Uncategorized

رواية حب لا يفنى الحلقة السادسة 6 (معشوقة قلبي 2) بقلم روفيدا السيد

 رواية حب لا يفنى الحلقة السادسة 6 (معشوقة قلبي 2) بقلم روفيدا السيد

رواية حب لا يفنى الحلقة السادسة 6 (معشوقة قلبي 2) بقلم روفيدا السيد

رواية حب لا يفنى الحلقة السادسة 6 (معشوقة قلبي 2) بقلم روفيدا السيد

زين  :  بعد وصوله  للبيت.  هي مليكه  فين 

روفان:  طلعت تغير هدومها  وترتاح  شويه  .. وانت اطلع غير هدومك عشان نتغدا مع بعض 

زين  :  اوك..  وطلع. 

مراد  :  بقولك  يا روفي انتي اكيد  عامله  الاكل  اللي انا بحبه  صح 

روفان  :  بضحك  ..  سيبك  من الاكل  وقولي  اي اللي عمل فيك كده ????

مراد   :  اهااا اضحكي  عليا  .  ابنك  المتوحش  اللي عمل فيا كده شوفي  عمل في وشي اي خله  شوارع  مستقبلي  ضاع  يا روفي مين هتقبل تتجوزني  دلوقتي  هااا قولي انا هرفع  عليه  قضيه  . 

……… 

عند زين  وهو طالع  عند مليكه  

شاف اللي كانت قاعده  علي  جنب بتعيط.  بصوت مكتوم  عشان  محدش  يسمعها. 

زين  :  ليليان  

ليليان:  رافعت وشها  اللي كان مليان  دموع  واحمر من كتر العياط 

زين  :  راح  عندها  بلهفه  مقدرش  يداريها.   … ومسك وشها   شش… . مالك  فيكي  اي مين  زعلك  وخالكي  تعيطي  كده  قولي

ليليان  :  بشهق. انا انا مش وحشه  لدرجة  اني ابصلها  بنظرة  شفقه  والله  انا وقفها  جنبها  لاني بحبها  لاني شايفها  اختي وعاوزه تتحسن  وترجع  زي الاول  انا مكنش قصدي  ازعلها  مين والله  يا زين  …  

زين  : عرف وقتها انها بتتكلم  عن مليكه  ..   طب خلاص  بلاش  عياط  اكيد مليكه  متقصدش  انك وحشها.. انتي عارفه انها لسه متعودتش على الوضع ده وكمان نفسيتها وحشهه الفتره دي احنا لازم نتحمل كل حاجه منها الانها بتعمل كده غصب عنها.

ليليان.: انا عارفه انها في وضع صعب  والفتره.دي مش هتكون سهلة عليهاا.. انا مش زعلانه منها بلعكس انا زعلانه من نفسي انا خلتها تحس ان وقفتي جنبها.. شفقه على حالتها…  انا هحاول على قد ما اقدر الفتره اللي جايه اني مخليهاش تحس بكده تاني وهفضل جنبها لحد مترجع زي ما كانت

زين.: ببتسامه.. ايو هي دي ليو اللي اعرفها..مبتستسلمش.  .. وانا هكون متطمن على لوكا طول مانتي جنبهااا  وخصوصاً الفتره اللي جايه.

ليليان.: ليه الفتره اللي هو انت مش هتكون موجود معانا..

زين.:  عندي مهمه.. وهطلع بكره الصبح… 

ليليان.: بلهفه وقلق.وهترجع امت. 

زين.: مسألة الرجوع دي مقدرش احدد معادها لاني هرجع وقت ما مهمتي تخلص… ودلوقتي يلااا انزلي تحت عشان الغدا وانا هجيب مليكه واجي وراكى 

ليليان.: بزعل حاضر.. بس توعدني انك تخلي بالك من نفسك.. وبعدين نزلت.  ….

……………….  

عند اوضة مليكه.

زين فاتح الباب بهدوء  وراح عند مليكه اللي كانت نايمه على الارض.وحطه دماغه على  السرير. ووشها كان احمر من اسر الدموع كان منظرها يقطع القلب.

زين.  : رح عندها وباس راسها وقعد جنبهااا.. ياااه  لدرجادي انا طلعت فاشل يا مليكه مقدرتش احميكي   انتي اللي حمتيني. واخدتي الرصاصه مكاني.. انا السبب  في كل ده اما السبب  في نزول  دموعك  دي. انا اسف يا قلب اخوكي اسف. سمحيني  مقدرتش احميكي.   بس انا متاكد انك اقوى  من كل ده وهترجعي مليكه اختي اللي بتعمل فيا مقالب وتفضل تهزر وتماله البيت ضحك وفرح. …ونزلت دمعه خاينه منه. لتعلن عن انكسار جزء من قلب زين الدمنهوري.. مسحها وقام.. خرج من الاوضه.

مليكه: فتحت عيونها. لتترك العنن لدموعها كي تسقط مره اخر بعد اللي سمعتها من اخوها….    يااه يا زين انا السبب في نزول دموعك  لاول مره. في حياتك.  لدرجادي انا غاليه عندك.  المفروض انا اللي اتسف مش انت.. اللي انا عملته ده كان لازم اعمله  ولو حصل تاني كنت عملته… لاكن تصرفاتي دي غصب عني. احساس ان الكل بيبصلي بنظرة شفقه ده بيقتلني من  جوا يا زين.  .. بس اوعدك اني هحاول اتكلم مع الوضع ده عشان خاطرك انت وبابا وماما هحاول ارجع مليكه القديمه تاني اوعدك..وقامت مسحت دموعها.. ومسكت الموبيل.. 

الو  ماما ممكن تيجي تساعدني في لبسي..

……………

في الصالون  

كان الكل على سفره الاكل..

ليليان.: كانت بتحط الاكل 

مراد.: تسلم ايدك يا ليو 

فهد.: تسلمي يا حببتي… وبعدين امااال في روفان 

ليليان.  : روفي طلعت  تنزل مليكه عشان الغدا 

فهد.: طب كويس وبص نحيت السلم.. وادي  زين نزل. اهووو.. 

زين. .:  شيفكم بدأتو  الغدا من غيري

مراد.: عيب عليك يا برووو.محصلش طبعا كلنا مستنيك.. 

زين.: اها مهو واضح  … وشد الكرسي وقعد.

وروفان. ومليكه.. نزلو وراحوا قاعدو.

فهد.:  ببتسامه. اميرتي نزلت 

مراد:  قصدك بقا روفي ولا مليكه.

فهد: مليكه طبعا. 

مراد.:   بص لروفان.. راحت عليكي يااا روفي 

زين.:  بس يلااااه ملكش دعوه بي روفاني???? عشاء مرجعش واعمل فيك زي اللي عملته. في  المقر

مراد.  : لا وعلي اي.. وحط ايده على بقه.. اديني سكت…

ليليان.: بصت لي مليكه… ورحت اخدت الطبق وحطتو قدامها.. يلااا بقا يا لوكااا كلي دي اكتر اكله بتحبيها روفي عملتها..

مليكه.: بدموع.. مسكت ايد ليليان.. ليو انا اسفه على اللي قولته فوق والله مكنش قصدي انتي عارفه كده

الكل كان مستغرب من دموع و اعتذر مليكه ليليان.. وفضلوو متابعين..اما زين كان متابع ببتسامه على انته اللي مبتعرفش تزعل حدا

ليليان.: ششش.. متعتذريش.. وبعدين هو اي اللي حصل فوق  انا مش فاكره حاجه اصلااا.. يلااا يا ماما كلي عشان تاخدي ادويتك.

مليكه.: ببتسامه وفرح جوا قلبها على صديقة طفولتها همااا حقيقي فيهم شبه من بعض..  مبيعرفوش  يزعلو من حد. ولا يزعلو  حد ولو ده حصل  بيكون غصب عنهم…. حاضر هاكل

ليليان.: تاكلي الاكل كله انتي فاهمه.. 

روفان  : طب اقعدي انتي كمان عشان تاكلي يا ليو.

وبدااا الكل في الاكل

زين.: احم احم  .. يا جماعه كانت عاوز اقلكم على حاجه.

الكل بنتبه.. اتفضل 

زين.: انا الفتره اللي جايه. مش هكون موجود هنا ويمكن اطول لما ارجع. 

روفان ومليكه بلهفه يقطعوا كلامه.. ليه هتروح فين وليه هطول لما ترجع.

فهد.: مانتوا لو صبرتو لما يخلص كلام كان عرفان هيروح فين.

زين  : انا عندي مهمه.. ولازم اسافر بكره الصبح اماااا موضوع هرجع امت ده هيتراتب على الظروف اللي المهمه هتخلص بيها.

روفان.: بخوف هو مفيش غيرك يطلع المهمه دي 

مليكه: كانت بتحاول تخفي دموعها.. وبتفكر في نفسها.. معقول زين هيمشي ويسبني في الوقت اللي انا محتاجه انه يكون جنبي فيه… هو دا زين الدمنهوري هيفضل كده شغله اهم حاجه عنده…. بصت لكل  .. بعد.اذنكم انا هطلع اوضتي 

ليليان.: طب كملي اكلك

مليكه  : انا كده اكلت واكلت كتير كمان… ومشيت.

ليليان.: استني انا هاجي معاكي.. وراحت وراها

روفان.: هااا يا زين رد عليا. مفيش غيرك 

زين.،: لا طبعا فيه يا امي بس مديري كلفني بالمهمه دي واكيد انا مش هقول معلش مش هعرف اطلع عشان امي بتخاف عليا.. 

فهد.: اهدي يا روفان انتي عارفه ان ده شغله  وبعدين دي مش اول مره يسافر مالك في اي.

مراد.: وبعدين انا معاه يا روفي  متخفيش 

زين..:بصله انت مش هتيجي معايا المهمه دي  يا مراد..  وقام مشي 

مراد   :  زين  يا زين  وقام وراه يعني  اي مش هطلع معاك  المهمه  دي. 

روفان  :  شفت يا فهد  بيقول  ان مراد  مش هيطلع معاه يبقاا المهمه  دي فيها حاجه  انا خايفه  عليه اوووي..  

فهد  :  قام من علي  الكرسي وراح  عندها..  متخفيش  يا حببتي.  هيكون كويس  انتي عارفه  ابنك.. وبعدين  يمكن  هو استبعد مراد  عشان  حاجه  تانيه. 

روفان  :  لو زين حصله حاجه  صدقني  مش هقدر اكمل حياتي  والله  ..  كفايه  اللي حصل لمليكه..  

فهد  :  شش مش هيحصله  حاجه  وهيرجع  بخير  ان شاءالله.. ادعيله  وادعي لمليكه  كمان  . 

………. 

في الجنينه.عند زين  ومراد. 

مراد  :  يعني  اي مش هطلع  معاك  يا زين  

زين  :  عشان  انا مش ضامن  ارجع عايش  من المهمه  دي يا مراد  ..  ف لازم انت تكون هنا مكاني  تفضل جنب مليكه  وتقويها  عشان  تكمل العلاج. وتبقا جنب امي. وجنب فهد الدمنهوري  . هو مبيباينش  ضعفه لحد بس من جوه بيكون مكسور..  افهمني  انت لازم تفضل هنااا. 

مراد  :  يعني  ممكن  مترجعش  لا انت هترجع انت فاهم  انا مقدرش اكمل من غيرك  انت اخوياا  اللي بتسند  عليه.. وقت ضعفي.. وبعدين  انت عاوز تسبني  هنا عشان  ابقااا مكانك  .. لا تبقا  غلطان  يا ابن  الدمنهوري  . لان مكانك  محدش  يقدر ياخده  حتى  لو كانت عشان  انت هنا سند الكل يا زين…  عارف  يا زين..  احنا القلب. وانت النبض.  اللي لو وقف  القلب  يموت والحياه  كلها تقف يا صاحبي…. 

حاضر  انا هفضل هنا…  بس انت هترجع  انت فاهم  .. وسابه  ومشي

زين  :  انت مش فاهم  حاجه  ياااا مراد  مش فاهم  حاجه  خالص..  وضرب الارض  برجله 

…………..  

في غرفة مليكه 

مليكه:  يعنيي اي هيمشي ويسبني لدرجادي انا مش فارقه معاه 

ليليان. : لا يا حببتي مش كده طبعا انتي فارقه معاه وفارقه معاه  جامد.. ده انتي اختي سا هبله ده بيحبك اكتر من نفسه… بس انتي عارفه زين كويس. شغله غالي عليه.وميقدرش يقول لا.وبعدين انتي المفروض تفرحي ان اخوكي.كده بينهي الظلمين ويجيب حق الغلبان.

مليكه.: انا عارفه بس انا كانت محتاجه انه يفضل جنبي. 

ليليان.: طب ماهو جنبك.وشاورة على قلبهااا… زين موجود هنا يا مليكه موجود في قلبك انتو بنكم رابط قوي لازم تفهمي كده 

مليكه: اخدت ليليان بلحضن.. بجد انتي مفيش منك يا ليو 

ليليان.:  بحركه  مضحكه  .. امااال انا كنز للي يعرفني  … بت متخدنيش في الكلام.ولاء عشان تاخدي الدواء.

مليكه.: ده انا كنت لسه بشكر فيكي..هتخليني اغير راي ليه…

ليليان: ماشي غيري رايك بس بعد الدواء يختي  اتفضلي..الميه وخدي دواكي يلااا 

مليكه.: اعااا مر…

ليليان.: مليكه يلااا بسرعه

مليكه: اعااا شريره.. زي زين كان بيعمل معايا كده لو جالي شويه برد.

ليليان: ابتسمت.. ياااريت كلنااا نبقا زي زين.

مليكه.: اي يا ليو هي السناره غمزة ولا اي 

ليليان.: لا والله وجابت  مخده وحدفتها بيها…

…………….

في المطار.. 

كان يخرج من باب المطار شاب في قمة الوسامه.. بعيون..سمراء.مثلا ظلام الليل..  وبشره قمحية الالوان.. وجسد ممشوق ومثير للغايه…. يستطيع بنظرهواحده منه ايقاع جيش من الفتيات…

لينزل الساق من السياره عند روايته ليفتح له باب السياره….  حمدلله على سلامت حضرتك  يا ادم  بيه مصر نورة والله

ادم: تسلم.. يا عواد وراكب العربيه.. اطلع بينا على الڤيلا الاول.

عواد.: اومر حضرتك.

……….

في ڤيلاه الدمنهوري

في صباح اليوم التالي..

كان بياخد دش  عشان يحضر شنطته لسافر.. 

زين: بعد.ما خرج.. كانت عارف اني مش ههون عليكي امشي من غير.متودعيني

روفان  : كانت بتحضرله الشنطه… طبعا مش ابني ونور عيني..

زين.: راح باس دمغهاا.. يديمك ليا يا ست الكل.. 

روفان: ويديمك ليا يا حبيبي. بقولك يا زين 

زين.   : قلب زين انتي تؤمري

روفان.: انا قلبي حاسس ان المهمه دي مش زي كل مره.انا خايفه عليك اوي احنا لسه فيها ممكن تتصل  بمديرك وتعتذر منه عن المهمه دي.

زين.: انتي بتقولي اي.  طبعا لا… زين الدمنهوري مبيخفش يا امي.وبعدين دي مهمه.زي اي مهمه.

فهد: وده اللي انا قولته ليها كمان بس هي مش مقتنعه.

روفان.:يعني انتوا الاتنين صح وانا غلط.. دلوقتي عشان قلقانه على ابني ابقااا غلطانه.. انا نزله احط.الفطار على السافره عشان تفطر قبل ما تمشي…. وخرجت من الاوضه

زين.: عجبك كده اهي خرجت زعلانه.منيي

فهد.: ولا يهمك  هتزعل شويه وهتنساا..وبعدين بصراحه انا كمان قلقان عليك 

زين  : متقلقش ابنك راجل.. وبعدين ده انا ابن فهد الدمنهوري المفروض متقلقش عليا ابدااا… انت خلي بالك من  ماما ومليكه. بس 

فهد  : بتوصيني على قلبي.يلااا… بس انت عارف قلبي معايا روفان ومليكه هما قلبي.. بس نبض القلب ده هيمشي دلوقتي… ويسبني 

زين.: متقلقش هرجع مش زين الدمنهوري اللي مجرم يغلبه..

فهد.: تعرف يا زين انا كل ما ابص في عينك واشوف الشجاعه والحب ده كله بفتخر انك ابني بجد بحمد ربنا علي وجودك في حياتي وانه رزقني باابن زيك..فعلا ليها حق روفان تسميك زين الرجال..

زين..: انا اللي بفتخر اني ابن فهد الدمنهوري. واترما في حضنه.

فهد  : كفايه احضان بقااا اي عشان تفطر قبل ما تمشي 

زين  .: حضرتك اسبقني  هطمن على مليكه وارجع..

فهد.: تمام وسابه ونزل 

………… 

عند اوضة مليكه 

  .زين   : فتح الباب ودخل 

كانت نايمه زي الملايكه.. راح جنبها على السرير. وحط ايده على شعرها وفضل يمشيه…. عارف انك.زعلانه اني هسيبك في الوقت ده… بس غصب عني يا لوكا. لازم امشي ده شغلي.وواجبي..انا اقسمت قسم ولازم اوفي. بيه يا قلبي.. مهنش عليا امشي من غير ما اودعك وكمان وانتي زعلانه منيي..دي الشكولاته اللي انتي بتحبيها..  جبتهالك.. باس راسها انا همشي دلوقتي..هتوحشيني يا قلب اخوكي……وخرج من الاوضه 

.

وهو خارج بص علي الاوضه اللي جنب اوضه مليكه… اوضه ليليان…كان نفسه يشوفها قبل ما يمشي.. وبعدهلك يا زين. انت اتجننت عايز تروح تصحيها بصفتك اي..هاا عوزها تقول عليك اي….يلاا بلاش جنن وانزل…وهو نازل..سمع صوتها..كان القدر رافض انه يمشي من غير ميشوفها.. 

ليليان.: زين انت ماشي.دلوقتي و  مكنتش عايز تودعني ولا اي بس انا هطلع اصيله وجيت اودعك

زين: لا مش كده بس قالت انك نايمه دلوقتي ومينفعش اصحيكي

ليليان.  : خلاص ولا يهمك.. اهم حاجه تروح وترجع بالسلامة…

زين.: الله يسلمك.. انا هنزل 

ليليان..: زين 

زين  : نعم في حاجه 

ليليان: لا إله إلا الله 

زين: محمد رسول اللّه…وسبها ونزل…

فهد: بمكر.اي يا زين.ده كله بتطمن على مليكه 

زين.: هاا… اها بطمن علي مليكه امااال هكون بعمل اي يعني

فهد: ولا حاجه اقعد.افطر 

زين: تمام..وبدا يفطر.

وخلاص فطر واخد شنطة هدومه  وخرج..

………..

عند.زين والفريق بتاعه

سليم  : جاهزين يا رجاله 

الكل جاهزين يا فندم

سليم   : طبعا مراد مش هيقدر يطلع معكم المهمه.دي

ف انا اختارت بديل كويس عشان يحل مكانه. وهيقبلكم في مطار انجلترا.  .. زين طبعا هو قاد الفريق الكل يلتزم بكلامه واومره

الكل تمام يافندم

زين: تمام.  نتحرك بقا يا رجاله

شريف ومعتز و ماجد.. يلااا 

وبداو يتحركو لتنفيذ مهمتهم.

…………..

في ڤيلاه الدمنهوري

كان الكل قاعد في الجنينه. 

ليليان: بضحك همووت شوفتو شكل مليكه عامل ازي في الصوره دي 

روفان.: كانت بتاكل مكرونه اسبكتي ومبهدلها وشها كله راح فهد اخدلهاا صوره علطول

فهد.: اكيد مكنتش عايز اعدي الفرصه.دي 

مليكه: اضحكووو عليا اضحكووو

الحارس دخل عليهم

الحارس.: فهد.بيه في واحد بره بيقوله انه جاى من طرف زين باشا

فهد: تمام خلي يدخل

الحارس  : تمام..

روفان.: مين الي جاي من.طرف زين.ده

فهد.: معرفش بس.دلوقتي هنعرف 

ليدخل هو بطلته الطاغيه.

انا ادم الجارحى..: الدكتور اللي هيتابع حالات الانسه مليكه..

فهد: اهلا وسهلا بيك اتفضل.معايا علي المكتب

ادم  : شكرا.. وراح مع فهد . انا زين اتفق معايا عشان اتابع حالات مليكه بنت حضرتك.

فهد: اها زين قالي انك المفروض توصل بكره 

ادم: بس انا.دلوقتي هنا.

فهد  : تمام تحب تبدا مرحلة العلاج امت..

ادم:  لو من دلوقتي ياريت.

فهد: بسرعه كده 

ادم.: انا بحب ابدا شغلي بسرعه عشان اخلصه بسرعه..

فهد:  تمام  انا جاهزة كل الاجهزه اللي هتحتاجه في العلاج..  في مكان من عزل عن القصر عشان تبقا براحتك  ..

ادم: تمام انا هروح هناك دلوقتي وياريت حضرتك تبلغ مليكه تجي على هناك..

فهد.: تمام 

………….

مليكه: يعني اي هو الدكتور بتاعي

فهد: ايو ده صحاب زين وهو واثق  فيه حدا وبيقولو انه.دكتور شاطر جدااا وهتتحسني معاه بسرعه كمان

مليكه: بفرح بجد يعني هرجع  امشي تاني

فهد.: طبعا ودلوقتي يلاا عشان هو مستنيكي في البيت الخارجي.

مليكه.  : تمام. يلاا يا ليو.وديني هناك

ليليان.: يلااا واخدتها هناك.

كان واقف ومدي ضهره للباب..

ادم: شكرا لانك وصلتيها يا انسه تقدري تمشي.وبعد كده هي هتيجي وتروح لوحدها

ليليان: بس 

ادم: لو سمحتي ممكن تخرجي عشان اشوف شغلي 

ليليان: لي مليكه.. ده شكله صعب الله يكون في عونك.انا همشي 

مليكه: مش صحاب زين عاوزه يكون اي.. 

بعد خروج ليليان.. لف ادم ووشهم جه في وش بعض.

ادم ومليكه في صوت واحد… انت.. انتي 

مليكه: مستحيل اخليك انت اللي تعلاجني

ادم: هو انتي تطولي اني اعلاجك.ودلوقتي بلاش شغل عيال صغيره.. ويلا نبدا بي التمرين.

……….

في مطار انجلترا 

شريف: هو فين الاستاذ اللي هينضملنا..

زين..: اهو جه هناك اهو 

كان داخل عليهم شاب وسيم وباين عليه ملامح الجديه 

حضرت الرائد زين  الدمنهوري 

زين.: انت مازن العزيزي… طبعا 

مازن: ايو انا.. انا يشرفني اني اشتغل مع حضرتك في المهمه دي..

زين.: انا اكتر..دول اعضاء الفريق.. شريف 

شريف: هلاا

ليكمل زين: وده معتز…وده ماجد 

مازن: تشرفت..

زين: دلوقتي يلاا عشان الطياره مستنيانا.

الكل يلااا

….. 

وبعد مرور اسبوعين.

كانت مليكه تتابع التمرين مع ادم اللي كان مش راحمها خلاص بس حالاتها بدات تتحسن عن الاول 

وزين والفريق بتاعه وصل المكان اللي هيقعدوا فيه وبدو يرقبوا كل تحركات العصبه اللي مكلفينا بلقبض عليها.

اما فهد وروفان وليليان ومراد كانو بحضرو مفجاه لمليكه كا تشجيع على تقدمها الفتره اللي فاتت 

………   

شخص:كل حاجه جاهزه هنفذ امت 

شخص2.  هنفذ النهارده. ةانا اللي هنفذ بنفسي

…………

في ڤيلاه الدمنهوري 

مليكه: كانت راجعه من التمرين… هو البيت مضلم كده ليه… يا ماما يا ليو.هما راحو فين.. وفجأة لاقيت اللي بيزقه من الكرسي بتاعها….اي ده انت مين 

وهوب لاقيت الاورد اللي نزل عليها من السماء 

الكل بصوت واحد مفجاه..

مليكه: ده عشاني 

فهد: طبعا عشانك 

ليليان.: حبينا نفرحك 

مراد: اهو نكسب فيكي ثواب 

مليكه…: بس  يلاااه انت… بجد فرحتوني جدااا

روفان: لا ولسه انا عملتلك مفجاه هروح اجبها من المطبخ واجي.

في المطبخ  دخلت روفان تجيب التورته اللي كانت عاملها لمليكه. بس فجأة بابا المطبخ اتقفل وجه صوت من ورها

اي يا روفي اكيد وحشتك صح 

روفان: انتي انتي خرجتي امت من السجن 

انجي  : خرجت عشان وحشتيني وكانت لازم اشوفك..

روفان كانت لسه هتنادي فهد بس انجي كانت اسرع منها وكتمت صوتها

انجي: تؤتؤ محدش هيقدر ينقذك منيي المرادي حتي فهد  انا كل اللي حصلي بسببك انتي وفهد وعشان كده لازم اقتلك بقتلك هبقا انتقمت من فهد وكسرته..علفكره المطبخ كله بنزين.. والكبريت اهو معايا… يا حرام مش قدره تردي عليا صح…بلاش كلام كتير.  نشتغل شويه..ومسكت عود كبريت مولاع  سلام يا روفي كانتي طيبه اوووي.وكله ثواني والمطبخ كله ولع النار في كل مكان  ….

يتبع..

لقراءة الحلقة السابعة : اضغط هنا

لقراء باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية نهر موسى للكاتبة منار أحمد.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى