روايات

رواية أراد أن يجعلني حبيبته الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم مريم محمد

رواية أراد أن يجعلني حبيبته الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم مريم محمد

رواية أراد أن يجعلني حبيبته الجزء الثالث والعشرون

رواية أراد أن يجعلني حبيبته البارت الثالث والعشرون

رواية أراد أن يجعلني حبيبته كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم محمد
رواية أراد أن يجعلني حبيبته كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم محمد

رواية أراد أن يجعلني حبيبته الحلقة الثالثة والعشرون

نور بدموع:انا عاوزة اعرف حالا احنا مسفرين فين ..وهنرجع امتى
قاسم ببرود:فرنسا..امى هنرجع امتى ف ده على حسب مزاجى
نور بصدمة:فرنسا
….لا والنبى لا انا عاوزى ارجع
قاسم بحدة:اكتمى بقى
نور بدموع :طب انا ع عاوزة اكلم ا اخواتى علشان خطرى
قاسم بزهق :ماشى ..بس لو قولتلهم احنا فين ه….قاطعته نور بسرعة
نور:مش هقول ب بس خ خلينى اكلمهم
قاسم رن على فارس
نور بعياط:ف فارس ح حبيبى
خالد بتفاجا:نور نور انتى فين وقاسم جنبك ولا لأ وانتى كويسة
نور :م مش هقدر اقولك بس انا هرجع قريب وانا كويسة انت يا حبيبى انت وفارس كويسين
خالد :كويسين فارس الط*لقة كانت سطحية
نور بدموع:الحمد لله ومتخفش عليا مهما كان ده جوزى وبيحبنى
قاسم وهو بيمسد على شعرها:حببتى العاقلة
خالد:قاسم رجع نور انت عملت كدة ليه

 

 

 

قاسم:انا مكنش قصدى اض*رب فارس بالط*لقة جت غلط والله ولو على الزعيق كانت ساعت نرفزة بس وانا بحب نور جدا فلما تقولولى اطلقها ده بالنسبالى موت
خالد:انا عارفة انك بتحبها جدا بس مكنش ينفع لى عملته ده ثاحب عمرك
قاسم :خلاص احنا مسافرين وهرجع بعد فترة ومتخفش على نور سلام
خالد:بس يا قاسم لقى الخط قطع
خالد بصوت عالى:فارس نور كلمتنى ووحكالوه على الى حصل
فارس:وانت بتكلمه بحب اووى كدة ليه
خالد :انا هعمل اكننا مسمحينه واول ما يجى هطلق منه نور بالعفية
فارس:بتفكر برضه بس انا خايف على نور
خالد:وانا ده متخلف بس نور بتعرف تتصرف
عند نور راحوا فندق وحجزوا اكبر جناح
فر الجناح
كانت قاعدة بتعيط

 

 

 

نور:ممكن تقولى انت ازاى كدة واتغيرت فجاة ليه وانت فعلا قتلت مرات الشخص ده
قاسم بحدة:نور انا بحبك بقالى تلت سنين واخوكى كل مرة كان بيرفضنى ومش كدة وبس كل مرة كان بيبعدنى عنك بقيت بحبك بجن*ون الاوضة التانية الى انا قفلها فى الفيلا ده كلها صورك فى كل وضعياتك حتى وانتى نايمة كنت بخش بطريقتى وانام جنبك واصورك كنت باخد هدومك الى كنتى لبساها اش*م ريح*تك الى كانت بتكون فيها
نور بصدمة:ي يعنى انت لما حض*نتى لما اتجوزنا مكنتش اول مرة واكملت بقر*ف ايه الوس*اخة ديه
قاسم :آه وسبينى اكمل بقى وكل مرة كنت بتعلق فيكى اكتر وبحبك اكتر وكمان كنت حاط كاميرا فى اوضتك علشان لما توحشينى اشوفك
نور بصدمة:انت اكيد مش طبيعى انت وس*خ للدرجادى
قاسم:هعدهالك ده حب مش وسا*خة كنت بعرف اخبارك كلها ده انا حتى عارف مقاس هدومك وبعد كل ده يجى يقولى اطلقك لا طبعا وبعدين حوار نهلة مرات الشخص ده كان من زمان
نور مازات على صدمتها:انا مش عارفة اعمل ايه
قاسم وهو بيقرب:تعملى الى انا اعوزه فاهمة
نور:لا وانا عاوزة انزل اش*م هواء مخنوقة
قاسم بضحك :ليه هو انا عبيط تنزلى ف ته*ربى لا طبعا
نور :مش هه*رب انت اخذت فونى وانزل معايا كمان

 

 

قاسم بتفكير:ماشى يلا طلع واخت الجردات ومشيوا كانت بتتمشى وهى بتفكر فى كلامه
نور فى نفسها:ده اكيد مر*يض انا لازم اعرف ان كان مري*ض نفسى ولا ايه
قايم بزعيق:نوور نور
نور بخضة:نعم معلش سرحت كنت بتقول إيه
قاسم:بقولك هروح اجيب حاجة نشربها ومشى اخد واحد من الجرات وسبلها واحد
نور قاعدة وهو خايفة من الجاى
واحد بالفرنسى:ازيك يا قمر
نور بصتله وسكتت
الولد:بقولك ازيك ..مش بتردى ليه نور بالفرنسى :عاوز ايه ابعد عنى ووقفت
الولد بالفرنسى :استنى ومسك اديها وقربها ليه انتى عجبانى والى بعجبنى مش بيمشى
قاسم بالفرنسى:نعم يا رو*ح امك وضر*به بالبو*كس وشد نور
قاسم بغضب:حلو الى انتى عملتيه ده كتفيش نزول لحد منروح مصر وحتى لما نرجع مافيش نزول
نور بعياط:اه ايدى …هو الى كان بيعكسنى
قاسم بزعيق:ما انتى فرحان بده بلمت الرجالة عليكى
نور:لا والله طلعوا الفندق نور اول ما دخلت

 

 

 

مسكت سك*ينة وحطتها على رق*بتها
نور:لو قربتلى هق*تل نفسى
قاسم بخوف:لا لا انتى عاوزة ايه بس
نور :ننزل حالا مصر
قاسم بخوف :حاضر اخد منها الس*كينة بعن*ف
نور طلعت حبوب:عادى عندى الحبوب ديه لو قربت هخدهم وام*وت
قاسم: مافيش مرواح
نور واخدت كل الحبوب:يبقى سلام واغم*ى عليها
قاسم جرى عليا وشالها وداها المستشفى
الدكتور طلع قاسم جرى عليه
قاسم بخوف:مراتى عملة ايه
الدكتور:حضرتك كل حاجة بايد ربنا
قاسم بخوف:يعنى ايه
الدكتور :يعنى مراتك……………..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أراد أن يجعلني حبيبته)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى