لما خلصنا جري
جاسم بألم وحزن…….. ااااه أنا زعلان على الجزمه اللي قلعتها ااااه كانت حلوه
حازم بضحك رغم خوفه…….. مراد هههه مراد قلعني الجزمه قال هيضر*ب بيها الشخص دا هههه
فؤاد بضحك……… يا مجانين
فؤاد الحقني
ظهر شخص لفواد سارة اللي كان وشها متغرق بدقيق وابيض وشعرها متقص ومنفوش
فؤاد برعب…….. دا انا محتاج اللي يلحقني ابعد هش هش وفجاة أغمى على الشخص دا والشباب نزلوا بس اشتغلت موسيقى 🎶 الر*عب وكانت عاليه وظهر الأشخاص دول وكانوا حوالين الشباب والشباب كانوا بيبصوا ليهم برعب ولما خلصت الموسيقى الأنوار رجعت لطبيعتها تاني والبنات ظهرت لتظهر أن اللي كانت ماسكة المنشا*ر فرح😂😂 واللي كان شعرها طويل ولابس لبس مرعب انجي 😂😂
مراد برعب…….. احيه انا ضر*بت فرح بالجزمه
حازم بضحك………. ههههههههه اااااااه انا مش قادر ارحموني و وقع على الأرض
جاسم بألم ودموع……. اشوف فيكوا يوم قط..ـــعتوا الخلف وجبتوا و*جع الضهر ناقص ايه تاني 😂 😂 😂 فين الجزمه بتاعتي يا بت منك ليها 😂😂😂
أسد بصدمة……. نسمه فين
فرح بضحك…….. كانت بتصور
حازم 😱😱……..بت ايه احيه
فرح قربت من مراد اللي كان بيرجع ورا 😂😂😂
فرح بتوعد……. جزمه هااااااا دا انت هوريك الويل
مراد برعب…… والله شوفته وفجأة اغمي عليه وحصله أسد وباقي الشباب

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة الأسد الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى