رواية حورية الجاسر الفصل التاسع 9 بقلم ملكة القلم
رواية حورية الجاسر الجزء التاسع
رواية حورية الجاسر البارت التاسع
رواية حورية الجاسر الحلقة التاسعة
حوريه جريت لبرا بخوف فضلت تجري ومش عارفه تخرج من المنطقه
حوريه بتعب من الجري….ياربي مش عارفه اطلع من هنا دلني علي الطريق
كملت جري وهي بتحاول تلاقي مكان تطلع منه
قعدت علي الارض وفضلت تعيط
حست بحد وراها صرخت بخوف
جاسر بلهفه سحبها عليه….حوريه هششش ده انا
حوريه بصت ليه بعدم تصديق….لا لا انت مش جاسر
جاسر بقلق….حوريه انا جاسر حبيبك
حوريه فضلت تهز راسها بلا وجاسر حضنها جامد
جاسر بعيون حمراء….حوريه اهدي وقوليلي في اي
حوريه بخوف….جاسر ارجوك طلعني من هنا وحياتي عندك طلعني من هنا
جاسر بحده……حوريه في اي احكي بدل ما اعمل حاجه اندم عليها
حوريه بصت وراها ومسكت ايده…..طلعني من هنا وانا هحكيلك
حضنته واتمسكت بيه جامد ومرة بعدت عنه
بصت لايدها لقيت فيها دم
حوريه بفزع….جاسر اي ده
جاسر مسك ايدها واتكلم بحنان ده جرح صغير متخافيش تعالي
حوريه بخوف…..تعالي نطلع من هنا علشان نروح مستشفى نعقم الجرح
مسكت ايده وجت تتحرك جاسر سحبها بسرعه واتخبي وراء شجره موجوده
حوريه بصت ليه ولسه هتتكلم حط ايده علي بؤقها
…دوروا عليها في كل مكان بسرعه
حوريه اول ما سمعت الكلام ده قلبها برهبه
جاسر طمنها بعينيه وحاول يخبيها
جاسر بصوت واطي….خليكي مكانك متتحركيش
حوريه بخوف….انت رايح فين
جاسر بهدوء….حوريه لازم نطلع من هنا
حوريه بدموع….مترحش ارجوك علشان خاطري
جاسر باس ايدها….اوعدك هرجع متقلقيش
جاسر ساب حوريه واتسلل بحرافيه وبدء يضرب فيهم
________
ورد….بس بقا يا فهد
فهد بمشاكسه…..انا كلمتك دلوقتي انا بقولك اول ما ييجي جاسر هكلمه في موضوعنا ونتجوز بقا
ورد….اه ومين قلك بقا اني ممكن اوافق عليك
فهد…جربي متوافقيش وانا هخطفك ومحدش هيعرفلنا طريق
ورد….اممم وانت مفكر جاسر مش هيعرف يجيبك
فهد….وقتها هتكوني مراتي
ومحدش هيقدر يبعدني عنك
ورد ابتسمت بخجل…..طيب بلا بقا اطلع
فهد بصدمه….بقا بتطرديني ماشي مسيرك يا حلو تيجي تحت المخر”طه
ورد ضحكت علي كلامه وقفلت الباب في وشه
_________
مراد مسك ريهام من ايدها جامد….اي اللي انتي عملتيه ده
ريهام بقوه….اللي عملته هو الصح
مراد اتعصب وضربها بالقل”م ريهام بصت ليه بصدمه
مراد بحده…..انتي وحده غبيه بوظتي كل حاجه انتي اي اللي جابك ها انطقي اي اللي جابك
قرب منها واتكلم بصوت عالي جدا…..انتي عارفه هي خرجت راحت فين المنطقه اللي احنا فيها دي كلها مجر”مين يعني قتا”لين قت”له
وانتي سلمتيها للي عايز يتخلص منها بايدك
ريهام بصت ليهم بعدم فهم وسحبته من ياقه القميص….انت مين فهمني انت مين انت مراد حبيبي اللي انا بحبه ولا مراد المجرم
اللي باع كل حاجه واشتغل في اللي ربنا حرمه
مراد بغموض….انا مراد وهفضل مراد واوعك تفكري تعملي الحركه دي تاني فاهمه
ريهام بعصبيه….انا سمعتك بودني وانت بتتفق مع واحد علشان يخطف حوريه ها قولي انت اي يا مراد انت واحد حق”ير
مراد…..اخرصي مش عايز اسمع صوتك
ريهام….لا مش هسكت يا مراد انا سكت كتير عشانك علشان بحبك
وانت في الاخر طلعت ولا تسوي
مراد بعصبيه سحبها عليه….انتي مش فاهمه حاجه انتي عارفه مين اللي كان قاعد معايا وبيتفق علي ق”تل حوريه
ريهام بصتله باستغراب وترقب
مراد….مش هتتخيلي مين اللي عايز يتخلص منها بس انا مش هقدر اعمل كده مش هقدر
ريهام بكسره…..علشان بتحبها يا مراد
مراد معرفش يرد عليها ريهام لسه هتتكلم مراد قاطعها وهو بيسحبها وبياخد سلا”حه
صوت خطوات بيقرب من الاوضه اللي هما فيها مراد وقف وراء الباب وريها جمبه
اول ما الباب اتفتح مراد ضرب الراجل بالسلا”ح
ريهام صرخت برعب وبصت ليه وهي مش مصدقه انه بقي بالشكل ده بيق”تل بد”م بارد
سحبها من ايدها وخرج
________
جاسر كان بيتسلل بحرافيه وبيضرب فيهم من غير ما يحسوا
لحد ما سمع اللي صدمه
…نزل سلا”حك والا هفرغ السلا”ح اللي معايا في راس السنيوره
حوريه كانت بتتنفس بخوف وهو حاطط السلا”ح علي راسها
جاسر بهدوء….سيبها لو فكرت تلمس شعره منها هقت”لك
حوريه دموعها نزلت بخوف وهي باصه لجاسر
…انت مفكر نفسك هتنفد بجلدك
جاسر بحده….نزل سلا”حك بقولك حسابك معايا انا
…تؤ بس احنا مش عايزينك انت احنا عايزين السنيوره
جاسر لسه هيتحرك لقي اللي بيحط مط”وه علي رقبته
…رايح فين يا وحش
حوريه بصت ليه….جاسر امشي من هنا
جاسر….متخافيش
مش هسمح يحصلك حاجه
…قوليله كلمه قبل الوداع
حوريه اتكلمت….جاسر انا مش هسامح نفسي لو حصلك حاجه
صوت طل”قه دوي في المكان
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حورية الجاسر)