روايات

رواية عشق الشيطان الفصل الثالث 3 بقلم يمنى محمد

رواية عشق الشيطان الفصل الثالث 3 بقلم يمنى محمد

رواية عشق الشيطان الجزء الثالث

رواية عشق الشيطان البارت الثالث

رواية عشق الشيطان
رواية عشق الشيطان

رواية عشق الشيطان الحلقة الثالثة

دخلت انعام الاوضه وجدت بت كيف القمر

عشق نايمه على السرير مغمي عليها بتحاول تفوق لقت جوالها ستات يجي ٣ ستات حواليها
الا بتسرحلها شعرها والا بتنظفها من التراب والماشطه
فاقت تصرخ فيهم
عشق. بصريخ ابعدوا عني انتوا عايزين مني ايه
انعام الشغاله… يابت اخرسي انتي صوتك عالي كده ليه
دياب بيه لو سمعك هيجي يقتلك
عشق… يقتل مين ابعدوا عني انا إلا هقتله لو قربلي فاكرني جاريه عنده لا والله لو قربلي لاقتل
على فتح الباب
البت دي بت الحرامي دي بتقول ايه على والدي سيد البلد
(الحاجه فضه ام دياب محدش يقدر يكسر كلمتها )

 

 

 

انعام… مش قصدها ياست الناس
عشق.. لا قصدي ومش بخاف
قبل ماتكمل كلمتها كانت فضه ضربتها بالقلم وقعتها أرضا
فضه… اسمعي يابت انتي تخرصي ماسمعش صوتك الله قسما عظما اقطع لسانك من لغلوغه ولو مسمعتيش عني اسمعي
انا فضه بنت الحسب والنسب وام كبير البلد وسيده
فاهمه يابت انتي كلامي
عشق.. بصوت صارم وعياط وصربخ وهي تضع يدها على وشها
قصدك ام حرامي البلد ام شيخ الحراميه ام الشيطان ام الظالم ام المفتري
تقوم فضه نازله عليها بالكفوف
يانهارك اسود يابت الكلاب انتي تقولي على اسيدك كده. انتي متربتيش وانا الا هربيكي
عشق.. بصريخ ابعدي عني بامفتربه
فضه للنسوان الا في الاوضه
انا عايزه البت دي تتعلم الآداب قدام لا تنفع طبله ولا طار
النسوان.. انتي تامري باحجه
ونازلوا فوقها ضرب
وهي تصرخ تحتهم
فضه شدت المشطه الا كانت هتزوق عشق لدياب
المشطه امرك ياستي الحاجه انتي تامري
فضه… خديلي َوش البت دي
المشطه… اه بتعجب!!
فضه.. زي ماقولتلك يامرا انتي البت دي تشوفها ان كانت بت بنوت تخدي وش شرفها متبقاش
وان كانت مش بت بنوت يبقى ليه صرفه تانيه معاها
المشطه. امرك عايزه على قماشه ولا على الأرض
فضه. خاليه على الأرض ووشه بس علشان تتحمل الاهبحصلها ويحصل لأهلها
😲😲😲😲😲😲😲

 

 

 

(قصدها ياجماعه انها تاخد شرفها بس مش كله يعني تقول انها كانت شمال ومقضيها وفي نفس الوقت محافظه على نفسها حد فاهم حاجه 😂انا ك نمنوم توهت )
#بمني محمد
#عشق الشيطان
طبعا كل دا ودياب بره السرايا
وعشق صرايخها وعياطها مش واضح قوي الأول كان مسموع بس قضاها شعرها وحطه على بوقها
ااماشطه.. ياستي الحاجه البت طلعت سليمه
فضه…. اوعي تكوني كسرتي الطبق كله
ااماشطه.. لا لا ياحاجه زي ماانتي امرتي بس
بعد ثواني طبعا عشق فقدت الوعي من كتر الضرب والدم
فضه.. انعام انت ياانعام
انعام.. امرك ياستي
فضه.. تنزلي تجبلي غفير من تحت
انعام.. باستغراب هنا باحجه
فضه. ايوه بسرعه قبل مادياب بجي
نزلت انعام تنادي على الغفير
لقت بسمه اخته اختي فين ياخاله
انعام مبقتش عارفه ترد على بسمه طبطبت عليها وسكتت
وقربت على ودانها وقالتلها
اسمعي يابتي اهربي من هنا وافلتي بجلدك انا هخرجك من الباب وسفبلك اي مكان تاني غير هنا
واوعى تروحي دار اهلك علان ابوكي هيجبك تاني لدباب
بسمه. وعشق اختي
انعام

 

 

 

.. بدموع ليها رب يابنتي بس امشي انتي وافلتي بجلدك
بسمه. مابين الرفض والقبول امشي اروح فين
انعام… متخافيش ربنا مش بيسيب حد
وفعلا انعام ساعدت بسمه انها تهرب
من الباب
ونداهت علي الغفير
والفقير طلع عند فضه
……..
بسمه فضلت تجري وسط الأراضي وتجري وتجري لحد ما قعت على وشها في حفره
😲😲😲😲😲😲ومببتش عارفه تطلع وفضلت تصرخ
في بيت مسعود
فضل مسعود ياكل وبدريه في المطبخ تفكر في الأرض
وتقول دا هيبقى قبرك يامسعود وانا هدفنك هنا بأيدي
زي مابعت بناتي ياراجل ياناقص
ماهما لو بناتك حقيقي مكنتش هتعمل كده
وفضلت تفتكر هما دول بنات مين
🙄🙄🙄🙄🙄
فضه.. فهمت انا قولت ايه ومتخافش من دياب انا في ظهرك بس لو خلصتني من المصيبه دي قصدها على عشق هوزنك فلوس
غير انك هتتجوزها وغير السعد والهنا وانا وراك وفي ظهرك
الغفير.. بس دياب بيه
فضه.. متخفش من ولدي ابني مش بيعصالي امر
انا خارجه البت اهي قدامك والسرير اهوا
ملكش حجه
وفعلا خرجت

 

 

 

وفضلت في أسفل السرايا سمعت صوت صرخه عشق انبسطت اكتر
على دخول دياب من بره دورت العياط امه وااصريخ
وتقوله
اطلع شوف السافله الرخيصه بتاعتك
دياب…… شد سلاحه بدون تفاهم وطلع
😲😲😲😲😲😲😲
يانهار اسود
وهرجع اقول الجديد شديد
طاب الا بيحصل الموضوع جامد

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الشيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!