روايات

رواية جحيم العشاق الفصل السابع عشر 17 بقلم شروق مصطفى

رواية جحيم العشاق الفصل السابع عشر 17 بقلم شروق مصطفى

رواية جحيم العشاق الجزء السابع عشر

رواية جحيم العشاق البارت السابع عشر

رواية جحيم العشاق
رواية جحيم العشاق

رواية جحيم العشاق الحلقة السابعة عشر

حماصه :ام الشعر الازرق تؤمري ياقمري
كيان :هاتلي كيسين اندومي وخد الباقي وحدفتله بوسه مصلحه في الهوا
حماصه:يختي وفري مصلحتك ياملصحجيه
كيان: حبيبي تسلم
عنود :انتي يازفته
كيان :اوف بجد بدأنا القرف من الصبح
كيان:نعم يا نبع الحنان ربنا يسامحني ايه الكذب الي علي اول الصبح ده
عنود :تعالي امسحي المطبخ واعملي الفتار عقبال م اصحي ستك رحمه وخالك فايز جاي انهارده هو وصاحبه
كيان :طب انا هقعد علي القهوة عقبال ماصحبه يغور
عنود : اعملي الي تعملي طظ فيكي أساساً
كيان: نينينيني 🙄
عنود:بتقولي حاجه

 

 

كيان:لاء انا هدخل اعمل اللبن والفطار
زين :توت توت توت توت شد حيلك ياكتكوت يااااااااااااااااااااااااا يزن يبتاااااااااااع لوچين اصحي
يزن صحي مفزوع علشان ده سر 😂🤦🏻
يزن : الله يخربيت اهلك
زين :يابتاع ٨ ملاحق بقالك سنتين في ٣ثانوي علشان تبقي مع المزه 😉
يزن :غور يا ابن بياع البرسيم
ليث جه ونط عليهم وحضنهم
ليث :بخ
جبل صحي ونط وكمل الجو المتخلف ده وقال عو
زين :انا جعان.
يزن :me too
ليث:بيتزا
جبل :يس اوف كورس.
التلاته في بق واحد :اتكلم عربي يا ابن الصاعيده
عند اسيل وزين في الغرفه
أسيل :لاء مليش دعوة هتجبلي بدالها واحده وربنا هحيط
زين:ديه واحده شكولاته
أسيل بإنهاير وقهر : وأحده بالنسابلك عادي انا مش بالنسابلي عادي طلقني يازين 🥺
زين حضنها وقال :بنتي المجنونة الي هتفضل هبله مهما كان عندها ٤٥سنه
أسيل : بحبك يا ابو العيال
زين :وانتي اكتر يا امهم وجه يحضنها دخلت عليهم بنتهم سيلا
سيلا : الحقني يابابا يلهوي ايه التحمرش العالني ده
زين :يابنت الجزمه
أسيل : مالك ياسيلا
سيلا :الي يجي علي طرفنا يستحمل قرفنا
اسيل:ايه السرسجه ديه مين الي علمك كده
سيلا:أسر وإياد

 

 

أسيل :اياد وابنه دول هيشلوني
جبل:تعالي يابت
زين واسيل شافوه وانفجروا ضحك
سيلا:انا كنت بتعلم ازاي ابقي ميكب ارتست وهو احلي واحد فينا وشكله كيوته والميكب قمر اوي عليه يادادي
زين جه من ورا جبل وضربه بالقفا ونط علي زين ابوه يتحامي فيه اظاهر انه مش الكبير ده تافه 😂
جبل :اه يابن بياع الورده
زين :قول قول كنت هتشتم ابوك كمل يامحترم ياعاقل يامهزب
ليث:خياااااااااانه
أسيل :بسسسسس بسسسسس انا مش عارفه انتوا طالعين متخلفين لمين
الكل سكت وبصلها
أسيل:اكيد لزين معلش تتعوض
العيله ده هبله احنا نروح الي العيله الي هربانه منهااا 💃💃💃💃💃
أسر وهو بيطبل علي الترابيزه وحور وإياد بيرقصوا مع بعض : سيد ياسيد عند بيت ام فاروق هاي هاي والشجره طرحت برقوق هاي هاي
حور : استني يلاااا عندي ديه لولولولولولي 💃💃😂
إياد :ايوه بقي يااوختشي
أسر :انت بتعكسها قصادي ياحج
إياد : اعدل ياض

 

 

أسر :مهي الي امي مزه
حور :تعالا نحكيله قصه حبنا العنيفه
إياد :كنا هبل بجد 😂
فلاش باك
حور :جدو وحضنته
علي :بتعيطي ليه ياحور
حور :جدو هو بجد رعد اتجوز حبيبيت إياد مريم
علي :انتي عرفتي منين
حور :يعني بجد رعد عمل كده جاوبني
علي :اه علشان ينتقم
حور :من أيييه ياجدو
علي :تعالي هكيلك وفعلاً قعد يحكلها وقالها علي فايز وكله
حور :يعني مريم حبت رعد
علي : تقريبا كرهته اكتر
حور :طيب إياد عايش
علي بصدمه:ععايشش 😳
حور :اقعد بس هفهمك وابتدت تحكيله كل الي حصل
أسيل :اياد حور ملهاش ذنب هي مكنتش تعرف
كل الي حصل ده
إياد :مش عايز اتكلم في الموضوع
أسيل :انت اتعلقت بيها
إياد سكت فطره طويله

 

 

أسيل :طب مريم مكنتش بتحبها
إياد :مريم هي حببتي حور زاي اختي
أسيل :بس مريم دلوقتي متجوزه وعلي ذمه راجل
إياد:يبقي انساها واعتبرها زاي اختي الصغيره انا طالع وطلع
حسين :شوفي ليث بعيط ليه
أسيل :ولاد الجزمه دول مجنين امي
حسين :حفيدي راجل من ضهر راجل
أسيل :وانا ادبس 🙂
وضحكوا واليوم عدي
في وقتنا الحالي في المساء الساعه الثانيه والنصف مساءً نقابل كيان في مسابقه متوسكلات كانت راكبه علي المكنه الريس ولبسه بنطلون مقطع وتيشيرت قصير وفرده شعرها الازرق وحاطه روج احمر غامق ورسمه ايلينر ازرق مع عيونها الخضراء
نغم : كيان متدخليش المسابقة ديه بيقولوا عليه محدش يقدر يغلبه

 

 

كيان:بصت للشخص ده بتحدي وعند وقالت للنغم مستحيل هي هتتحدا يعني هتتحدي مين ده اصلا علشان يقف قصاد كيان ملكه المشاكل ✌🏻😂
يجدعان اكيد مش هكمل جمله اكشن بجد 😂😂
نغم بصت ل اخوه التؤام وهو كان مستفزها جداً
نغم :كفك معانا نغلبهم
كيان :ونغلب الي خلفوهم
جدعان تفتكروا مين دول 😂😂

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم العشاق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى