Uncategorized

رواية عندما يعشق القاسي الفصل الخامس 5 بقلم هدير بدر

 رواية عندما يعشق القاسي الفصل الخامس 5 بقلم هدير بدر

رواية عندما يعشق القاسي الفصل الخامس 5 بقلم هدير بدر

رواية عندما يعشق القاسي الفصل الخامس 5 بقلم هدير بدر

اثر : ممكن افهم هي عملتلك ايه علشان تعامليها كدا والا علشان هي مش بتوع النوادي بتوعك عارفه انتي لو مش امي انتي عارفه كويس هاعمل ايه 
ناديه: اه هي عصيتك عليا 
اثر بغضب: قلتلك ميت مره تتكلمي عنها باحترام 
ناديه بغيره : دي زيها زي الخدم 
اثر : دي مراتي وهاتفضل مراتي مش عاجبك اطلعي انتي برا 
ناديه : بتطرد امك علشان الجربوعه دي 
اثر بصوت عالي رج أركان الفيلا : اتكلمي عنها باحترام 
ناديه عرفت انها لو زودت من عصبيته هايطردها : ماشي براحتك خليها تنفعك 
اثر : ابعدي انتي عننا وهي هاتنفعني 
جوري باصه في الارض وعماله تعيط
اثر بصلها بحب: تعالي معايا فوق 
طلعت وراه 
قفل الباب 
اثر : ممكن تقعدي بقا وتهدي كدا 
جوري: عيطت وزادت من شهقاتها ماكنشي اصدي اخليك تتخانق انت ومامتك انا اسفه والله ماكنتيش اعرف انها هاتوصل لدرجه دي 
اثر خدها في حضنه: اياكي تقولى كدا تاني وبعدين هي غلطت ولازم تقف عند حدها وبعدين هو ينفع القمر دي يعيط كدل دا حتي عيب عليا وغمزلها 
جوري بصيت في الارض بكسوف : احم طب طب هاروح الحمام 
اثر : اتفضلي 
دخلت خدت حبوبها : يارب مش عارفه اقوله ازاى ان ماكنشي ينفع اتجوز 
طلعت وهي في صراع بينها وبين نفسها 
اثر : مالك واقفه بتفكري في ايه 
جوري: ها لا مافيش 
اثر : طيب تعالي علشان عايزك 
جوري : قعدت جنبه نعم 
اثر : عايزك دايما اول ماحد يعملك اي حاجه هنا تجيلي وخليكي عارفه اني دايما جنبك وفي ضهرك 
جوري بتلقائيه اترمت في حضنه وفضلت حضناه شويه  
اثر زود من حضنه ليها 
اثر بغمزه: طب ايه 
جوري بعدت عنه : ايه 
اثر قرب منها وباسها 
نفس جوري زاد واتصدمت وجسمها اترعش 
اثر : دي ماكنتشي بوسه بريئه 
جوري خبت وشها في حضنه 
اثر قرب منها وباسها بوسه طويله بس لاحظ ان نفسها علي جدا وجسمها شنج جامد ومش قادره تتنفس
بعد هنا بسرعه 
اثر : جوري جوري مالك فيكي ايه 
جوري ماكنتشي حاسه باللي حواليها 
اثر فضل يفوق فيها شويه 
جوري شاورتله علي العلاج 
اثر قام جابه جري وحطه في بؤها
جوري بدأت تسترجع نفسها براحه 
وبعد مافاقت 
بصتله بخوف 
اثر بقلق : بقيتي كويسه 
جوري هزيت دماغها بأه
اثر : ايه حصلك انتي تعبانه اوديكي المستشفي 
جوري بتسرع : لا لا انا بقيت كويسه 
اثر بغمزه : طب بما انك كويسه تعالي بقا 
جوري قامت جري بخوف : لا لا 
اثر بصدمه: لا ايه مش فاهم
جوري قعدت علي ركبتها وفضلت تعيط: انا مش هاينفع مش هاينفع 
اثر : مش هاينفع ايه 
جوري : انا عايزه انزل تحت ارجوك 
اثر مستغرب جدا من حالتها: طب ممكن تهدي تعالي اقعدي بس جنبي كدا 
جوري قعدت جنبه وبصتله 
اثر : انتي خايفه مني 
جوري: لا 
اثر : امال ايه بقا انتي مش مراتي 
جوري: اه بس بس 
اثر : من غير بس طلما مش خايفه ايه مانعك 
جوري : بصيت في الارض ماعرفتشي تتكلم 
اثر افتكر انها مكسوفه قرب منها تاني 
بعد عنها فاجاه 
لقي جوري تقريبا مش بتتنفس نهائي قام جري لبسها 
اثر : جوري جوجو ياحبيبتي ردي عليا 
جوري وشها اصفر جامد وشفايفها ازرقت 
شالها وجري علي السلم وركبها حط دماغها علي ركبته 
اثر : جوري فوقي ياحبيبتي علشان خاطري 
جوري سمعاه بس مش قادره ترد 
شالها ودخل المستشفي جري 
اثر : دكتور بسرعه 
الدكتورجيه بسرعه وحطوها علي ترولى 
الدكتور : اسف يا اثر بيه ماينفعشي تخش 
اثر بهستريه : ازاى يعني 
الدكتور: اهدي هي ان شاءالله كويسه بس ماينفعشي تخش 
اثر قعد برا وحاطط دماغه بين ايديه ودموعه نزلت لاول مره يارب انا ماليش غيرك قومهالى بالسلامه 
فونه رن 
اثر : ايوا 
معتز : ايه يا عريس نسيتنا 
اثر : بعياط انا لازم اقفل دلوقتي 
معتز بخضه : في ايه ياصاحبي مالك 
اثر : جوري في المستشفى 
معتز : طب اهدي اهدي قولى مستشفي ايه 
اثر : مستشفي ****
معتز : طب اهدي انا جايلك 
معتز جري عليه 
في ظرف عشر دقايق 
معتز : اثر 
اثر اترمي في حضنه : جوري هاضيع مني 
معتز : ربط علي ضهره معلشي هاتقوم بالسلامه اهدي انت بس 
اثر : يارب يارب 
فضلوا ساعه وشايفين الدكاتره دخلين طالعين عليها وأثر ميت من الخوف عليها 
الدكتور طلع 
اثر جري عليه
الدكتور : اثر بيه ممكن تتفضل معايا 
اثر مشي وراه 
الدكتور : هو حضرتك لسه ماعملتوش العمليه ليه الحاله متاخره 
اثر : عمليه ايه 
الدكتور : حضرتك ماتعرفشي ان المدام عندها …..
يتبع…..
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى