روايات

رواية احببت مشاغبه الفصل السابع 7 بقلم ناهد سمير

رواية احببت مشاغبه الفصل السابع 7 بقلم ناهد سمير

رواية احببت مشاغبه البارت السابع

رواية احببت مشاغبه الجزء السابع

رواية احببت مشاغبه
رواية احببت مشاغبه

رواية احببت مشاغبه الحلقة السابعة

آسيل قامت من النوم مفزوعه وفضلت تصرخ: مااااااااازن اااه كابوس كابوس
دخلت عليها عزه بسرعه
عزه وهى بتحضنها بخوف: مالك ياحبيبتي مالك
آسيل بعياااط: ماما انتي موجوده صح انتي معايا مطردتنيش صح
عزه بخوف: اهدي ياسيل ياروحي كابوس يابابا كابوس انا معاكي وجنبك
آسيل: كابوس وحش اوي ياماما وحش خالص
عزه: طب قومي صلي ويلا قومي عشان جامعتك يلا
قامت اسيل عشان تجهز للجامعه
على: ايه دا ايه دا مش معقول آسيل بنفسها مش بتقلش علينا انهارده فيه حد هيمووت فين قفشاتك
اسيل: ني ني ني ني ظريف
كلت ووطلعت للجامعه
دخلت المحاضره ولسه هتقعد لاقته قدامها
مازن: الانسه الي هناك دى هى وكاله من غير بواب اطلعي براااا
آسيل بصدمه: احيي*ه
وبعدها اغمى عليها جري الكل عليها وبعد فتره فاقت لقته واقف قدامه
مازن بقلق: انتي ياانسه فوقي انتي كويسه
آسيل بصدمه فاقت: ايوه بقااااا ياحلاوه خلووووو انت دكتور مازن الي اتقدمتلي وبعدها رفضتك وكنت صاحب اخويا وبعد محاولات اتخطبنا ويجي عدوك يخطفي عشان ينتقم منك ولفي بينا يادنيا بقولك ايه انا مجنو*نه وسع سيبني
مازن بصدمه: ايه ايه دا ايه الفيلم الهندي دا
آسيل: ايوه ايوه كل بعقلي حلاوه بزمتك انت مش عندك عدو اسمه جاسر
مازن: مج*نونه دي ولا ايه
آسيل: رد والنبي وحيات الحاجه والنبي والنبي
مااازن: بس انتي هتشحتي لا ياستي معرفش حد بالاسم دا
آسيل: بيجاااااد
مازن بابتسامه: اممم بيجااااد يامجن*ونه
آسيل: يلااااهوي على الضحكه الي خطفتك قلبي دي حد يخطف حد كده انا هشتكيك يادي النيله ايه الي بقوله دا الحلم شكله هيتحقق اما اقوم امشي
قامت اسيل من على السرير وجت تمشي اتكعبلت مسكها مازن ف اخر لحظه قبل ماتقع مسكته جامد وفضل باصص لها بهيام
مازن بدون وعي: فيه عيون حلوه كده
آسيل: انت بتعاكسني يابلوليس يامطافي انجدوني
سابها مازن وفضل يضحك على تصرفاتها الطفوليه
آسيل: ني ني ني مبضحكش على فكره
مازن: بس انا ضحكت ملكيش دعوه
آسيل: با*يخ ني ني ني
مازن بجديه: بت احترمي نفسك انتي بتكلمي الدكتور بتاعك
آسيل بصتله وكانت دمعتها هتنزل خدت بعضها ومشيت
مازن بغضب: غبي غبي اهي زعلت عادي هبقى اصالحها.. ايه دا وتصالحها ليه اصلا معقوله حبتها. طب وقتيه وفين ف الدقيقتين دول ف الجامعه لالالا انا اتجننت اااه يامجنو*نه هههه
……………………….
آسيل وهى ماشيه: شايف نفسه اوي البتاعه دا مين عشان يشخط فيا اصلا ها مين اعاعاعاعاعاعاعا والله ارجع ازعقله اعاعاعاعاعاعا بايخ
ظهر مازن فجأه وقال: سمعتك
آسيل بصدمه: هه ايه دا انت هنا ياضكتور
مازن بضحك عالي: 😂😂😂ضكتور مجنو*نه فعلا متيجي اعزمك على قهوه
آسيل بصدمه: نعم نعم حضرتك شايفني ايييه لو سمحت مسمحلكش
مازن: طب عصير
اسيل: اذا كان كده ماشي
مازن: لا مجنو*نه فعلا
…………………….
اسيل قبلت اقعد معاك عشان حاجه واحده
مازن: وايه هى بقا
اسيل: انا اعرفك قبل مااشوفك اعرف كل حاجه انك اسمك مازن وانت دكتور وف الجامعه بتاعتنا فعلا وحصل بنا ارتباط لكن فيه واحد اسمه جاسر خطفني واتجوزني غصب عشان ينتقم منك
مازن: انا فعلا لسه دكتور جديد هنا بس معنديش حد اعرفه اسمه جاسر يمكن هلاوس مثلا
اسيل’: احلم بحد معرفهوش ليه
مازن: مش يمكن الحلم دا هدفه حاجه تانيه مثلا
اسيل: الي هى
مازن: انك هتقابلي واحد حليوه زيي كده وامور وتخبوا بعض ويحصل مشاكل كتير تفرقوااا بس ف الاخر هترجعوا لبعض
::::::::::::::::::
جماعه الحلقتين الي فاتوا كانوا حلم اسيل حلمته ودلوقتي صحيت منه وبقت ف الحقيقه وهتكمل حياتها مع مازن ومافيش وجود لجاسر دا

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت مشاغبه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى