روايات

رواية بنت الشارع الفصل الرابع 4 بقلم شيماء رمضان

رواية بنت الشارع الفصل الرابع 4 بقلم شيماء رمضان

رواية بنت الشارع الجزء الرابع

رواية بنت الشارع البارت الرابع

رواية بنت الشارع
رواية بنت الشارع

رواية بنت الشارع الحلقة الرابعة

بنت مايصه جت حضنت جاسر

جسور حبيبي الف مبروك كده ياخاين متقولش ليا داانا ديانا حبيبتك

نور. حبيبت مين ياسلعوه يامسلوعه ياعقربه يامعصعصه تعالي ومسكتها من شعرها وعينك ماتشوف الا النور ضرب وشتيمه وشد شعر نور عملت معاها الصح 😂😂

جاسر واقف ومنشكح وفرحان بس ميعرفش فرحان ليه باس ابعدي عنها كفايه

نور ليه ياخويا زعلان عليها ليه المعصعصع المسلوعه السلعوه اوعا كده والله لاموتها

جاسر ابعدي عنها خلاص وشال نور وبعدها عن ديانا

نور. البت دي لو قربت عليك هفر. م امها فاهم تحضنك ليه ياض انت خاطب بت هفئ ولا ايه لو قربت منك هموتها

جاسر. كل ده ليه فهميني بتغيري

نور. نعم اغير عليك لا طبعا شكلي اي وانا واقفه كده وهيا بتحضنك اي كيس جوافه ولاايه

جاسر بيجز بسنانه يعني مش حب فيا

نور لا طبعا مش حب حب اي ياابني الحب ده للعيال السيس

جاسر صبرني يارب وسابها ومشي

نور لنفسها اي ده هوا زعل ليه ده يلا يطق اما اروح البوفيه احسن جوعت

وراحت البوفيه تاكل

عند ديانا بعياط ااه ياجسمي ااه ينفع كده ياجدو الي حصل فيا ده

طنطاوي بضحك مكتوم معلش مهو انتي جيتي تحضني جاسر خطيبها

ديانا جاسر ده يبقا البوي فرند بتاعي ومتربيين سوا والمفروض يبقا جوزي دلوقتي بس انت بفا موافقتش

طنطاوي بنت احنا مش هنخلص من الحوار ده اولا جاسر مبيحبكيش ثانيا انتي متعرفيش ادب ولا حدود ولا مسؤليه متفكريش عشان بنت صديقي هجوزك حفيدي كده لا ونور تبقا بنت بنتي يعنى تحترمي نفسك وتهدي كده انا عامل اعتبار لابوكي الله يرحمه

نور. دخلت جدو حبيبي عامل اي وحشتني الشويه دول امووووواه امووواه

طنطاوي قلب جدو انتي كنتي فين يابكاشه انتي

نور جوعت ياجدو وروحت اكل

طنطاوي بلهنا ياقلب جدو انتي

ديانا جدو طنطاوي

طنطاوي نور ياقلبي لسه جعانه

ديانا جدو

نور لا ياجدو خلاص شبعت

ديانا اتنرفزت اكتر من تجاهل طنطاوي وخرجت متنرفزه

طنطاوي اي يابت يانور الدلع والسهوكه دي كلها

نور مهو مش دي هتعلم عليا وتاخد مني الواد خطيبي

طنكاوي اي ده لحقتي تتحولي لبنت الشارع ياستار عليكي 😂😂😂😂

نور اوف ياجدو مهي خرجتني عن شعوري اما اروح اشوف جسور بيعمل اي

طنطاوي ربنا يصبر جاسر ع البلوه دي 😂😂😂

خرجت نور تشوف جاسر لقته واقف مع ديانا راحت عليهم وشبكت ايدها في دراع جاسر

نور اي يابيبي كده تسيبني لوحدي وحشتني ياقلبي

جاسر فهم هيا بتعمل كده ليه

جاسر انتي وحشتيني يانور حياتي انتي مقدرش طبعا اغيب عنك يلا نلبس الشبكه وخدها وسط زهول ديانا

نور بين سننها كنت واقف ليه مع السلعوه دي هه

جاسر مهو انتي سيباني لها اعمل اي

نور طيب قرب منها كده تاني شوف هعمل اي

جاسر هتعملي اي ياعني

نور. داانا هعمل بلاوي ربنا يكفيك شرها يلا لبس الشبكه

جاسر اما ربيتك يانور معلش السهره تخلص وافرجك هعمل فيكي اي

نور في سرها بس اصبر 🤌اما وريتك النجوم في عز الظهر مبقاش نور

خلصت الحفله وكل واحد طلع يرتاح وطنطاوي حدد شهر ويتم الجواز

نور مع نفسها يعنى ايه خلاص هتجوز جاسر ده مالو جاسر شاب زي القمر وابن خالي بس دول كانو سبب ان امي اتبهدلت واتزلت وماتت ازاي اسامحهم بس امي وصت اني اسامح واعيش في عزهم طب وبهدلتي والي شوفته في الشارع

فلاش بالك نور في الشارع وقاعده بعد تعب شغل بيع مناديل في الاشارات بلطجي اي ياموزه تعالي هبسطك

نور ابعد عني ياحيوان انت

البلطجي تعالي يابت بقولك وبيشدها

جت سماح ولا ابعد عنها ياحيلتها

البلطجي انتي مالك ياسماح

سماح. البت دي في حمايتي لو قربت منها هشر. حك

البلطجي الايام بيننا ياسماح

سماح امشي يلا

نور بعياط معرفش من غيرك كنت هعمل اي

سماح بس يابت انتي زي اختي وفي حمايتي

بااااك

نور بعياط من غيرك ياسماح كنت ضعت الله يرحمك ياحبيبتي كنتي اكتر من اخت ليا وسند

تاني يوم نور لبست وحطت ميكب خفيف ونزلت تحت لقت الكل متجمع ناريمان نوري صباح الورد والياسمين ياقلبي يلا علشان تفطري عشان هنخرج

نور هنخرج فين

جاسر هتيجي معانا نروح المول نشتري لوزم الفرح

نور طيب فطرو

ديانا استنو انا هروح معاك ياجسوري تختارلي فستان للفرح ع زووقك اصله زؤؤقه حلو اوووي معرفش حصله اي في اختياره ليكي يانور زؤؤقه بقا وحش خالص

نور لسه هتتكلم

جاسر انا معرفتش اختار في حياتي اجمل من نور حبيبتي وحط ايده ع وسطها

نور تنحت 😯😯😯

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية بنت الشارع)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى