روايات

رواية احببته رغم قسوته الفصل الخامس 5 بقلم ملك محمد

رواية احببته رغم قسوته الفصل الخامس 5 بقلم ملك محمد

رواية احببته رغم قسوته البارت الخامس

رواية احببته رغم قسوته الجزء الخامس

رواية احببته رغم قسوته
رواية احببته رغم قسوته

رواية احببته رغم قسوته الحلقة الخامسة

جميلة :مين دييييييي.
البنت بسهوكة :انا داليا مراته .
جميلة :مرااااتك يا دياااب انت انت اتجوزت علياااا .
داليا :انا مراته الأولي يا لولو .
جميلة :طلقني يا دياااااب .
دياب بغضب ض”رب داليا بالقلم .
دياب :مش مطلق يا جميلة .
جميلة :بقولك طلقنيييييييي… بعدها وقعت جميلة من طولها .
دياب :جميلة جمييلة فوووقييي يا جمييلة ارجوكي قووومي .
شالها وبص لداليا بتوعد وقالها :حسابك معايا بعدين .
خرج جري علي العربية وقعد جميلة جنبه وراح بسرعة علي المستشفي .
في المستشفي “بقلمي #Malak_mohamed”
دياب وهو شايل جميلة :ترووولييي بسرعة ترووولي .
جت الممرضة ومعاه الترولي وقالت لدياب :هروح انادي الدكتور .
دياب :دكتوووورة مش دكتوور.

 

 

الممرضة خافت وراحت ندهن علي الدكتورة اللي خدت جميلة ودخلوا .
بعد مدة .
الدكتورة خرجت .
دياب :جميلة عاملة ايه يا دكتورة .
الدكتورة بابتسامة:هي اسمها جميلة ،عموما هي كويسة متقلقش .
دياب :ممكن ادخلها .
الدكتورة :أيوة اتفضل .
دياب دخل لجميلة .
جميلة بصتله بعتام وبصت للجهة الأخري .
دياب راح لها وقالها :ده الجميل زعلان مني بقا .
جميلة :__________.
دياب حضنها من ضهرها وقالها :ميهونش عليا زعلك .
جميلة بحزن:بتتجوز عليا يا دياب .
دياب اتنهد و قالها :هي الأولي يا جميلة .
جميلة :متجوزها قبلي يا دياب .
دياب :اه بس عر”في.
جميلة :لآخر مرة بقولك طلقني يا دياااااب.
دياب بغضب :وانا بقا طلاق مش هطلق انتي فاهمة يا جميلة .
جميلة عيطت وقالت له:الظاهر اني بقيت سلعة عندك مش مراتك اللي بينك وبينها مودة ورحمة.
دياب :يا جميلة انا كنت متجوزها قبلك ومن ساعة ما اتجوزتك عمري ما روحت لها والله يا جميلة .
جميلة حست انه مش بيكدب فقالت له :خلاص يبقي تطلقها .
دياب :يا جميلة اللي بيني وبينها انتهي وكان مجرد جواز علي ورق مش اكتر ،وحقك عليا اني مقولتش ليكي مسألة زي دي .
جميلة :دياب هو انت شركتك شغالة في ايه .
دياب :في الأدوية .
جميلة :بجد طب انا عايزة اروح والله يا دياب ،انا حتي دكتورة صيدلة .

 

 

دياب غمزلها وقالها :طيب يا ستي تعالي بقا علشان نروح شالها دياب وهي سندت ذراعيها علي رقبته وهو خدها في حضنه.
جميلة اتكسفت وقالت له :نزلني يا دياب ويلا بينا .
دياب نزلها وراحوا عملوا إجراءات الخروج وروحوا البيت دياب شالها وطلع بيها الاوضة وقالها :جميلة .
جميلة بابتسامة :نعم .
دياب همس في ودمها وقالها :بحبك يا قلب دياب .
جميلة اتكسفت ووشها احمر وقالت له:انا كمان بحبك يا عيون جميلة .
دياب مسك ايديها وبا”سها وقالها :متوقعتش اني ممكن اقع في حبك بالشكل ده.
جميلة :ولا انا يا قلب جم…..
وفجأة قطع عليهما اللحظة الرومانسية ضربات ناا*ر بالخارج .
نزل دياب ووراه جميلة علشان يشوفوا في ايه برا .
فتحوا الباب وفي حد كان يصو”ب علي دياب جريت جميلة وخدت هي الرصا”صة .
واللي ضر”ب الرصا”صة هرب .
جميلة وقعت علي الارض ودم”ها سا”يح .
جميلة:لو مو”تت يا دياب اعرف اني بحبك .
دياب :هتعيشي يا جميييلة هتعيييشي .
شالها دياب وراح بيها علي المستشفي .
دخلوها اوضة الانعاش والنبض يكاد يقف .

 

 

وفجأة جهااز النبض صفر .
تفتكروا جميلة هتعيش ؟ ومين اللي جيه ضر”ب الن*ار 😉
كله هنعرفوا البارت الجاي.

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببته رغم قسوته)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى