روايات

رواية أحببت لدغة الفصل الرابع 4 بقلم آلاء عوض

  رواية أحببت لدغة الفصل الرابع 4 بقلم آلاء عوض

رواية أحببت لدغة الفصل الرابع 4 بقلم آلاء عوض

رواية أحببت لدغة الفصل الرابع 4 بقلم آلاء عوض

رامز / حلوه الفكره دي
محمد / اي خدمه
✨✨✨✨✨✨
تاني يوم الصبح سما طلعت عشان تروح الكليه وشافت رامز طالع من شقته
رامز / بقولك يا سما ممكن تيجي تمشي معايا
سما / ومتعيفش (متعرفش) تمشي لوحدك يعني
رامز / ابوس ايدك يا سما انا مش ناقص حاجه  تعالى بس امشي معايا
سما / بما اني مش مطمئنه بس يلا اهو تونسني وانا راحه الكليه
سما ورامز نزلو
✨✨✨✨✨✨✨
رامز حاول على قد ما يقدر يحط محفظته في شنطه سما من غير ما تحس وعرف الحمد لله
وأول ما شاف عسكري من بعدين
رامز بصوت عالي / حرااااميه بتسرقني في عز النهار الدنيا جرلها اي ناس يااا بوليس يا شاويش انا عايز حقي يا حكومه سرقت محافظتي يا ناس
سما بصدمه / انت بتهزي( بتهزر) صح
في ثانيه كان الشارع اتملا من صوت رامز والعسكري اجي
العسكري / في أي أي الصوت ده
رامز / سرقت محافظتي يا حكومه انا عايز حقي شوفتها وهي بتحطها في شنطتها
العسكري / انت متأكد
رامز / متأكد انا عايزك تفتش شنطتها الوقتي
سما بثقه / ايوه طبعا خد فتش بياحتك عشان تعيف (تعرف) بس انو كذاب
العسكري فتش شنطه سما ولقي فيها المحفظه
العسكري / دي محفظتك
رامز / ايوه هي
العسكري / اتفضلي معايا على القسم
سما بردح / اتفضل مين يا يوح(روح) امك
العسكري / وادي قضيه سب وقصف للعسكري أثناء عمله
سما / لا انا ايوح يكيامتي (اروح بكرامتي) احسن
سما بصت لرامز نظره غضب
ومشت مع الظابط
✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بساعتين
رامز / خلاص يا حضره الظابط انا متنازل عن القضيه
سما كانت خلاص جابت آخرها ومسكه نفسها بالعافيه عشان متنفجرش في أي حد
رامز اتنازل عن القضيه ورجع البيت جرى وسما طلعوها من القسم وهي ماشيه  كان نفسها تكون بتطير عشان توصل بسرعه
وهي طالعه على السلم
سما بصوت عالي / هو فيييين هو فيين ابن الصيمه ده
طلعت سما على شقته وخبطت جامد
سما / اطلع انا عايفه (عارفه) أنك جوه يا جباااان افتح
ام سما طلعت على صوتها
ام سما / في أي يا بت بتخبطي كده ليه
سما / سيبيني يا مااماا الوقتي
✨✨✨✨✨✨✨
عند رامز
رامز / افتحي يا ماما ومتقوليش لها اني جوه عشان احتمال تموتني
ام رامز / هببت اي يولاا
رامز / ابقى اقرائي الفتحه على ابنك يا ماما
✨✨✨✨✨✨✨
ام رامز فتحت الباب
ام رامز/ في أي يا بنتي اي إللي حصل
سما بدون استذان دخلت اوضه رامز
سما بغضب / ااه يا جبان يا غبي انا تعمل فيا كده دنا هشلفطك
سما مسكت رامز من تيشرته ونزلت فيه ضرب
رامز / خلاص والله حرمت مش هعمل كده تأني
سما / والله ما هسيبك
سما نزلت ضرب في رامز وأم سما وأم رامز بعدوهم عن بعض بالعافيه
سما ة مااسي يا يامز انا هوريك مين هي سما
✨✨✨✨✨✨✨
طلعت سما وامها
رامز / هو انا وشي متعور
ام رامز / لا ياحبيبي خرابيش صغيره خالص ????????
✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بيومين
 رامز طلع عشان يروح الكليه ولسه جاي ينزل على السلم وهوبااااااا اخد السلم على ضهره
رامز وهو بينزل السلم زوحليقه كده
رامز / اااااه يلهوييي الحقونيي
 سما كانت وراي الباب اول ما سمعت صوته طلعت علطول وفضلت تضحك عليه
سما  /عشان تبقى تلعب معايا تأني اجي أسندك يا شاطر ????????
رامز/ كان نفسه يمسك في زماره رقبتها ويموتها
رامز جيه  يقوم معرفش
رانز / اااه منك لله يا زفته انتي
سما كانت مبسوطه فيه
✨✨✨✨✨✨✨
رامز فضل اسبوع نايم على السرير مش عارف يتحرك بسبب الوقعه
رامز / اااه يا بنت الكلب انا تعمل فيا كده ااه يا ضهري والنبي ما سيبك في حالك هخليكي تلفي حوالين نفسك
✨✨✨✨✨✨✨
ام رامز / هنعمل اي في العيال ده رامز مش بتتحرك من السرير ????????
ام سما / متيجي نجوزهم ونكسب فيهم ثواب
ام رامز / اه عشان نرتاح بقا  ????????
(ملحوظه طبعا ام رامز وأم سما بقو صحاب)
يتبع…..
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى