Uncategorized

رواية أحببت ابن جوز أمي الفصل الخامس 5 بقلم شروق أحمد

 رواية أحببت ابن جوز أمي الفصل الخامس 5 بقلم شروق أحمد

رواية أحببت ابن جوز أمي الفصل الخامس 5 بقلم شروق أحمد

رواية أحببت ابن جوز أمي الفصل الخامس 5 بقلم شروق أحمد

صحبوو: بس ازاي 
سيف: هقولك 
وقالو الخطه 
عند ورد
امي: استني سيف عشان لما يجي اقفلي البااب
ورد: اوف حاضرر 
امي: تصبحي على خير 
ورد: ونتي من اهل الخير 
قعده ساعتين مستنيه وفعلا جه 
ورد بغضب: خد المفتاح تاني مره عشان انا هموت ونام 
سيف كان سكران: ياختي حلوه طب امضي عل الورقه دي 
ورد بغضب اكتر: اي دي ياسيف 
سيف: ورق بعتينو بتاع الكليه اللي ف لبنان 
ورد: طيب هات 
سيف بخبث: اتفضليي 
وفعلا ورد مضت 
ورد: ينفع ادخل انام 
سيف: ينفع ومالو 
ورد: دخلت ونامت 
اشرقت الشمس 
ورد صحيت متاخرر 
امي: ياورد قوميي 
امي بردو????: ياورد يازفته قومي يخريبتك
ورد بنعاس: اي ياماما 
امي: سيف اتقدملك 
ورد: بس هو مرفوض 
امي: انزلي شوفيي 
ورد: طيب نزله 
وفعلا نزلت ورد 
سيف كان مسك دماغو مصدع
سيف: صباح الخير ياعروستي مكنتي صحيتي متاخر اكترر 
ورد: قصدك اي 
سيف: قصدي انك الورقه اللي مضتيها دي ورقه جوازنا مش ورقه كليه 
ورد قعدت تعيط 
ورد بعيط: ليه انا عملتلك اي لكلو دا 
قعدت تبكي تبكي لحد مغمي عليها 
سيف بخضه: ورد
شالها وداها اوضتها وامي جريت عليه 
امي؛ ورد حبيبتي ورد فوقي ياورد 
سيف: انا لازم ارن عل الدكتور 
امي: انت هتسالني اخلص بنتي هتروح مني 
سيف رن عل الدكتور وفعلا جه 
الدكتور: جالها انهيار عصبي بس انا عطتها حقنه مهدئ عشان لو صحيت متصرخش وتتعب 
سيف: ماشي شكرا يادكتور 
دكتور: العفيوو خلي بالكم منها 
سيف: حاضرر 
امي قعد جمبي وبتعيط 
امي: فوقي ياورد
سيف؛ تعالي ريحي انتي كمان عل سريرك عشان هي تنام براحتها 
امي: انا مش هتحرك غير وبنتي فايقه 
سيف: هتفوق بكرا الصبح تعاليلها بكرهه انا صحي متخافيش لما تصحي هندهك
امي.: ماشي يابني 
وفعلا امي مشت
سيف قعد جمبي ومسبنيش ولا نام حته 
اشرقت الشمس 
ورد بدات تفوق بس كان نام ال الكنبه سيف من التعب 
ورد: سيف 
سيف: صحيتي ياورد 
ورد بضحك: لا نايمه بس تخيلاتي هي اللي صحيت 
سيف ضحك: طيب ياختي خوفتيني عليكي 
ورد مستغربه 
سيف: قصدي انا وماما منمناش بس هي نامت بليل انا نمت عل الفجر 
ورد: شكرا ياسيف 
سيف: عل اي انتي مراتي بردو 
ورد: طيب انزلي انتي ونا هغير وهجي وراك 
سيف: طيب 
وفعلا نزلت بعد سيف سمعت صوت ناس 
ورد: ف اي مالكم صوتكم واصل لاوضتي ف حاجه ولا اي 
مرات خالي: اصلي جين نتطلبو ايدك لاادم 
ورد بصدمه: ايي 
مرات خالي: مالك مصدومه ليه 
ورد: ها لا ولا حاجه 
سيف بغيره: هي مين اللي عوزه تخدك لابنها دي 
ورد:معرفش هي متعرفش اني اتجوزت ولا اي 
سيف:ابعدي عني طيب 
ورد:هتعمل ايه
سيف:هعمل اللي لازم يتعمل 
ورد:اهدا ياسيف 
سيف مسمعش كلامها 
ودخل لمرات خالي 
سيف:ازاي حضرتك 
مرات خالي:ازيك يابني 
سيف:الحمدلله هو انتي كنتي عوزه تجوزي ورد لابن حضرتك مش كده
مرات خالي:ايوه يابني 
سيف:ورد متجوزه سيف الدمنهوري تعرفي عنو او اصح انا سيف الدمنهوري 
مرات خالي:ازاي يابني بس امها مقلتليش 
سيف:قوللها ياحماتي 
امي:هي اتجوزت سيف فعلا انا كنت عوزه اقولك
مرات خالي:طيب مفيش مشكله فرصه سعيده 
سيف بغيز:باي باي 
امي:ليه قولتلها 
سيف:امال اشوف واحد متقدم لمراتي واسكت 
امي:طيب ياسيف اركب انت وورد شفي جوزك عوز اي 
ورد؛حاضر يماما بعد اذنك 
وفعلا  دخلو الاوضه 
سيف:ازاي يجي يتقدملك دا 
ورد:هو كان بيحبني وجي يتقدم 
سيف بغيره:طيب ياورد بس هو اصلا مش هيعرف يتقدم تاني 
ورد:عارفه 
سيف:هو نتي ليه مش حباني 
ورد:عشان انا عرفت حقيقتك حقيقتك بانت ياسيف 
سيف:حقيقت اي 
يتبع…..
لقراءة الفصل السادس والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية توأمان وقلب واحد للكاتبة إيمان المهدي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!