روايات

رواية زواج بالقوة الفصل الثالث 3 بقلم زهراء السعيد

رواية زواج بالقوة الفصل الثالث 3 بقلم زهراء السعيد

رواية زواج بالقوة الجزء الثالث

رواية زواج بالقوة البارت الثالث

رواية زواج بالقوة
رواية زواج بالقوة

رواية زواج بالقوة الحلقة الثالثة

خرجت فريده من الغرفه وهي مكسوفه جدا من جرائة حمزه
فريده بغضب. انسان قليل الادب صحيح
مالك يا بنت عمي
فريده ببرود. حاجه متخصكش يا عصام
عصام بابتسامة خبيثه. ليه كده بس يا بنت عمي ده انا برضو كنت في يوم من الايام حبيبك ولا انتي نسيتي بعد ما اتجوزتي
فريده بغضب شديد. ده كان زمان بس دلوقتي لا عارف يعني ايه لا يا عصام
عصام ويصرخ بألم. انتي اسبب في كل حاجه انتي اسبب يا فريده
فريده بصدمه وغضب. انا انا اسبب في كل حاجه انا ولا انت انت عارف انت عملت ايه انت خنتني مع اقرب النااس ليا
عصام بزعيق. كانت غلطه القلم بيغلط انا لا صدقيني انا ضعفت قدام منها بس انا بحبك لسه
فريده بغضب. انت كذاب كل كلامك كذب كلكم كذبين انا بكر……….. هك عارفه يعني ايه بكررررررر……….. هكككككككككك
فريده ثابت عصام واقف ومشت والدموع في عينيها

 

 

عشق باستغراب. امال فين فريده يا عز
عز باستغراب هو كمان.مش عارف دي اول مره تتاخر
كده
فريده بحزن. انا جيت
عز باستغراب شكلها الحزين. مالك يا فريده
فريده بتوتر. هااا انا لا لا مفيش حاجه يا عز
عز بشك. متاكد انك بخير ولا ده كلام
فريده بتوتر. عز الله والله انا بخير اهو
عشق بخوف.طب حمزه النمر عمل فيكي حاجه ولا ايه
فريده بابتسامة. لا ابدا والله
عز بغضب. صح انتي ازاى توفقي على حاجه زى دى منغير متقوليلى عليها
فريده بابتسامة. اسفه يا عز
عز بغضب. اسفه ايه بقي ماخلاص اللى حصل حصل
عشق.طب مش هنروح الكليه يا ولاد خالتى ولا امشي انا
فريده بابتسامة.لا يلا
(اااه نسيت اعرفكم على الابطال معلش…..
1:حمزه خالد النمر.صاحب اكبر امبراطورية النمر في الشرق الاوسط السن 30 سنة شخص ذكي ذكاء حاد186 جسم رياضي جدا مفتول العضلات شخص كتوم وغامض مثير للفضول بشكل غبي وهو زعيم عصابه كبير جدا اما عن لون شعره بني غامق وعيونه رمادي وكاتمة بشكل مخيف شخص صلب صخر شبه مجرد من المشاعر ملامحه حادة وجادة جدا امه متوفي من وهو عنده10سنوات وكان عايش مع ابوه خالد النمر وعصام النمر اخوه الصغير……….؟
2:فريده محمد النمر. بنت قويه جدا مرحه اكثر شعرها بلون البنى كيرلي وبشرتها بيضاء ولون عينيها باللون الازرق الطول 155 والعمر 23 سنه معاها الحزام الاسود في الكاراتيه وبتلعب جوده الاب والام متوفين من 4 سنوات وكانت تعيش مع اخوالها
3:عصام خالد النمر. اخو حمزه النمر شاب طايش جدا بيشرب ومعظم وقته في الديسكو يبلغ من العمر 23 سنه وكان حبيب فريده ولكن حصل شويه مشاكل هتعرفوها بعدين وبعدوا عن بعض الطول 184 جسم رياضي مفطور العضلات شعره مثل شعر اخيه

 

 

4: عز الدين الهواري. شاب وسيم جدا لا يقل وسامه عن حمزه شعره اسود كثيف بجسم رياضي جدا صاحب طله جميله وهو مرح جدا ولكن عندما يغضب لا يرى احدا امامه الطول 185 يبلغ من العمر 23 سنه وهو ابن خالة فريده ويدرس معها في نفس الكليه
5: عشق الهواري. فتاه جميله جدا ومرحه كثيرا وتحب الضحك والهزار وتحب عز اكثر لو نشعرها اصفر ولون عينيها خضراء تبلغ من العمر 23 سنه الطول 160 بنت عم عز وبنت خالته كمان وبنت خاله فريده( ام عز وام عشق وام فريده واخوات وام عز وام عشق متجوزين من نفس الاخين من نفس العيله وام فريده اتجوزت من عيله النمر محمد النمر)
نكمل بقى……..؟
بعد انتهاء الكليه عز وعشق وفريده يقف قدام بوابه الكليه
عز بابتسامة. يلا عشان اوصلك يا فريده معانا
فريده بابتسامه. لا رح انت يا عز وانا هاروح السواق
عشق . بس يا فريده
فريده وبابتسامه. مباسشش ياعشق يلا روحي مع غز يلا يلا بقى
عز عشق. باي
فريده بيتشورلهم بيديها. 🖐🖐
وركبت فريده العربيه مع عم عوض. يلا يا عم عوض وصلنا البيت
عم عوض باستغراب فريده. مالك يا فريده يا بنتي شكلك مش عاجبني من الصبح
فريده ببكاء. رجع تاني يكذب عليا يا عم عوض
عم عوض بحزن عليها. معلش يا بنتي ده نصيبك وانتي دلوقتي مع اللى احسن منه
فريده بحزن اكثر. حمزه مش مختلف عنه هما اخوات واكيد حمزه زى عصام تماما
عم عوض. لا لا يا بنتي حمزه بيه انسان محترم جدا
فريده بسخريه. ولو فعلا محترم جدا كان بقي زعيم عصابه كبير
عم عوض. مفيش يا بنتي حد بيختار نصيبه
فريده بحزن. ممكن يغير نفسه بايده
عم عوض. هو كده يا بنتي من يوم مو**ت الست زينب هانم الله يرحمها
فريده بحزن. الله يرحم.. ها اااااااه حساب يا عم عووووض
عم عوض بخوف. ايه اللى بيحصل ده
فريده بخوف. حمزه لازم اكلم حمزه ااااه
فريده بخوف وبدور على الهاتف. الوالو حمزه الحقني
حمزه بقلق ورعب على فريده. مالك يا فريده وايه صوت ضرب النار ده
فريده ببكاء. حمزه في ناس بتجري ورانا وبتضرب نار علينا انا خايفه

 

 

حمزه بخوف بس حاول يخبيه عشانها. بصي يا فريده اهدي اهدي يا حبيبتي ما تخافيش انا معاكي وهاجي عشان انقذك منهم ما تخافيش ودي التليفون لعمك عوض
فريده بخوف. حاضر بس ما تسبنيش يا حمزه
حمزه بابتسامه. عمري ما هاسيبك يا فريده بس ادى التليفون لعمك عوض
فريده ببكاء.حاضر حاضر
حمزه لعمي عوض. حاول يا عم عوض انك تخش في مكان في ناس وانا هجيب الرجاله واجيلك عم عوض فريده امانه في رقبتك حافظلي عليها عما اخدها منك
عم عوض بابتسامه مع انه كان خايف جدا. متخافش يا حمزه يا ابني زي ما هي مراتك انا بعتبرها بنتي الفريده في رقبتي وهارجعلك سليمه
راكب حمزه السياره ووراءه اسطول من السيارات
حمزه لرعد ذراعه اليمين بغضب. رعد انا عايز فريده ترجعلي سليمه عارف يعني ايه ولازم تعرفني مين اللي عمل كده
رعد. امرك يا حمزه باشا
عم عوض دخل في مكان في ناس ولكن ضرب النار لسه مستمر على سياره فريده
وصل حمزه ورعد والرجاله وكان هناك مشاحنه كبيره بالسيارات
وبدات ضرب النار على السيارات واخيرا قدر حمزه السيطره على الموقف وانقاذ فريده وعام عوض
نزلت فريده تجري على حمزه بسعاده وحمزه هو الاخر….؟

 

 

حضنها حمزه ودفن راسه في عنقها ليشم عطرها الجميل.فريده انتي بخير
فريده ببكاء. كنت خايفه قوي يا حمزه خايفه
حمزه يضمها الى صدره اكثر ويطبطب على كتفها. متخافيش يا فريده انا معاكي
فريده ببكاء وتنام على كتف حمزه. اوعدني ان انت مش هتسيبني
حمزه بابتسامه. اوعدك يا فريده ان عمري ما هسيبك حتى لو انتي اللى طلبتي مني كده

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج بالقوة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى