روايات

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل العاشر 10 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل العاشر 10 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء العاشر

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت العاشر

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة العاشرة

بمساعدة منه سيد
الريس بغضب: انا اعرفك مين فينا روح” امو
بدر لسه هيطلع المسد”س
الريس ضرب “نار الاول علي بدر
نادين بصدمه: بدر
بدر الطلقه جت في كتفه راح ضرب طلقه جت في نص دماغ الريس
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بخوف وعياط
رجالة الريس اول لمه بدر ضرب نار
بدر بوجع: اي حد ها يتحرك من مكانه هضرب المسد” س ده كله في
بدر جه جنب نادين راح طلع حاجه صغيره من جيبه زي الكوره كده بدات تعمل دخان
بدر شد نادين وقف عند الشباك علشان ينطه
نادين بخوف: استني يابن المجنونة انا مبعرفش اعوم
لسه مخلصتش كلمتها كان بدر ونادين وقعو من الشباك في نفس الثانيه كان المكان انفجر
وقعو في البحر هما الاتنين
بدر كان ماسك في نادين بس لمه وقعو كل واحد ساب ايد التاني
بدر فضل يدور عليها تحت المياه لحد ما لقائها مغم عليها في المياه
بدر عام لحد هناك وطلع نادين علي الشط بدأ يضغط على بطنها علشان تطلع المياه بس نادين مافقتش لحد ما بدأ يعملها تنفس صناعي
نادين بدات تكح وطلعت كل المياه الي في بطنه
بدر نام علي بطنه و كان في د”م كتير علي هدومه
نادين بخوف عليه: بدر انت كويس
بدر بوجع: آه انا كويس
جه يقف كان هيقع جريت نادين عنده بسرعه
بدر بضعف: انا كو
لسه مكملش الكلمه اغم عليه
نادين بدموع:بدر فوق يا بدر قامت تدور علي حد يساعدهم ملقتش حد رجعت تاني لي بدر
نادين بعياط شديد: فوق يا بدر ما تموتش دلوقتي فضلت حوالي عشر دقايق جنب بدر
نادين جت تقوم بدر معرفتش بدر كان تقيل اووي
كل ما ترفعه يقع منها
نادين فكرت لو فضلت كده بدر هيمو”ت
قامت تدور علي حد لحد ما لقت راجل كبير شكله صعيدي
نادين بدموع: لو سمحت يا عمو ممكن تنقذ بدر هيموت مني
الراجل باستغراب: واه اي الي جابك يا بتي في المكان ده ومين بدر الي بتقولي عليه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين سكتت شويه هتقول اي
الراجل لقاها سكتت: وه اي في يا بتي مين بدر ده
نادين بدون وعي: بدر جوزي يا عمو ونبي انقذه بدر
الراجل راح معاها شاف
عبد المنعم بصدمه: واااااه ده البشمهندس بدر
نادين باستغراب: انت تعرف بدر
عبد المنعم: ايوه ده الي انقذ بنتي
استني هنا هجيب الرجاله وهاجي
عبد المنعم ماشي ونادين قعدت جنب بدر بتعيط
بعد حوالي ربع ساعه جه عبد المنعم و معاه كام راجل شاله بدر و دوه زي بيت كبير دخله كلهم اوضه
نادين بخوف علي بدر و هما بيحطوه علي السرير
براحه لو سمحت
عبد المنعم: متخافيش يا يابتى
و ناده علي شاب اسمه شهاب
شهاب: نعم يا بوي وه مين الي عمل كده في البشمهندس بدر
عبد المنعم: مش وقته يا شهاب يا ولدي طلع من البشمهندس الرصاص الاول
شهاب سخن “سكينه
نادين اول لمه شافت كده خافت و قربت من بدر
عبد المنعم: متخافيش يابتي دي علشان يطلع الرصاصه
نادين بدموع: مفيش حاجه غير دي يا عمو
شهاب: لا يا انسه
عبد المنعم بغضب: واه كيف انسه وهي مرتو
شهاب باسف: اسف مكنتش اعرف انك مرتو
جه علشان يحط السكين” ة علي الجرح
نادين بخوف: طيب ممكن براحه
شاور شهاب براسه بي ماشي
نادين مسكت ايد بدر
شهاب اول لمه حط السكين”ه علي الجرح
بدر بصوت عالي: ااااااااااااااااه
نادين عيطت جامد اول لما لقت بدر بيتألم كده
شهاب نضف الجرح كويس
هو ممكن يسخن شويه لاكن هو بقا كويس
نادين فضلت باصه لي بدر و عيونها مليانه دموع
عبد المنعم: خدي يا بتي البسي الهدوم دي انتي و البشمهندس
نادين بأحراج: انا هلبس ازاي
عبد المنعم باستغراب: وه يا بتي مش جوزك لبسيه عادي
نادين: ماشي يا عمو
خرج عبد المنعم و نادين غيرت هدومها و لبست العباية الي ادهالها عبد المنعم
نادين بكسوف جامد: اعمل اي بس ياربي اغير هدومه ازاي دلوقتي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين غمضت عينيها و بدات تلبس الهدوم لحد ما خلصت
جثته لقته سخن جابت تيشرت بتاعه وبدات تعمل كمادات لحد ما نامت جنبه من التعب
كيان اتصل بي جماعه مكس وعمل كل الي بدر قاله عليه
كيان بقلق: اتاخر اوي ليه بدر مبعتش إشارة انا هنزل ادور عليهم
بدر صحي من النوم لقا حاجه علي راسه و نادين نايمه علي الارض وراسها علي السرير
بدر جه يتحرج اتوجع: اااااااه
نادين صحيت مخضوضه: انت كويس في حاجه وجعاك
بدر بهدوء: لا انا كويس بس احنا فين
نادين: معرفش بس عمو الصعيدي هو الي جابنا هنا
بدر باستغراب: صعيدي مين
نادين: معرفش و بيقولك يا بشمهندس
بدر كان ناسي عبد المنعم
جي يقوم الباب خبط
نادين قامت عشان تفتح الباب بس وقفت علي صوت بدر
بدر بعصبيه خفيف: استني عندك انا الي ها فتح
فتح بدر الباب شاف شهاب ابن عبد المنعم
بدر افتكر اول لمه شاف شهاب
شهاب بيتسامه: كيفك دلوقتي يا بشمهندس
بدر ببتسامه: انا بقيت كويس يا شهاب
شهاب: ابوي بعتني لو احتجت حاجه انت و مرتك
بدر بزهول: مرتي
شهاب: ايوه دي كانت هتمو”ت عليك ياله روح استريح عقبال ما يحضر الغداء
بدر قفل الباب وقرب من نادين
بدر: احكيلي اي الي حصل واي الي جابنا هنا
نادين: انت لمه اغم عليك و بدات تحكيله علي كل حاجه
وبس كده
بدر قرب منها
بدر: اممم يعني انتي قلتلهم انك مراتي
نادين بتبعد عنو: آه علشان
بدر قرب منها اكتر لحد ما نادين اتخبطت في الحيطه
بدر قرب منها: علشان اي ها
نادين بتوتر: ابعد يا بدر
بدر: ليه ابعد مش انتي مراتي يبقا اعمل اي حاجه
قرب اكتر نادين غمضت عينها و بتتنفس بسرعة
بدر بعد عنها بصعوبه
اخرجي بره
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين باستغراب: بدر
بدر بعصبيه: قولت اخرجي
نادين جيه تخرج
بدر بعصبيه وصوت عالي: ناااااااادين
نادين وقفت مكانها بدر قرب منها ودخل شعرها جوه الطرحه
بدر بهدوء مرعب: لو لقيت شعرايه واحده بس طالعه مش هقولك هعمل فيكي اي
نادين بخوف: والله هو الي بيطلع لي وحده
بدر: انا قولتلك ياله اخرجي بره
نادين طلعت بره
عبد المنعم: واه خرجتي ليه يا بتي عايزة حاجة
نادين باحراج: مفيش يا عمو حبيت اساعدكم
عبد المنعم نده علي بنت
عبد المنعم: يا فرح فرح
جت بنت: نعم يا بابا
عبد المنعم: خدي مرات البشمهندس معاكم في المطبخ
فرح بابتسامه:تعالي معايا يا
نادين ابتسامه جميل زيها: نادين اسمي نادين
فرح: وانا اسمي فرح
نادين دخلت معاها المطبخ
في نفس الوقت خرج بدر راح لي الحج عبد المنعم
بدر: ازيك يا حج عبد المنعم
عبد المنعم: منيح يا بني انت كيف حالك دلوقتي
بدر بهدوء: كويس يا حج شكرا
عبد المنعم: لا شكرا علي واجب انت انقذت بنتي من الناس الي كانو خاطفينها
بدر: لو اي حد مكاني كان عمل كده
عبد المنعم: ربنا يحميك يابني و يخليلك مراتك
دي بتحبك قوي يا بشمهندس كانت خايفه عليك مننا
بدر: لي هيا عملت اي
عبد المنعم: هحكيلك
عند نادين: بس ازاي يا طنط بتتكلمو زينا وفي نفس الوقت بتتكلمو صعيدي
هاله ام فرح: علشان انا من مصر لاكن عبد المنعم من الصعيد
نادين: امممم بس اي الي جابكم من الصعيد لي هنا
فرح: علشان جدي مش موافق علي ماما فا بابا اتجوز و عاشو في القاهره
بس هي دي كل حاجه
عند بدر
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
عبد المنعم: هو ده الي حصل يابني صحيح انتم بقالكم قد اي متجوزين
بدر كان سرحان في كلامه وفاق علي صوت عبدالمنعم
بتقول حاجه يا حج
عبد المنعم: بقالكم كد لي متجوزين
بدر: شهرين يا حج
فرح: بقالكم قد اي متجوزه البشمهندس
نادين بارتباك: ها تلات شهور
فرح بابتسامة: عقبال العمر كله
بدر: احنا ها نمشي بقا يا حج
عبد المنعم بعتراض: لا انتم هتفضله معانا يومين تلاته لحد ماتكون زين
بدر: بس يا حج
عبد المنعم قاطعه في الكلام: وه ما بسش
بدر: ماشي يا حج هي فين نادين
عبد المنعم: معا الحريم في المطبخ
بدر افتكر كيان
بدح: ممكن يا حج اعمل مكالمه علشان الفون اتكسر
عبد: خود يا ولدي
بدر اتصل بي كيان
كيان: الو
بدر: كيان انا بدر
كيان: انت فين يا زعيم وفين نادين انتم كويسين
بدر:احنا كويسين هنيجي بكره وله بعد
كيان براحه: كويس انكم كويسين بس هتيجي لي بكره وله بعد
بدر: لمه اجي هقولك ماشي
وقفل مع كيان السكه
في المطبخ نادين نفسها غمه عليها و دايخه
هاله شافت نادين تعبانه: مالك يا بتي
نادين بتعب: مفيش يا طنط نفسي غمه لسه مكملتش الكلمه رجعت كل الي في بطنها
هاله شافت كده فرحت فكرت انو نادين حامل 😂
خرجت بالزغاريت
عبد المنعم: وه مالك يا ام شهاب بتزغرتي ليه
هاله: مبروك يا بشمهندس مراتك حامل
بدر بصدمه: حامل

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى