رواية حياة غزل الفصل التاسع 9 بقلم ندى محمد
رواية حياة غزل الجزء التاسع
رواية حياة غزل البارت التاسع
رواية حياة غزل الحلقة التاسعة
اسر:استني ياغزل هفهمك نتي فهمتي غلط
غزل:تفهمني ايه ونا شايفاكو بالمنظر ده
مروه:شيفانا ازاي واحد وحبيبته ملكيش دعوه
غزل:ايوه صح مليش دعوه
وسابتهم ونزلت هي منهاره
اسر:عاجبك اللي عملتيه ده
مروه:عملت ايه ياروحي اه صحيح كنا بنقول ايه ولسه هتقرب عليه راح ضاربها بالقلم عشان تفوق ونزل ورا غزل
مروه:بتضربني عشان دي ماشي يااسر
اسر:غزل غزل استني
غزل بعدت ايده عنها:نعم
اسر:والله العظيم بحبك نتي
غزل:والله امال ايه اللي نا شوفته ده
اسر:والله العظيم هي اللي جاتلي وخبطت عليا ودخلت وعملت كدا
غزل عشان واثقه فيه وعارفه أنه بقى يكرها ف صدقته وسامحته:ماشي يااسر مصدقاك روح بقى نام ونا هروح بس استني
غزل طلعت وعرفت أن مروه ف اوضتها راحت قفلت عليها بالمفتاح
اسر:ايه اللي عملتيه ده
غزل:عشان متفطرش تطلع ليك تاني
اسر بضحك ع طريقتها:ماشي ياقمر نتي روحي نامي وباسها بسرعه من خدها
غزل اتكسفت ودخلت اوضتها وبعدين نامت
صباح تاني يوم
كلهم ع السفره وبيفطروا
مروه قاعده ومتغاظه من غزل
اميره:هو ايه الدوشه اللي كانت موجوده بليل دي
مروه كانت لسه هنتكلم بس غزل سبقتها
غزل:ولا اي حاجه ياماما الست هانم مروه دخلت على اسر وشوفتهم ف وضع قذر بصراحه
سعاد مامت مروه:بجد الكلام ده
مروه بغيظ:نتو هتصدقو دي طب م تقوليلهم ع منظركو امبارح ونتي متبته ف حضنه
محمد خبط ع الترابيزه:احترموا نفسكوا نتو ملكوش كبير ولا ايه
غزل ضحكت بسخريه عليها وكملت اكل
بعد م خلصوا كلهم كانوا قاعدين وكانوا ساكتين
غزل:م تقومي يامروه تعمليلنا قهوه بوشين زيك
مروه:احترمي نفسك ونتي بتتكلمي معايا
غزل:هو نا غلطت بقولكوا ايه باي عشان اتاخرت على ميعاد الجيم تعالي ياحبيبي وصلني
اسر:طيب يلا
خرجوا من الفيلا وأسر عمال يضحك عليها: يخربيتك فصلتيني منك 😂
غزل:دي هتشوف البدع استنى بس
وصلها الجيم وبعدين راح شغله
بليل كلهم كانو قاعدين وسليم رجع هو وأجداده
سليم:ايه رايكوا نسافر
لارا مرات سليم: ياريت ياحبيبي عايزه اسافر
سليم بهمس:نا هسفرك بس ع مزاجي
لارا بضحك:ماشي
كلهم وافقوا وسافروا المالديف
مروه عشان تلفت نظر اسر راحت لبست بيكيني وراحت تدهن الصن بلوك بتاعها جمبه
اسر قام وراح عند غزل
اسر:بقولك ايه ياغزل اطلعي معليش غيري وانزلي عشان ف مشوار عايز اعمله هنا
غزل وافقت وطلعت غيرت وهو كمان وبعدين هو راحلها عند اوضتها وخبط
غزل فتحتله وبعدين نزلوا
غزل:هتودينا فين
اسر:هتعرفي دلوقتي
مروه شافتهم وكانت متغاظه
اسر ودى غزل مكان على البحر وكان متزين وكان جميل اوي
اسر فتحي عينك
غزل فتحت عينيها وهي مش مصدقه أن في حد عملها كل ده
غزل:كل ده عشان
اسر:لو اقدر اجبلك نجمه من السما مش هتردد لحظه
وبعدين قاموا رقصوا سلو واتصوروا وبعدين اسر طلع خاتم الماظ ويعتبر كان بيتقدملها
اسر:موافقه تكملي معايا بقيت حياتك
غزل مصدومه وفرحانه ل نفس الوقت:موافقه
لبسهولها وبعدين حضنها
اسر:يلا بقى نروح عشان ميقلقوش علينا
روحوا ولقوهم كانو قاعدين لسه على البحر
غزل جريت عليهم ووريتهم الخاتم وقالتلهم أن اسر اللي جابهولها
اسر:نا بطلب ايدى غزل منك ياعمي
محمد:ونا مش هلاقي احسن منك لبنتي
اميره:نقول مبروك بقى
وزغرطوا وسط الناس😂
مروه قامت من جمبهم وطلعت اوضتها
سلمى:مبروك ياقلبي
زينب:مبروك يالولو عقبال م نشوف عيالكو
تارا:مبروك ياسطاااا
سيلا:مبروك ياحبايبي
غزل:الله يبارك فيكم يارب عقبالكم
مروه اخدت دش وقعدت ف البلكونه وفضلت تعيط
وبعدين نامت مكانها
وكل واحد طلع اوضته وناموا اميره صحيت على الفجر وهي بتصوت
اميره:اه يامحمد مش قادره اه بطنييي
محمد قام مفزوع:مالك ياحبيبتي
وخدنا وطلع بره الاوتيل ووداها المستشفى
وبعد الكشف
الدكتور: مدام اميره اجهضت وتقريبا كانت عامله مجهود كبير
محمد بحزن:طب هي كويسه
الدكتور:ايوه هي بقت كويسه وممكن تفضل معانا لحد بكره لحد م نطمن خالص
محمد:طيب شكرا يادكتور
غزل دخلت جري على باباها:ماما مالها يابابا
محمد:اميره اجهضت
غزل بدموع:طب هي كويسه
محمد:ايوه بس هتخرج بكره لحد م نطمن عليها
غزل:ربنا يقومك بالسلامه يارب
كلهم كانو زعلانين على اميره وعلى البيبي واكترهم غزل لان كان نفسها يبقى عندها اخ او اخت صغيرين
غزل صحيت مخضوضه وحمدت ربنا أنه كان حلم
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حياة غزل)