Uncategorized

رواية حب غير مقصود الفصل الخامس 5 بقلم نور علي

رواية حب غير مقصود الفصل الخامس 5 بقلم نور علي
رواية حب غير مقصود الفصل الخامس 5 بقلم نور علي

رواية حب غير مقصود الفصل الخامس 5 بقلم نور علي

ملك بعصبيه شديد:انا مش غيرانه ومش كل شويه تفكرني أن جوزنا  اتفاق بص يا مالك عاوزه أتفق معك اتفاق لو حت احنا مش بنحب بعض فاأحنااا عيشين مع بعض فالزم نحترم بعض تمام
مالك:انا جعان
 ملك بضحك وابتسامه خطفت قلب مالك مفيش اكل يا مالك????
مالك:نعم ياااختي بقولك جعان ????
ملك:حاضر يا صبر اتخل خد شاور والبس اكون جهزت ????
مالك:حاضر بس بسرعه
ملك دخلت المطبخ وجهزت الاكل كان مالك اخد شاور ولبس وطلع قعد على السفره
ملك وهي بتحط الاكل اتفضل يا استاذ مالك مش هنخلص
مالك:تسلم ايدك الاكل طحفه مش هتكلي ????
ملك:لا مش جعانه
مالك :انتي اكلتي حاجه لما جيتي؟
(حب غير مقصود بقلم نور على????)
ملك بكدب لأنها مكلتش حاجه :اهاا كلت انا نعسانه هدخل انام
مالك:تمام تصبحي على خير
ملك دخلت تنام وقرارات انها هتروح الشغل بكره بس ملهاش دعوه بلا اسمها كارما دي علشن ملك مش بتحب المشاكل وبعد التفكير نامت
ومالك نام هو التاني
يلا تصبحو على خير احللام سعيد نسبهم ينمو شويه وتعلو نروح عند ندا ????
عند ندا صحبت ملك كانت فاتحه اللاب توب وبتشوف فيديوهات عي اليوتيوب وفجاه مسدچ جتلها على فونها على الوتساب دخلت تشوف مين الي بعت الرساله الرسالة كانت عبارة عن(صاحيه ليه لحد دلوقتي)
كتبت مين هضرتك والرقم كان متصل ف رد علطول
(مش مهم تعرفي مين يالى نامي علشن عندك تدريب الصبح)
ندا استغربت وقرارت تعمل بلوك وخالص وبالفعل عملت بلوك وهي بتفكر هو مين الشخص دا
وفي صبح يوم جديد ????????
صحيت ملك اتوضت وصلت ولبست علشان  تروح التدريب وطلعت  تشوف مالك
مالك:صبح الخير والجمال والحلوه والعسل عليكي ????
ملك بابتسامه: صبح النور ????☺️
ملك:ملبستش يعني
مالك:احنا مش هنروح انهارده
ملك:احنا الي هو انا وانت ولا الشركه كلها
مالك بجديه :والشركة تخد اجازه ليه إلى هو انا وانتي طبعن
 ملك طب ليه انا هروح التدريب ومشيت وبتشور بيديها باي باي ????????
مالك بعصبيه :انتي يا بت مش قولت مش هتروحي
ملك: طب فهماني ليه
مالك:تمام ماما وبابا جين أنهارده وانتي إلى هتعملي الغدا فهمتي مش هتروحي ليه
ملك بفهم:اممم فاهمت مش كونت تقول كدا من الاول
مالك:تمام روحي جهزي نفسك وجهزي الغدا
ملك مشيت وبدأت تجهز نفسها وتجهز للأكل
ومالك دخل الاوضه يشتغل على اللاب توب
ندا صحيت اتوضت وصلت ولبست ومشيت على الشغل وكان قاسم وصل الشركه
وبدو في شغلهم وندا كانت سرحانه ف إلى حصل امبارح وعاوزه تعرف مين الشخص دا
قاسم انتبه لندا وراح عنده
انسه ندا
ندا…..
انسه ندا بكلمك
ندا بانتاها بعد مخدت بالها انو واقف
نعم حضرتك
قاسم بغضب سرحانه ف اي حضرتك 
ندا:هاا هاا لا مفيش حاجه انا تمام
قاسم وبيحول انو يكون هادي معاها ندا سرحانه في مين
ندا:نعم حضرتك بتقول اي مش في حد اقصد يعني سرحانه في صحبتي ملك وابتسمت
(بتكدب البنت دي????????
قاسم ماشي يا ندا شوفي شغلك ونتكلم بعدين ومشى
ندا فهمت هو قال اي 
ندا:هو قال نتكلم تنكلم في اي القمر دا استغفرﷲ بقاا ركزي يا ندا ركزي بتكلم مع نفسها عادي كل شخص عندو نفس جوه بيتكلم معها!!!!
ام عند ملك كانت لبست لبس جميل اوي ولفت حجبها الرقيق ونادت على مالك
 مالك :ايو جيت اهو
ملك :كل دا
مالك :ولسه هيتكلم قاطعه جرس الباب وراح فتح واتفاجاء بالي على الباب  وكان إلى قدامو ام مالك وابوه وشخص ثابت مع العلم مش بابا مالك
ملك لقتو واقف كدا رحت تشوف مالو واتفأجت هي كمان هنعرف مين جه مع أهل مالك
يتبع…
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى