روايات

رواية عذراء قلبي الفصل الثالث 3 بقلم هنا وحيد

رواية عذراء قلبي الفصل الثالث 3 بقلم هنا وحيد

رواية عذراء قلبي الجزء الثالث

رواية عذراء قلبي البارت الثالث

رواية عذراء قلبي
رواية عذراء قلبي

رواية عذراء قلبي الحلقة الثالثة

ورد قاعده وحاطه رأسها بين ايديها

ورد:ياااه عدي خمس سنين بالسرعه دي وبتفتكر

Flash back

بعد لما قررت تهرب خدت شنطه هدومها وكتبت لغيث جواب مكتوب فيه (يخساره يغيث كان نفسي تعرف الحقيقه الاول ولو عايز تعرف الحقيقه اسال خالتو وهي هتحكيلك كل حاجه )

وراحت ماشيه

ورد: يااااارب نا تعبت مش عارفه اروح فين ولا اجي منين وهوووب في عربيه خبطتها

اياد ده اي ده كمان ياربي مين دي وخدها وراح المستشفى

الدكتور: هي فاقت بس عندها انهيااار لازم محدش يعصبهااا

اياد دخل لورد

ورد : اه انا فين

اياد : نا بصراحه خبطك بالعربيه بي نتي كنتي ماشيه غلط

ورد : ولا يهمك عادي

اياد :طب تحبي اوصلك فين

ورد :بدموع مش عارفه مليش مكان اروح فيه

اياد : طب ممكن تحكيلي مالك يمكن اقدر اساعدك

ورد:حكتلو كل حاجه

اياد : طب نتي خريجه اي

ورد:تجاره

اياد : طب اي رأيك تشتغلي معايا

ورد: بجد

اياد :اه طبعا وممكن تيجي تعيشي معانا انا اختي عايشه معايا علي فكره

ورد : نا بجد مش عارفه اقولك اي شكرررا اووي

عدت سنه وورد سافرت لندن مع اياد عشان يمسكو الشركه الي هناك

وبقت ليها اسم ف السوق هي واياد

End flash back

ياورررررد

ورد : بفزع ايييي ي اياد خضتني

اياد : بقالي ساعه بنادي عليكي سرحانه كالعاده

ورد هو نتي حبيتي غيث

ورد:نا ممكن اكون كنت منجذبه ليه بس دلوقتي بقيت بكرهه اووي بجد

اياد : هو نتي شيفاني ازاي

ورد : نا مش عارفه من غيرك كنت عملت اي نت بالنسبالي اكتر من اخوياا

اياد : اخوكي ماشي جهزي نفسك عشان نرجع مصر النهارده وسبها وخرج

ورد : سامحني ي اياد بس مينفعش انك تحبني لازم اقولك كدا انت ملكش ذمب تحب واحده زيي حتى لو كنت ابتديت احبك

ف الطياره

ورد :ايادددد

اياد : اي يبنتي نا مش ف الشارع الي ورا وطي صوتك

ورد : هو احنا عندنا مؤتمر مع شركه المهدي صح

(ورد متعرفش الشركه المهدي بتاعت محسن جوز سميره خالتها)

اياد : اه

ورد : تمام ماشي

وصلو الشركه ودخلوا اوضه الاجتماعات وورد كانت ف الحمام بتعدل هدومها

ورد : اسفه يجماعه علي التأخير

غيث :ورد

ورد : بصدمه بس مبينتلوش اهلا أستاذ غيث شرفتنا

خلصواا الاجتماع وورد طالعه هي واياد

غيث : ورد ممكن ثانيه كلمتين علي انفراد

اياد : هستناكي بره

ورد : تمام

غيث: يااااه ياورد لسه زي منتي متغيرتيش

ورد : بالعكس ياغيث ورد بتاعت زمان اندفنت بالحيا

غيث: لي مقولتليش الحقيقه

ورد : مكنتش هتفرق

غيث : كانت هتفرق كتيررر كان زمنا عايشين مع بعض

ورد : بضحك اووووه تصدق اشعرت كنت فين ياااراجل ونت بتغتصب بنت خالتك

غيث : نا عرفت مين الي كان بعتلي الرساله ده محمد الي كان هيتجوزك

ورد : كلكوا شبه بعض هو طلقني قدام كل الناس وفضحني ونت اغتصبتني

غيث : نا اسف ياورد عارف ان كلمه اسف دي مش هتعمل حاجه بس اديني فرصه

ورد : ابعد عني ياغيث

وخرجت

اياد : كان عايز منك اي

ورد : بتنهيده ده يبقي غيث ابن خالتي

اياد بصدمه اييي

ورد : لو سمحت ي اياد نا عايزه ابقي لوحدي حبه مخنوقه هروح الف بالعربيه

اياد : ماشي ياورد خلي بالك من نفسك لو عوزتيني كلميني

ورد : ماشي

وركبت العربيه ومشيت بيها وسرحت ومخدتش بالها من العربيه الكبيره الي جايه وراحت خبطه عربيتهاااا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عذراء قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى