رواية اغتصاب رحم عذراء الحلقة التاسعة 9 بقلم رحمة محمد
رواية اغتصاب رحم عذراء الحلقة التاسعة 9 بقلم رحمة محمد |
رواية اغتصاب رحم عذراء الحلقة التاسعة 9 بقلم رحمة محمد
_احكيلي كدا يحلو لي عملت كداا.
كريم بنظرت حقد : واي ال يجبرني اقولك.
حاتم وهو يلكمو:انا هقولك اي ال يجبرك يروح امك.
____________________________________
ف مطار القاهره.
تنزل بنت من الطائره ف العقد ٢٣ من عمرها، وتحمل حقيبتها..
_اسفه يا بابا اتاخرت عليك.
الاب :ول يهمك يلا اركبي.
:بتبصلي كدا لي.
الاب :شيفه ال عملتيه صح كل الفتره دي.
:بابا متقولهوش اني رجعت.
الاب :داا جوزك ازاي متقولهوش مش كفايه كدبه عليه وانا شيفو كداا.
١
:انا اتوجعت اكتر.
الاب :انتي انانيه فكرتي ف وجعك انتي لكن هو لا، انا مش هطوعك تاني فهمه.
لفت وشها النحيه التانيه وبدأت دموعها تنزل، ممكن يكون اختفها دا هو السبب ف كل ال حصل مكنش لازم تعمل كدا كانت اننيه اوي.
_________________________
مر اسبوع على كل أبطالنا بهدؤ ولكن الجي ممكن يسبب تدمير جديد..
ف قصر يونس..
غرفه المكتب
يونس :غبي معرفتيش تطلع منو ب اي معلومات..
حاتم وهو يدب على المكتب:انا هقتلوو دا ابن ال***.
يونس بذكاء:تبقى غبي لو لقتلتو وهو عندو كل المعلومات.
حاتم بعدم فهم :غبي ازايييي.
يونس :يعني هو ال معاه كل المعلومات ال محتاجنها تقوم انت قتلو هتبقى اكيد غبي.
حاتم :امال اسيبو عشان ياذيها تاني..
يونس بخبث :طب ما ياذيها اي ال مضيقك.
حاتم هو يدرك ما يقول :ها لا لا مفيش.
يونس :طب يلا عشان هتطلع انهارده وجميله هتتجنن عليها.
حاتم :أنت ناوي تعمل اي مع جميله..
يونس :هتجوز ها اكيد دي شيله ابني.
حاتم بخبث:طب وساره.
يونس وهو يضع ايدو على راسو :معتقدش ان هرجع احبها تاني بعد ال عملتو فيه، صعب اوي يحاتم، ترفض تشيل مني ابن صعب.
حاتم بابتسامه :بس انت كدا بتظلم جميله.
يونس :معتقدش، يلا بقى.
كانت جميله تجلس على الاريكه التي تتوصت الصاله الضخمة، منتفخت البطن ترتدي، فستان فضفاض من الون الاسود، وطرحه اف وايت.
تجمد يونس لبعض الوقت، هي فقط جميله رغم بطنها المنتفخه، هي شديده الجمال.
جميلة :هاا مش هنروح.
يونس :ااه ااه هنروح يلا.
__________________________________
ف العربيه.
يونس هو ينظر أمامه :غريبه ان تبقى كدا وانتي لسه ف الاول.
جميله بجمود :عادي.
يونس :لا مش عادي.
أوقف العربيه مره واحد، جعل جميله تخف للحظه.
جميله بغضب :انت ازاي تعمل كدااا.
يونس هو يمسك فكيها:صوتك داا ميعلاش.
جميله بخوف :اوعي.
وقف ينظر لها بعمق بعض الوقت، كانت المسافه بنهم منعدمه.
القه نظره على بطنها المنتفخه.
وتقدم لوضع ايدو على بطنها، انتفضت جميله من لمستوو.
نظر ل بطنها بنظره غريبه.
يونس :لازم تروحي لدكتورة عشان بطنك كبيرة بطريقه غريبه.
كانت جميله متجمده مما يحدث لها.
ف المستشفى.
دخل حاتم اوضتها وهو بيرقبها وهي قعده على السرير.
حاتم بابتسامه:بقيتي احسن انهارده اكيدد.
اسماء بتعب:ااه الحمدلله.
حاتم :الحمدلله.
اسماء :شكرا اوي على ال عملتو معايا.
حاتم بنظرت عتاب :ازاي تقولي كدا يعني، احنا بقيت اصحب ول اي.
اسماء:اكيد.
دخل محمد.
محمد هو يقبل راسها:اي ي حببتي كويسه دلوقت.
شعر حاتم بالغيرة ف شد ايدو :مش كفايه سلمات.
محمد بخبث:اه عندك حق.
اسماء لحظت توتر الجو :طب فين جميله..
جميلة بضحك:نحن هنا يست اسماء.
اسماء :اي دا بطيخه.
جميلة بحزن مصتنع : انا بطيخه، شكرا يست.
يونس بتلقئيه :بالعكس هي حلوه جدا.
جميله بصدمه :هاا
يونس :قصدي يعني بطنك معقوله.
اسماء :لا مش معقوله كبيره عن الزم دي بطن وحده حامل ف تؤام.
جميلة بصدمه :تؤام.
اسماء:اه لازم تعملي سنار عشان تعرفي.
يونس هو يمسك ايد جميله :هنعمل.
انتفضت جميله من ما فعل فهو غريب لها..
كان يرقبهم محمد بخبث.
حاتم بمرح :اخيرا هبقي عمو.
انفجرت اسماء ضحك :عمو تافه.
جميله بحزن :اسفه اوي ال انتي فيه دا بسببي.
اسماء :لا مش بسببك ي جميله.
محمد بتلقئيه :بسببها، قصدي يعني دا صدفه.
جميله بدموع :بجد شكراا انتي انقصدتي ابني.
شعر يونس بشعور غريب كان يريد الطفل من ام تاني، فكيف له ان يشعر بسعادة لكون جميله هي الام شعور بداخله يحاول ان يقاومه ولكن لماذا…
بعد ما روحو اسماء وودعوه.
___________________________
ف بيت اخر
كانت تجلس على الأرض تبكي.
كيف لها أن تبتعد كل هذا الوقت دون أن تشتق له!
فقط عندما خسرت طفله كانت تقتل من الدخل هي فقط تحطمت.
فلاش بااااك..
تعالي ندخل الكافيه دا
_اووك
جميله :استنى هنعدي سوااا.
رحمة :جميلههه خليكي مكانكككك.
وسعتها محستش بنفسي غير قدام العربيه وانا غرقانه ف دمى.
جميله بدموع :رحمه، في اي فوقي فوقي.
رحمه :ابني.
بعدها ب نص ساعه كنه ف المستشفى.
جميله بعياط :اسفه اوي.
بعديها بنص ساعه.
الدكتور :اسف.
جميله بدموع :ملها كويسة صح
الدكتور :خسرنا الحنين.
جميله بصدمه :ازايي!!!
بعد ما فقت.
رحمه بتعب :اي ي جميله.
جميله بدموع :حمدلله على سلمتك.
رحمه :متقلقيش محصلش حاجه.
جميله زاد عيطها اكتر.
رحمه :بتعيطي لى في اي، بطني فين بطني، ابني!
جميله :انا اسفه.
باكك
كل ام تفتكر ال حصل عيطها يزيد اكترر، انك تخسر ابنك شئ مش سهله على الأم بذات.
باب الاوضي خبط.
رحمه وهي بتمسح دموعها:اتفضل.
الاب :مش ناوي تقولي لجوزك انك موجوده.
رحمه :ارجوك يا بابا مش عاوزه يعرف نهائي كفايه ال حصل.
الاب:لا يبنتي.
رحمه بغموض:ف مشوار لازم اعملو الأول.
______________________________________
ف قصر جميله.
دخلت الخدامه المكتب عند يونس.
الخدامه:ف ست بره عاوزه جميله هانم.
يونس باستغراب :اطلعي نديها وانا طالع حالا.
خرج يونس ليستقبل الضيفه التي قالت عليها.
كانت تجلس فتاه تقدم منها يونس.
:اكيد انت يونس المهدي.
يونس :حسس ان شفتك قبل كدا.
:اكيد شفتني.
تنزل جميله من السللم، لتنظر وترى ضهر تلك الفتاه، فقط هي مئلوفه لها.
جميله من ورها :انتي تعرفيني.
لفة البنت.
:عز المعرفه.
جميله بصدمه ودموعع :رحمهه.
جريت لكي تمضها إليها.
رحمه بدموع :وحشتيني اوي.
جميله :والله عشان كدا اختفيتي.
بدأت تضمها بعمق والدموع تنغمر.
يونس كان بيراقب الموقف.
بعدت رحمه باستغراب:اتجوزتي،بسم الله ماشاء الله وكمان فيه نونهات.
جميله بحزن بأن عليها :لا مش متجوزه.
رحمه بصدمه :ازاي!!!
جميله :هحكيلك بعدين.
يونس :الفرح قريب اكيد هتبقى موجوده.
رحمه بصدمه اكبر :فرح،انا لازم افهم ف بنت بتبقى حامل قبل الجواز.
جميله بدموع :انا اسفه اوي..
رحمه بحزن :الحكايه دي قديمه ي جميله انسى.
ف ذالك الحظه دخل.
يتبع..
لقراءة الحلقة العاشرة : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا