Uncategorized

رواية عشق التملك الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم شروق مصطفي

وصلنا المره الي فاتت لما يارا كانت بتتكلم مع كريم وبتقولو ان ابن عمها كان عايز يتجوزها وكان عمها بيعملها وحش وهي هربت بس بصت علي وش كريم لان كريم ادايق لما عرف ان هو كان عايز يتجوزها ولو مكنش وصل بدري كان زمنها ضاعت منه 
يارا بخوف …..كريم انتا كويس 
كريم بغضب لكن اتحكم فيه ……اه كويس ي حبيبيتي 
يارا بطمانان بعض الشيء…….انا حبيت اقولك بس علشان متقولش اني مش واثقه فيك 
كريم بحنان…..ماشي ي حبيبيتي روحي يلا علشان تنامي علشان انتي تعبتي اوووووي 
يارا بتعب …..حاضر هروح 
وجايه تمشي كريم وقفها 
كريم ……يارا 
يارا…..اي ي كريم 
كريم …..هو اهلك ماتو ازاي 
يارا بدموع …..ماتو في حادثه 
كريم بغموض ……بحدثه فاق من غموضه …..طب يلا روحي ومتزعلش ي حبيبيتي ماشي 
يارا بايماء …..حاضر 
وراحت يارا اوضتها وكريم فضل يفكر الحدثه دي حصلت ازاي …….
عند نها واحمد
وصلنا لحد مل نها كانت بتتخانق مع احمد علشان هي مش عايزه تطلع وصوفيا ابتسمت بشماته 
صوفيا بتلاعب …..اي ي احمد انتا محرمتش ولا اي بتخاف منها ولا اي 
احمد بغضب …..معاش ولا كان الي احمد الكلاني هيخاف منها واذا كان عليكي انتي فا انتي حسابك لسه مش دلوقتي 
صوفيا بخوف هي تعرف احمد كويس في وقت غضبه …….احمد انا لسه بحبك 
نها بجنون ……بتحبي مين ي بت انتي انتي اتجننتي اطلعي برا احمد طلعها برا 
صوفيا بمكر ……لا ي حبيبيتي البيت دا انا هعيش فيه معاكي لان احمد حبيبي مش هيسبني (صوفيا مفكره ان احمد لسه بيحبها زي الاول وهيردها بس متعرفش حاجه ????)
نها بجنون ……شدتها من شعرها وفضلت تضرب فيها اطلعي بره ي قليله الحيا اطلعي مش عايزه اشوفك احمد مش بيحبك وانتي مش مراتو انتي فاهمه 
احمد حلت ابتسامه جانبيه علي وشه وسلك ما بنهم 
احمد لي نها …..اتهدي بقا مش قلتلك روحي اطلعي فوق 
نها بغيره ……لا مش هطلع 
احمد اتصل علي الحراس يجو يخدو صوفيا ويطلعوها بره لان بعد العلقه الي خدتها من نها مش قادره تتحرك وعماله تشتم نها في سرها وتتوعدلها 
وطلعت بره مع الحراس 
ومفضلش غير نها واحمد والمازون (الي خلل ????)
نها بغضب …..ممكن افهم مين دي 
احمد ببرود ….ميخصكيش 
نها بجنون ……هو اي الي ميخصنيش واحده جايه بتقول انك جوزها دا اسمه اي دلوقتي 
احمد ….يلا علشان نتجوز 
نها بصدمه …..ي اخي انتا بارد كدا ليه وبعدين انا مش ……..
نروح عند مراد ورنا
مراد بعد ما عرف الي حصل لي رنا قرر يعاملها بحنيه (دا بجد ????????)
دخل الاوضه بتاعتها بهدوء ولقاها نايمه زي الملاك وملامحها باين عليها التعب دخل وقعد جمبها علي الكرسي وملس علي شعرها …..
مراد بحنان …..انا اسف ي رنا مش عارف عملت كدا ازاي انا اسف وهسفرك برا وهتخفي وهتبقي كويسه ي حبيبتي حس ان رنا بتفوق فا بعد عنها لان خاف عليها حالتها تددهور وطلع برا يجيب الدكتوره الدكتوره وهي جايه سمعت رنا بتعيط وبتنادي علي مراد  مراد رحلها بسرعه ودخل الاوضه لاقاها ضامه رجليها علي صدرها وبتعيط وبتنادي عليه 
مراد راح عليها وحضنها 
مراد بحنان …..هششششش اهدي ي حبيبتي اهدي كل حاجه هتكون كويسه 
رنا بتعيط …..انا بقيت عاميه ي مراد 
مراد بحزن علي حالها …..متقوليش علي نفسك كدا ي حبيبتي هتخفي ان شاء الله وفضلو يتكلمو مع بعض شويه وبعد كدا رنا نامت في حضنه وفضلت مكلبشه فيه (الي هيقول ان رنا معندهاش كرامه هي حبت مراد اووووي وهنشوف رنا تانيه في الجزء التاني ????????)
في مكان اخر 
…..معقوله يعرف ان احنا الي عملنا كدا 
التاني بخوف ……لا اكيد مش هيعرف احنا كنا مرتبين كل حاجه 
…….تفتكر بس ….يس انا خايف يعرف ان احنا الي موتناهم …
يتبع…
لقراءة الفصل التاسع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية بريئة حطمت غروره للكاتبة ميرا أبو الخير

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى