روايات

رواية حب وانتقام صقر الفصل السابع 7 بقلم إسراء أبو شنب

رواية حب وانتقام صقر الفصل السابع 7 بقلم إسراء أبو شنب

رواية حب وانتقام صقر الجزء السابع

رواية حب وانتقام صقر البارت السابع

رواية حب وانتقام صقر
رواية حب وانتقام صقر

رواية حب وانتقام صقر الحلقة السابعة

في المستشفى
امنيه : صباح الخير يا دكتورة هنا
الدكتور بابتسامة مشرقة : صباح الفل يا امنيه عامله اي
امنيه : الحمدلله يا دكتوره
الدكتوره هنا : اي اخبار المرض امنيه : في ال حالتهم متاخره جدا وفي الحمد لله كويس وبيتحسن
الدكتوره باستذكار : اه صح يا امنيه في حاله جات من يومين او تلاته كده مش فاكره اوى بصراحه اسمه زياد مصطفى خلي باله منه في تواصيه عليا جامده جدا من ناس كبار اوى
امنيه بشرود وهي تبرطم في سرها : الله يخربيتك يا زياد يابن ام زياد كان يوم منيل يوم ما شفتك
الدكتوره بانتباه : بتقولي حاجه يا امنيه
امنيه وقد أفاقت علي صوت الدكتوره : هاااا لا مفيش يا دكتوره

 

 

الدكتوره : خلاص زى ما قولتلك هسلمك مسؤلته علشان مفيش غيرك انتي الي بثق فيها
امنيه بابتسامة شرانيه : وماله ههتم بيه لدرجه هيقوم لوحده زى القرده
الدكتوره بعدم فهم : اوك ماشي مش هعطلك عن شغلك تقدرى تتفضلي
امنيه : بعض اذنك ثم خرجت وهي تفكر كيف هتتعامل مع المدعو هذا زياد وكيف القدر اوقعها في طريقه
ثم ذهبت الي شغلها وهي ذهابه في ممر سمعت صوت اهات بألم من غرفه مريض
ثم توجهت الي الغرفة فوجئت بانها غرفه زياد
امنيه في نفسها ايه ده ديه غرفه القرد المتسول اما ادخل اشوفه ماله ده كمان
دلفت امنيه الي الغرفة فنظرت الي زياد لاحظت انه مريض جدا وأثر التعب علي ملامح وجه
امنيه : احم مالك اي وجعك
زياد بالم : الم فظيع في رجلي لا يطاق
امنيه : طيب دقيقة اجيب حقنه مسكن وهجي تاني
زياد بغزل رغم.المه : ما خلاص انا اخدت جرعه مسكن كبيرة اوى
امنيه بعدم فهم : مين ادهالك
زياد بغزل : عيوووونك
امنيه ببعض من الغضب : انت مش تائب من اخر مره هزقتك فيها وبعدين انت في أي ولا اي
زياد : فعيونك الجميله ده يا جمر انتي 😂😂😂😉😉😉😉
امنيه بغضب وقد طافح الكيل منه : بقولك اي بقي انت واحد مش محترم ولا بتحترم حد في مهنته وتعبان وشقيان تمام وحاجه كمان خلي عيوني يدوك الجرعه كويس ثم نظرت اليها بغل وضربته علي رجله بغل ومشيت
زياد بالم : ااااه يا بت المجانين رجلي الله يخربيتك لا لا بيتها لا ده مستقبلنا يا نهارى ملون بس برضه قمر وانا يا انتي لحد ما اشوف اخرك معايا
&&&&&&&_______&&&&&&&&
يا ايمي حرام عليكي ركزى معايا تعبت معاكي وانا بفهمك ليه ساعتين علي حال ده
تفوهته اسيا بتعب لايمي
ايمي : انتي ال مث عارفه تفهميني تويس (انتي ال مش عارفه تفهميني كويس)
اسيا بصدمه : حرام عليكي ده انا ضهرى اتقطم من القاعدة ده انا حفظتهم حرام عليكي انتي مفتريه يا ايمي
ايمي بغضب طفولي : لا ايمي مث مفتاليه ( لا ايمي مش مفتريه ) 😂😂😂😂😂🤦🤦🤦🤦
اسيا : خلاص يلا خليكي شاطره معايا واحظفي بسرعه علشان المس تقول ايمي شطوره وتخلي صحابك يصقفولك يا قلبي 🌹⁦❤️⁩👏👏
ايمي بحماس : ماثي ماثي يلا نبدأ
اسيا : (أ) ارنب (ب) بطه
ايمي : (أ) النب (ب) بته
اسيا : (ت) توت

 

 

ايمي : (ت) توت الله حوه اوى التلمه ده وعرفت اتولها ( الله حلوه اوى الكلمه ده وعرفت اقولها ) 😂😂😂🤣🤣🤣
اسيا : الحمدلله اظغرت طااا
ايمي : لا انا اتوم ارقتص
( لا انا اقوم ارقص) 😂😂😂💃💃💃
اسيا بضحك ومش قادرة تسيطر علي نفسها : يا بت حرام عليكي ذاكرى وبلاش لماضه بلسانك الطويل ده
ايمي وهي تخرج لسانها الي الخارج : زيك
اسيا : ماشي يا ايمي يلا بقي ذاكرى هروح اجيب الفون ارن علي روما مش عارفه ليه اتاخرت ثم دلفت الي الغرفه لتجلب الهاتف منها ثم رنت وانتظرت روما ترد عليها ولكان فجاه سمعت خبط علي الباب ثم توجهت ناحيه الباب وفتحت
اسيا بصدمه : روماااااا مالك

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب وانتقام صقر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى