رواية فرحة العمر البارت الرابع 4 بقلم منة علي
رواية فرحة العمر البارت الرابع 4 بقلم منة علي |
رواية فرحة العمر البارت الرابع 4 بقلم منة علي
الباب رن????????????????????
فرحه غمضت عنيها جامد بأرتياح????
عمر.. والله ماانا فاتح الا لا ابوسك هه????
فرحه فتحت عنيها جامد وبتحاول ترجع لورا اكتر بس مفيش مفر
عمر.. قرب منها وباسها من خدودها وقالها.. لاجل حلفاني …. ها اشوف الزنان اللي برا ده.. وهو طالع وقعد يشتم على اللي واقف ورا الباب..
اسر..ازيك ي عموره????
عمر… انت ايه اللي جابك يلا..
اسر..اي المعامله دي..شكلي قطعت لحظه كيدهو????❤????
عمر… ااه يا ظريف نعم عايز ايه
اسر..هقعد معاك شويه يسطا????
عمر.. يا عم مش عايزك امشي يلا مش ناقصك…..
اسر..ماشي????????ومشي
عمر… فرحه عامله نفسك نايمه… ماشي يا فرحه ماشي.. بس صدقيني مش هسكت.. وطلع علشان ينام جمبها..
فرحه قامت من علي السرير..مش هتلمسني ي عمر
عمر… ومين قالك اني هلمسك انا عايز انام مع مراتي..
انتي مين اللي حشرك في الموضوع اصلا انا ومراتي براحتنا الله….
فرحه …مراتك بقا مش انا ..عن ازنك
عمر شد فرحه.. من ايديها ووقعت عليه.. عمر الله مصلي ع النبي… طب والله امي دعيالي..
فرحه ضربات قلبها سرعت وسرحت في عينيه وفيلم هيندي كدا
عمر.. طب بقولك ايه مينفعش اخطفلي بوسه.. كده داانا… حتى غلبان والله
فرحه قامت من عليه بسرعه ومشت طلعت برا
عمر… يا بت استني بس انتي مش رومانسيه خالص كدا…
فرحه ..عمرررررر????
عمر ايه بس وزفت ايه… انتي فلصتيني..
فرحه ..ماتقربليش تاني فاهم
عمر.. على فكره مش بمزاجك وضحكلها ضحكه سمجه….
فرحه ..لا بمزاجي ..وبعدين ما تروح تتحوز حبيبت القلب وتعمل اللي انت عايزو
عمر.. لا ما هو انتي متعرفيش????
فرحه..لا والله محصليش الشرف وعرفت
عمر.. ماهو انا مش هطلقك خلاص بس هتجوزها بردو
فرحه فضلت واقفه بصالو بس عملت حاجه غصب عنها ومن غير ارادتها خارج ارادتها تماما حرقه لا اراديه…راحت رزعاه حتت قلم معتبر????????..انت اي مش بتحسس..طلقنيي..طلقني ي عمر ودلوقتي …ومحدش هيعرف ..بس كفايا عذاب بقااا????????????????????????????
عمر… اتعصب من القلم جداااا وخصوصا انو اول مره حد يضربه… ومسكها من ايديها جامد انسي يا فرحه انا هعيشك ايام سوده ومش هطلقك وهتعيشي خدامه.. تحت رجلينا يا فرحه وهتشوفي
فرحه ..رجليكوووو وهو انت فاكر انييي هقبل اشوفها حتييي????????????
عمر.. لا مهو انا قررت هجبها هنا الشقه وهتعيش معانا
فرحه …مقدرتش ترد اصلا واغم عليها في ساعتها
عمر….. فرحه.. فرحه.. قام شالها ودخلها اوضتها.. واتصل بالدكتور.. عمر.. ها يا دكتور.. الدكتور.. دي حاله صدمه وتوتر.. ياريت تهتم بيها علشان.. مبتاكلش كويس كمان.. انا كتبتلها شويه ادويه هتاخدهم في معادهم… وبقولك تاني التوتر خطر عليها
عمر.. ان شاء الله يا دكتور ودخل عليها ولاقاها نايمه زي الملاك… ولكن يا صديقي الكرامه اهم من كل شئ????وافتكر لما ضربته راح حضرلها الاكل وحطه جمبها ونزل…
فرحه صحت لقت الاكل ابتسمت وفكرها انو صالحها خلاص راحت قعدت تاكل وخلصت وقامت
وقعدت تدور عليه بعدين اتصلت عليه..الو انت فين ي عمر قلبت عليك الشقه
عمر.. فضل ساكت شويه.. وبعدين فرحه سمعت صوت نوراا.. مين يا حبيبي
فرحه بدموع..انت معاها
عمر.. وبيرد على نوراا.. دا بابا يا روحي روحي انتي اعملي حاجه اشربها عقبال مااجي..
فرحه صوت عياطها بان ..انا اسفه قاطعتك عن اللي بتعملو
عمر… طب كويس انك عارفه ااه صحيح ممكن مجيش النهارده خودي برشامك في معاده تمام وكلي انا حضرتلك الاكل سلام بقا علشان مشغول مع.. حبيبتي
فرحه ……????????????????
عمر.. وجعه صوت عياطها كان باين عليها انها بتعيط بس هي جرحته ونزلت من كرامته جامد وقرر.. انو لازم يعاقبها على اللي.. هي عملتو
نورا…. عمر اا…اانا..
عمر… في ايه يا نورا..
عمر رجع البيت… وفرحه كانت عماله تعيط ومش عارفه هي عملت كده ازاي اصلا بس هو نرفزها اوي وعمر رن الجرس
فرحه فتحت الباب واتصدمت………………
يتبع..
لقراءة البارت الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أحببت عفيفة للكاتبة آية السيد