Uncategorized

رواية روح الفهد الفصل التاسع 9 بقلم شهد حربي

   رواية روح الفهد الفصل التاسع 9 بقلم شهد حربي

رواية روح الفهد الفصل التاسع 9 بقلم شهد حربي

رواية روح الفهد الفصل التاسع 9 بقلم شهد حربي

وعد شهور مع بعض
فهد فهد انت فينن
انا هنا ي روح كنتي فين
عندي مفاجأة ليك
ايي هي
انا حامل
بصدمه اي ازاي
ازاي ايي ي فهد بقولك حامل
بعصبيه وضربها بي القلم… حامل قولتي حامل ازاي وانا مبخلفش
بعيط.. فهد انت مجنون انت شكك فيا
مسكها من شعرها… مجنون دهه انا هوريكي الجنان الحقيقي
بعيط.. فهد سيب شعري فهد والله مبخونك انا مستحيل اعمل حاجه زي دي اصلا
بعصبيه.. انا كشفت من شهر والدكتور قالي مبخلفش ودلوقتي بتقولي حامل مين ابن لي فبطنك دهه انطقي
بدموع… والله ابنك طب روح اكشف تاني اكيد ف غلط
غلط الدكتور هيغلط انا هخليكي تتمني الموت وانتي عايشه وضربها
فهد فهد ونبي بلاش والله انا مبخونك سبني
ليهه ي روح ليهه انا حبيتك من قلبي عمري مقولتي عايزه حاجه وقولتلك لا عمري مخليتك تعيطي ليههه
بعيط وتعب.. انا انا عمري م عملت مفكرت اني اخونك انت هندم ي فهد طلقني وسبني ف حالي و اوعدك مش هتشوف وشي تانيي
هههه بسهوله كدهه هخليكي تتمني الموت كل يوم ودخلها اوضه وقفل عليهاا
فهد افتح فهدد هتندم ي فهد صدقني هتندم وهتجي وانا لي مش هسامحك افتح انا بكرهكك وبندم ع اليوم لي حبيتك فيه بكرهكككك
كل دهه وفهد سمع وماشه وهو متعصب ورااح بااار
…. ايي دهه فهد عااش من شافك انا قولت مش هتجي هنا تاني
ابعدي عندي دلوقتي ابعديي
بخوف حا حاضر حاضر
شرب كتير اوي ومروحش البيت
زياد.. فهد مش تلفون مقفول من امبارح وروح بردو وروحت البيت محدش رد
رنيا… مش يمكن سافرو مع بعض
زياد… لا فهد بيقولي لو هيسافر او مش جاي انا قلقان اوي عليه
رانيا… طب حاول تتصل تاني يمكن مفتوح
زياد… لا بردو مقفول الفون رن الوو مين
…. هاي ي زياد عامل ايي
زياد.. ايي ي شوشو ف ايي
رانيا… شوشو نينيننيي
…… فهد من امبارح هنا وشارب كتير اويي انا قولت اقولك
زياد… ليهه كدهه ي فهد ليههه. انا جاي سلام
رانيا… ف ايي ي زياد مالك
زياد.. فهد فهد هقولك بعدين سلام وطلع يجري
ايي ي فهد عامل ايي ومالك شربت كتير
حبيتها وهي……
لا دهه انت شربت ياما اويي انتي ي بت تعالي طلعي معايا فوق
مين دهه يبت ي شوشو دهه مز اوي
لا ملكيش دعوه بيه خلص دهه ممكن يموتك
وانا مالي يختي انا نزله اصلا عشان هيما تحت
روحي يختي لي هيما بتاعك دهه
ونزلو وسابو فهد
لا بصراحه انت عجبتني
هقتلك ي روح هقتلك بيتكلم بصوت واطي
بتقول ايي انت مش مهم المهم انك عجبتني ولسهه بتقرب زياد دخل
زياد… بتعملي ايي ابعدي كدهه
مالك دخل علينا كدهه وانت مين اصلا
انا صحبو وابعدي عنو هو شراب كتير
مش انا قولتلك يبت ابعدي عنو بلاش دهه
الله وايي يعني ي شوشو
اطلعي بره يبت
طلعه يختي طلعه
اطلعي ي شوشو هفوقو ونمشي
حاضر باي ي زيزو وطلعت
فهد فهد قوم اشرب دهه عشان تفوق
ليهه ي روح ليه
فهد اشرب واحدهه واحده وسندو عشان يقوم ايوا كده
هندمك ي رووح…
روح اكيد ف حاجه حصلت عشان كدهه شارب كتير
بعد شويهه
ان انا فين اهه وماسك دماغو
ليهه ي فهد ليهه
ليه اي
جيت هنا ليهه ومن امتهه وانت بتشرب كتير كدهه
بيتكلم وهو دايخ.. سبني ف حالي ي زياد مش ناقص هي الساعه كاام دلوقتي
الساعه 3العصر
روح انا نسيتها
مالها روح
يجاي يقوم كان هيوقع
فهد اسند عليا
وفعلا طلعو من البار وراكبو العربيه
اسرع ي زياد
عند روح..
جسمها كلو ف دم مكان الضرب
بتعيط.. بكرهكك ي فهد كلكم زي بعض كلكم.
فهد دخل البيت وهو دايخ
راح فتح الباب الاوضه وشاف روح بتعيط وجسمها كلو دم زعل عليها بس لا لا مش هضعف بيقرب
بصريخ لا لا ابعد عندي ابعددد
زياد دخل واتصدم من لي شافو
فهد انت عملت ايي انت مجنون ف حد يعمل كدهه ف مراتو
بعصبيه… متقولش مراتي دي خاينه
خاينه خاينه ازاي
هقولك ي سيدي مراتي لي انت بتقول عليها ديي حامل وانا بخلفش
يتبع…..
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!