Uncategorized

رواية كيان الفهد الحلقة الحادية والأربعون 41 بقلم هدى عبدالصافي

     رواية كيان الفهد الحلقة الحادية والأربعون 41 بقلم هدى عبدالصافي

رواية كيان الفهد الحلقة الحادية والأربعون 41 بقلم هدى عبدالصافي

رواية كيان الفهد الحلقة الحادية والأربعون 41 بقلم هدى عبدالصافي

كيان: خلاص يا فهد هنام على منوصل
فهد: نامى
وقف عند اول استراحة وكيان كانت نايمة وهو دخل يجيب اكل ومياه وفى حد دخل العربية واتحرك بيها بعيد شوية وطلع مسد’س وحطو على دماغ كيان و….
حطو على دماغها وعمرو
كيان اتخضت بصويت
كيان بذعر: اعااااا حط ايدو على بقها
فهد: بس يخربيتك ده انا الناس هتقول اى
كيان بخوف: انتا انتا فى حد بيعمل كددددده
فهد بضحك: انتى الى مجنونة افردى حد ركب ومشى بلعربية ولا كنتى هتحسى اساسا
كيان بهدواء: ياربى ياربى
فهد باس دماغها: خلاص يا حبيبى خدى جبتلك حاجة تاكليها على منوصل
كيان فضلت تاكل
فهد بيبصلها بحب وبعدها يبص للطريق
كيان لاحظت كده
كيان: فى اى
فهد بابتسامة: اى
كيان:عمال تبصلى
فهد بابتسامة: معجب
كيان:مثلا
فهد:لا اكيد
كيان اتحرجت وكملت اكل
عند عمر
****
(الى بيقرا الرواية فى مكان تانى غير جروب عشاق الروايات الرواية بتنزل حصرى فى
(عشاق الروايات ????️????✨) وهتلاقو صورة الادمن غلاف للجروب نرجع للاحداث معلش????????)
شاطرة يا بوسى
****
عند عمر
****
عمر بغضب: بطلى عياط بقا
لانا بعياط : انتا متزعقليش ملكش دعوة بيا انتا فاهمممم
عمر بغضب: صوتك ميعلاش يا لانا بدل متندمى
لانا : هخاف منك انااااا قلى هخاف منكككك
عمر : بقا كده طيب ولف من طريقهم ومشى من طريق تانى
لانا: انتا ماشى منينننننن
عمر: مسمعش صوتك فاهمة
لانا: نزلنى
عمر: اخرسى
لانا بزعيق: بقلك نزلننننى نزلنى يا عمر بقلك
عمر: لو مسكتيش هسكتك بطريقتى سامعة
لانا: اقف ونزلنى
عمر: مش هتزفت واخرسى
لانا فتحت الباب وعمر شدها ليه بسرعة ووقف العربية وقفلو
عمر بغضب وعصبية جامد : انتى مجنونننننة مجنووونة
لانا بعياط: اوعا وبعدت ايدو وجت تفتح الباب عشان تنزل
عمر: رايحة فين
لانا: ملكش دعوة اوعااا
عمر: شدها: بقلك اخرسى وصوتك ميعلاش
لانا ضر’بتو جامد فى كتفو: ابعد عنى ابعدى واوعا بقا
عمر : مش هتزفت وتخرسى
لانا بعياط: انا بكر’هك بكر’هك كنت غلطانة لما حبيت واحد زيك مفيش فى قلبو ذ’رة ر’حمة ولا خوف على غيرو بكر’هك يا عمر ساااااامع بكر’ههههههك
عمر شدها جامد وبا’سها بغضب وتملك
لانا بتحاول تبعد ومش عارفة وبتعيط زقتو وبعد عنها
لانا بعياط جامد: انتا ازاى تعمل كدددده ازاااااى ليييييه حرام عليييييك بقا تعبت
عمر بغضب: ا:نتى ملكى انا واعمل الى عا’يزو
لانا بعصبية: انا مش ملكك ولا ملك لحد انتا مشتر’تنيش بفلوسك انتا سامع انا مش ملكك انا ملك الر’اجل الى هتجوزو
عمر بغضب: انتى ملكى انا يا لا’نا ملكى انا وبس ومحدش هيقدر يقرب منك ده يبقا على ج’ثتى سامععععة
لانا بعياط وانهيار: لا مش سامعة انا مش ملكككك وانا هتجوز الى انا عيزاه واسمع انتا لو قربت منى تانى هند’مك يا عمر سامع
عمر بغضب دور العربية ومشى
لانا بعياط: ده مش طريق البيت
عمر وهو بيطلع المخد’ر من جيبو: لا مهو انا هعملك ذكرى تفتكرينى بيها و’رش على وشها و ثوانى وفقد’ت الوعى
عمر بدموع متحجرة فى عينو: مش عايز اعمل كده بس انتى الى بتجبرينى انتى ملكى انا وبس ومشى باقصى سرعة
عند ماهى
ماهى: يالهوى يا ماهى العيال اتاخرو كده ليه
ماهى وبترن على لانا تليفونها ملحقتش تاخدو وطلع موجود فى الاوضة رنت على كيان
كيان : اي يا حبيبى
فهد بتبريقة: حبيب مين يا بت اتعدلى
كيان بضحك: ماماااا ماما يا فهد
فهد: ماشى
كيان: اى يا حبيبتى فى اى
ماهى بقلق: لانا نزلت مع عمر بقالهم اكتر من ساعتين ولسه مرجعوش الساعة داخلة على واحدة بليل يا بنتى
كيان بقلق: طب يا حبيبتى اقفلى وانا هخلى فهد يشوف هو فين واطمنك
ماهى: ماشى يا كيان متتاخريش عليا يا بنتى عشان مقلقش اكتر
كيان: حاضر يا ماما وقفلت معاها
فهد: فى اى
كيان: رن على عمر شوفو فين
فهد: فى اى
كيان بقلق: خد لانا من ساعتين ومروحهاش
فهد: طلع فونو وبيرن عمر بيقفل
فهد: بيقفل
كيان بقلق: لالا رن تانى عشان خاطرى
فهد وقف ااعربية وفضل يرن لحد ما عمر فتح
عمر بهدواء مصتنع: نعم
فهد بغضب: لانا فين
عمر بتوتر: اا
فهد: بقلك لانا فين وانتا م’تنيل فين
عمر: لانا معايا متخافش
فهد: مخافش توصلها للبيت دلوقتى وحسابى مع
اك لما اجى
عمر: لا مهو اصل هيا قالت هتقعد فى فندق يومين
فهد: والله طب ادهالى
عمر: مهى فى الحمام بتاع الفندق لما تخرج هخليها تكلمكو
فهد بشك: عمر لو عملتلها حاجة انا الى هند’مك سامع
عمر: مفيش حاجة يا فهد وبعدين انا هحجزلها الاوضة وهمشى
فهد: ماشى يا عمر
كيان: ها فين
فهد : قالت هتقعد.فى فندق يومين
كيان بقلق: لا مش مرتاحة مسالتهوش ليه على اسم الفندق
فهد: خلاص يا كيان متخافيش مش هيعملها حاجة
كيان : لا يا فهد مش مرتاحة
فهد: رنى بس على ماما طمنيها
كيان رنت وطمن مامتها وهيا وفهد اساسا مش مطمنين
عند عمر شال لانا ودخل عمارة وطلع الدور ال3
عمر بدموع: انا اسف وحطها على السرير
تانى يوم لانا بتصحا وحاسة دماغها تقيلة ود’ايخة
لانا بتبص لقت د’م
لانا بخوف وبتتاكد من نفسها
لانا بصراخ وعياط: يالهو’ى يالهو’ى
يتبع…..
لقراءة الحلقة الثانية والأربعون : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية جبروت صعيدية للكاتبة روجينا جمال

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى