رواية عشق التميم الفصل الرابع 4 بقلم نيرة عبدالغني
رواية عشق التميم الجزء الرابع
رواية عشق التميم البارت الرابع
رواية عشق التميم الحلقة الرابعة
عشق/ يااااني…..بص خلاصة الكلام انا همشي تمام
تميم/ لا مش تمام
عشق/ عاااا افهمني بقا لو سمحت
تميم/ انتي اللي افهمي انتي عارفه ان حياتك في خطر وبعدين انا مستحيل اسيبك تمشي من هنا
عشق/ ليه بقا إن شاء الله
تميم/ انا ماصدقت لقيتك
عشق/ نعم!! قصدك اي
#عشق_التميم
#بقلم_نيره_عبدالغني
تميم بأرتباك/ اقصد اني مش هسيبك وبعدين انتي بنت مينفعش تمشي لوحدك في نصاص الليالي كده انتي عايزه يحصل معاكي نفس اللي حصل ده
عشق/ لا…بس
تميم/ مفيش بس وبعدين افردي مكنتش لحقتك كان اي اللي حصلك ردي عليا..افردي كان جرالك حاجه ردي
عشق بدموع/ انت .انت بتزعقلي مش كفايه اللي بيحصلي
تميم وهو ينظر إليها/ انا اسف حقك عليا..بس كنت قلقان عليكي…طب بتعيطي ليه دلوقتي
عشق/ علشا بتزعقلي
تميم/ طيب مش انتي غلطانه
عشق/ لا طبعاً مش غلطانه
تميم/ لأ غلطانه ومتاوحيش
عشق/ برده بتزعقلي
تميم/ مش انتي اللي مش بتسمعي الكلام
عشق/ انا
فاطمه/ بااااس بااس يولاد فيه ايه…..لتنظر عشق لتميم
تميم/ دي الداده فاطمه اللي مربياني يعني تقدري تقولي امي
فاطمه/ تميم يابني ممكن تسيبني مع القموره دي شويه
..ليخرج تميم من الغرفه
فاطمه/ متزعليش من تميم يا بنتي هو ميقصدش ان يزعقلك او يعلي صوته عليكي هو مش عايزك تضيعي منه
عشق/ أأضيع منه…مش فاهمه
فاطمه/ هتفهمي كل حاجه مع الوقت يا عشق
عشق/ انا لازم امشي
فاطمه/ تمشي تروحي فين
#عشق_التميم
#بقلم_نيره_عبدالغني
عشق/ في اي حته بس مينفعش اني اقعد هنا
فاطمه/ اهدي بس انتي مش راضيه ليه بعدين انا معاكي اهو يعني انتي وتميم مش لوحدكم متقلقيش تميم مش زي مانتي مفكره خالص بالعكس يا بنتي تميم شاب محترم ومش بتاع الكلام ده..هو خايف عليكي طول مانتي هنا هتكوني في امان مش عايزاكي تخافي من حاجه….لتبتسم عشق والدموع في عينها وتضم فاطمه/ شكرا بجد اول مره احس ان في حد مهتم بيا كده
فاطمه/ متشكرنيش انتي زي بنتي…يلا خدي علاجك علشان تنامي…لتعطيها الدواء
فاطمه/ تصبحي علي خير
عشق/ وانتي من اهل الخير
..لتخرج فاطمه من الغرفه..
تميم/ هاا قوليلي وافقت انها تبقا هنا
فاطمه/ متقلقش يا حبيبي.. هي وافقت وادتلها العلاج ونامت
تميم وهو يقبل يدها/ منحرمش منك يا فطومه
فاطمه/ ولا منك يا حبيبي..يلا روح نام تصبح على خير
تميم/ وانتي من اهل الخير
……تاني يوم..في المستشفى..
..في مكتب تميم…
يدق الباب
تميم/ اتفضل
&/ ازيك يا دكتور
تميم/ بخير الحمدلله
&/ الحمدلله….احم
تميم/ خير…اتفضلي يا دكتوره نهال
نهال/ هو مين اللي كانت معاك امبارح دي
تميم/ اظن ان دي حاجه متخصكيش يا دكتوره وانتي ملكيش دخل فيها
نهال/ مقولتش هي مين برده
تميم/ انتي عايزه اي يا دكتوره اظن انك عندك شغل اتفضلي علي شغلك وياريت متدخليش في حاجه انتي ملكيش فيها لانك اتعديتي حدود شغلك ولو حصلت تاني هيبقا ليا كلام تاني معاكي
نهال/ ايوه بس..
#عشق_التميم
#بقلم_نيره_عبدالغني
تميم/ اتفضلي علي شغلك
…عند عشق..في المطبخ
عشق بحب/ ممكن اساعدك
فاطمه/ اي اللي قومك من علي السرير يا بنتي بس
عشق/ انا كويسه اهو..ممكن اساعدك
فاطمه/ كتر خيرك يا بنتي روحي اقعدي بره انا خلصت اهو
عشق/لأ مستحيل لازم اساعدك
فاطمه/ انتي بتعرفي تطبخي
عشق/ااه
فاطمه/ خلاص يبقا تساعديني
عشق بضحك/ هاتي اعمل بدالك
….عند وآلد عشق…
صديقه/ وبعدين هتعمل اي هتلاقي بنتك الزاي
والد عشق/ هروح اقدم بلاغ كده عدا علي اختفاءها اربعه وعشرين ساعه
صديقه/ ولو سألوك..هو اي اللي حصل هتقولهم اي
والدها/ سهله سيب الموضوع ده عليا..يلا تعالي نقدم بلاغ
#عشق_التميم
#بقلم_نيره_عبدالغني
………..بعد وقت في القسم
والدها وهو يمثل الحزن والبكاء/ بنتي بنتي يا باشا معرفش هي فين
الضابط/ اهدي يا استاذ عايز اعرف ايه اللي حصل
والدها/ مش عارف يا بيه والله مش عارف اقول لك ايه
الضابط/ عايز اعرف ايه اللي حصل يعني ضربتها اتخانقتوا ايه اللي حصل
والدها/ اللي حصل يابيه انها جات وقالتلي انها بتحب واحد ولما انا رفضت الموضوع ده علشان انا لسه مش مجهزها بعدين نزلت مشوار رجعت ما لقيتهاش في البيت
الضابط/ هي مختفيه من امتى
والدها/ من امبارح يا بيه من امبارح
الضابط/ عايز صوره لها
والدها/ معايا..معايا يابيه اتفضل
الضابط/ هي معاها تليفون
والدها/ ايوه ايوه يا بيه
..لينادي الضابط على شخص ما..
الضابط/ تعال يا ابني خد كل المعلومات عن بنته
الضابط/ اطمن يا حاج هارجعلك بنتك ان شاء الله
والدها /اتمنى يا باشا
#عشق_التميم#
#بقلمي_نيره_عبدالغني#
….في المساء….
تميم/ عشق ممكن اتكلم معاكي شويه
عشق بحب /اكيد
تميم/ عايزك تسمعيني واتمنى ما تفهمنيش غلط عشق انا بحبك وعايزك معايا.. من اول يوم شوفتك فيه حبيتك حبيت تصرفاتك حبيت روحك عايزك تكوني شريكه حياتي
عشق بدموع/ انت…. انت شفقان عليا مش كده
تميم/ لا طبعا انتي ايه اللي بتقوليه ده
عشق بدموع/ انا عارفه ان انا صعبانه عليك علشان كده جبتني هنا في بيتك
تميم/ لا يا عشق انا بحبك صدقيني
عشق بصراخ /مش عايزه حب …مش عايزه شفقه من حد لتجري عشق نحو الباب وتركض
تميم بصراخ/ استني ….. اسمعيني عشق
..تركض عشق واذا بسيارته تصدمها لتقع على الارض فاقده وعيها..
تميم بصراخ/ لااااااااا
انفزع تميم من نومه/ لا مستحيل
تميم/الحمدلله كان حلم الحمد لله انها بخير انا مش هاعترفلها بحبي دلوقتي لا مستحيل مش هاقدر اخسرها يا رب
ينهض تميم من على سريره……في المطبخ
عشق/اه انا جعانه اوي اكل ايه… اعمل ايه
عشق في نفسها/ ايه يا عشق مكسله حتى تعمليلك حاجه تاكليها…اممم اعمل حاجه اشربها وخلاص بس انا جعانه
تميم /احم… تنظر عشق خلفها وتجد تميم
عشق بارتباك/ دكتور تميم
تميم /ما بلاش دكتور دي خليها تميم احسن
تميم/ جعانه مش كده
عشقعايزه الصراحه هموت من جوعي
تميم بابتسامه / اقولك على حاجه . .وانا كمان
عشق بضحك/ طب هنعمل ايه
تميم/ ايه رايك نطلب شاورما ونسد جوعنا ده
عشق /دلوقتي الساعه 2:00 بالليل
تميم /وايه يعني… انتي لسه هتفكري انا عصافير بطني بتصوصو
تميم /هاطلب شاورما فراخ ايه رايك
عشق/ اي حاجه المهم ناكل
…ليضحك تميم على تصرفاتها ….بعد وقت
#عشق_التميم#
#بقلمي_نيره_عبدالغني#
..يجلس تميم وعشق على الارض في المطبخ
عشق/ اما الاكل حلو بشكل
تميم/ طب الحمد لله انه عجبك
فاطمه/ بتاكلوا من غيري يا ولاد ال..
..لينظر كلا من تميم وعشق ليجدوا فاطمه تنظر اليهم
فاطمه / وكمان طالبين شاورما من غيري الساعه 2:00 بالليل مش تعزموا… طب ده كلام وسع منك ليها
ليضحك تميم وعشق
تميم/ كنا جعانين ومش عارفين ناكل ايه
فاطمه/ والله احسن حاجه عملتوها انتم الاثنين
…في اليوم الثاني يتحدث تميم الى شخص ما..
تميم /ايه يالااا واحشني ايه كل الغياب ده مش ناوي ترجع لبيتك وتشوفنا ولا ايه احنا مش واحشينك ولا ايه
&/لا يا عم واحشني ده انت اخويا يالاا …طمني عليك وعلى الداده فاطمه وحشتني قوي
تميم/ كلنا بخير يا حبيبي ها قولي مش ناوي تيجي
&/لا يا سطا ناوي…. قريب ان شاء الله ما تقلقش بعدين انت عارف طبيعة شغلي
تميم /اما نشوف القريب بتاعتك دي هتيجي امتى
&/قريب يا تميم ما تقلقش… هاكلمك وقت تاني
تميم / تمام خلي بالك من نفسك
&/اطمن يا دكتور سلام
تميم/ سلام
..في مكان آخر….
&/حضرت الظابط..اتفضل دي كل المعلومات عن عشق محمد وعرفنا هي فين
الظابط/ وياتري انسه عشق هتودينا علي فين
&/ عرفنا انها نزلت القاهره
الظابط/ القاهره
&/ ايوه يا فندم
الظابط/ تمام…روح انت شوف شغلك…..القاهره دا انتي عملتي معايا احلي واجب يا عشق
…في اليوم التالي… علي سفرة الطعام
تميم/ تسلم ايدك يا داده
فاطمه/ بالهنا والشفا يا حبيبي…يدق الباب..
تميم/ خليكي يا عشق انا هفتح..ليفتح تميم الباب
تميم بفرحه/ راكان..وحشتني يالاا…تعالا في حضن اخوك يا حبيبي
راكان/ تميم..وحشتني اوووي عامل اي
تميم/ الحمدلله…اي يا حضرة الظابط المديريه مش قادره تستغني عنك ولا اي
راكان/ فعلا..مش قادره تستغني عني..انا جاي في مهمه
تميم/ مهمه…مهمة اي
راكان/…………
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق التميم)