روايات

رواية ملكي أنا الفصل السابع والأخير 7 بقلم ملك وائل

 رواية ملكي أنا الفصل السابع والأخير 7 بقلم ملك وائل
رواية ملكي أنا الفصل السابع والأخير 7 بقلم ملك وائل

رواية ملكي أنا الفصل السابع والأخير 7 بقلم ملك وائل

كريم: ليه يا ملك انتي مش عوزني بعد كل ده
ملك: بعيط كريم انا مش عوزاك تتمسك بوحده مشوهاا انت مستحملني ازاي
كريم قرب منها وحضنها
كريم: ليه بتقولي كده انا بحبك علشان روحك مش شكلك وانتي في الاتنين قمر
ملك بعيط: متضحكش عليا بكلمتين
كريم: رفع وشها ومسح دموعها لاء مش بضحك عليكي انتي قمر وهتتعالجي وتبقي احسن من الاول كمان صدقيني
ملك بطلت عياط: يعني انت عوزني
كريم: هز راسو
ملك عيطت تاني: انت كداب بتقول كده وخلاص
كريم: والله مش بقول كده انا عوزك طب اقولك الكبيره
ملك: قول
كريم: بحبك
ملك: ها
كريم: بحبك
ملك: عيطت كداب بتقول كده علشان متزعلنيش بس
كريم اتعصب
كريم: بقولك بحبك تقولي كداب انتي هبله
ملك: اه كداب زاي المره الاوله
كريم: والله بحبك اكتر من كده اقول اي طب اعملك اي علشان تصدقي
ملك: خلاص صدقتك
كريم حضنها: اخيرا طب مش هسمعها ولا اي
ملك بغباء: هي اي
كريم: ما تخلصي بقا
ملم: عوز اي يا كريم
كريم: قوليلي بخبك بس
ملك: بحبك
كريم: بجد تاني تاني
ملك: ما خلاص بقا
كريم: طيب صبرك عليا بس
في مكان تاني
استغفر الله ♥
كانت شيماء وجوزها مشيبن بلعربيه
شيماء:بقزلك اي تععالي نعمل اي حاجه بدل الملل ده نعمل اي خطه جديده من بتوع زمان
ـكانو بيخطفو الاطفال و يخدو مبلغ من اهلهم ويرجعوهم تاني
محمد ابو ملك يا جماعه
محمد:احنا كبار علي الكلام ده خلاص ارتاحي بقا في اخر كام يوم ليكي يا ختي
شيماء*طيب براحتك اعملها انا لوحدي
محمد اتعصب: بقولك اي انتي عوزه الناس تعرف ان احنا الي كانا بنعمل كده
شيماء: لاء بس عوزين فلوس بس
محمد: يعني كل ده مش مكفيكش ده احنا بعنا البت الي مجبناش غرها بفلوس وهي متعرفش وانتي خلاص مفيش دم
شيماء: تفكرنيش مبحبهاش ولا عمري هحبها
محمد: حرام عليكي بقا هتقولي اي لربنا
شيماء: يعني انت الي مكنتش بتكلمها ما انت كانت بتعمل كل حاجه معايه
محمد: خلاص فوقت لنفسي بقا كفايه لحد هنا انا هروح اشوف بنتي عوزه تاجي تعالي مش عوزه براحتك زكان بيبص عليها
شيماء: حاااااااسب
وعملو حدثه العربيتين دخلو  في بعض
في المستشفي
كان الدكتور خرج من عند محمد
وملك كانت قعده تعيط بره وكريم بيهدي فيها
ملك: ها يا دكتور بابا عامل اي
الدكتور: البقاء الله
ملك: انهارت وفضلت تعيط جامد كريم حضنها وقال
كريم: طب وولدتها يا دكتور
الدكتور:للاسف هتقعد علي كرسي متحرك الخبطه جت في النخاع الشوكي وقصر علي رجلها و دماغها مش ههتكون فكره كل حاجه بظبط يعني
كريم:تمام
وخد ملك بعيد
كريم:ملك بصيلي
لا رد
كريم:مسكها رفع وشها وقال
كريم:ده الي ربنا اختارو ليهم يا ملك اهدي وهو في مكان احسن دلوقتي
ملك:مش قدره يا كريم مش قدره هو اه مكانش بيحبني بس انا بحبو علشان هو ابويا وهيفضل ابويا
صلي علي سيدنا محمد ????
كريم:طيب خلاص بطلي عياط
ملك:عوزه اشوف ماما
كريم:حاضر هقول للدكتور
وفعلا دخالت ليها وشيماء اول ما شافتها
شيماء:ملك هو ابوكي فين
ملك:بابا اتوفا يا ماما
شيماء انهارت في العيط
ملك: هو في مكان احسن دلوقتي
شيماء:
وفضلو علي كده بقا
وبعد كام يوم شيماء خرجت من  المستشفي وكانت ملك معاها وفضلت قعده معاها بعد موفقت كريم طبعن وكريم كان كل يوم بيشفهم لحد ما شيماء بقت احسن من الاول كريم جاب وحده تقعد معاها وتخدمها وملك رجعت بيتها واول ما رجعت
كريم:عملك مفأجاه
ملك:اي هي
كريم:هنسافر علشان تتعالي هتعملي عمليه وهتبقي احسن من الاول
ملك:بجد يا كريم بجد هتعالج ووشي مش هيوجعني
كريم:اه يا حببتي
وفعلا فات وقت كبير جدا وملك وكريم سافرو وكان هناك الدكتور بيتابع مع ملك كل حاجه
وبعد شهر
ملك:خايفه اوي يا كريم
كريم:لاء اجمدي كده
ملك:حاضر
وفعلا ملك دخالت العمليات وفضلت جوا كتير اوي وكريم كان قلقان عليها وبعد شويه من الوقت ملك خرجت بس كانت لسه مفقتش كريم فضل معاها في الاوضه لحد ما فاقت
كريم:حمدله علي السلامه يا قمر
ملك:الله يسلامك هو هو العمليه نجحت
كريم:بصي قومي شوفي انتي
ملك:طيب قامت وقفت قدام المرايه واول ما شافت نفسها كانت بتصوت من الفرحه
ملك:انا انا اهو مش مصدقه انا اهو كل حاجه فيها رجعت زاي الاول واكتر كمان و وراحت حضنه كريم جامد كريم كان مبسوط علشان هي مبسوطه
ملك:انا بحبك اوي يا.كريم
كريم:وانا اكتر يا روح قلب كريم
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى