Uncategorized

رواية ملاكي الحلقة الرابعة 4 بقلم منه حسن

 رواية ملاكي الحلقة الرابعة 4 بقلم منه حسن 

رواية ملاكي الحلقة الرابعة 4 بقلم منه حسن 

رواية ملاكي الحلقة الرابعة 4 بقلم منه حسن 

بعد ما بعت الصورة

مليكة: هو انت يا سبع البرمبة وحضرتك باعت الصورة ليه اثبات حالة????????

فهد : عشان تعرفيني كنت عايز منك خدمة انا عارف انك طيبة وقمورة وعسل وكيوت كدة و٠٠☺️☺️

مليكة : ولا انطق عايز ايه بلاش كتر الهري والرط ده سيبه لينا ياخويا????????????

فهد : ممكن تبعتيلي ملخص درس البايو فضلا وليس أمرا يا مودموزيل????????

مليكة: ايوة كدة الاحترام حلو برضو????????

فهد : طبعا لازم تكون محترم عشان الناس يحبوك????????

مليكة : ما بلاش انت قال “ميبقاش تاريخك كله فضايح وتيجي عندي تديني نصايح”????????????????

فهد : نعم ياختي فضايح ايه ان شاء الله????

مليكة : ولا متزعقش????????

فهد : طب انا بكتب ازاي بزعق????????

مليكة : ملكش دعوة برضو متزعقش????????

فهد : ممكن تبعتي????

مليكة : ماشي ياخويا????????

بقلمي (❤️منه حسن ❤️)

(مليكة بعتتله الدرس وكل واحد نام وهو بيفكر في التاني تاني يوم الصبح هي كانت لابسة دريس كشمير منقط اسود  وفوقه جاكيت جينز وخمار اسود وهو كان لابس بنطلون اسود وجاكيت جينز هو اتعمد ينزل معاها)

فهد : ايه ده يا محاسن الصدف لابسين زي بعض????????????

مليكة : لا يقلد المرء أحدا إلا لغيرته منه????????????

فهد : قنبلة تواضع☺️☺️

(راحوا الكلية مريم كانت مستنياها وعمر كان مستنيه)

مريم : ايه يا استاذة مش بدري ولا ايه????????

مليكة : انا عارفة اني اتاخرت لا يحق لوجه القمر أن يختفي عارفة والله بس مشغولة تبا التواضع اللي يوم عن يوم بيزيد????????????

مريم : قدامي يا بلوة☹️☹️

عمر : ايه ياسطي شكلك فرحان????????

فهد : لا مفيش عامل فيها مقلب بس كنت بكلمك على انك واحدة بنت وهي سمعت????????

عمر : شكلها ولعت????????

مريم ومليكة كانو ماشيين مليكة خبطت في حد

مليكة : يادي اليوم اللي مش هيعدي????????

الولد : انا آثف يا اثتاذة مكنتث اقثد????????

مليكة : هو انت????

الولد : هو انتي يا نهار اثود????

مليكة : اهدي ياعم انت مش هاعملك حاجة مع اني كنت

 عايزة امسك في حد بس يلا سماح المرة دي????????

الولد : متثكرين يا قمر????????????

مليكة : تعالالي يا روح امك انا عارفة انك مش ناوي تعديها على خير انا غلطانة اني كنت كنت كويسة معاك????????????

الولد : انا اللي قمر بالله انا آثف يا مهثأة????????

مليكة : انت بتقول ايه يلا????????

مريم : بيقولك يا مهزأة????????

مريم : نعم يا بصلة انت بتشتمني ياض????????

الولد :يا انثة يعني قمر مث نافع مهثأة مث نافع اقلك ايه????????

مليكة : غور ياض بدل ما اعورك????????

جت هبة صاحبة مليكة ومريم هي طويلة ١٧١سم ما شاء الله عيونها بني وجميلة

هبة : ايه يا جلابة المصايب عملتي ايه????????

مليكة : لا ياسطي كنت بعمل الروتين اليومي بس????

مريم : يلا يا هبة عشان البت دي هتموتني????????

( خلصوا المحاضرة وهما طالعين كان فيه واحد عمال يعاكس فيهم)

بقلمي (❤️منه حسن❤️)

الولد : ايه ده هو القمر بيطلع الصبح ولا ايه????

مليكة : والله وجيت لقدرك يا فوزي????????????

(قامت مدياه بوكس وقعته ع الارض وفضلت تضرب فيه الناس اتلمت)

واحد من الناس : ليه يابنتي كدة الواد شكله غلبان????

مليكة : لا يا عمو ده كان بيعاكس والله☺️

الراجل : يسلم اللي رباكي عشان ميعملش كدة تاني والناس نزلت ضرب فيه وخلوه يعتذرلها والمشكلة خلصت????

مليكة : نجاملكوا في الأفراح يا رجالة مش عارفة أودى جمايلكوا فين????????

هبة : يخربيتك الواد تاب على ايدك????????????

مليكة : بعد ده كله ويعملها تاني ابدااااا????

وروحوا كل واحد على بيته

مليكة : اماااااااااااااااا????????

اسماء : يخربيت امك يا شيخة انتي هتختمي على هبلي يا بنت بطني????????

مليكة : اموت واعرف مين بطني دي????????

امها : عملتي ايه النهارده يا مصيبة????

مليكة : أديت واد صايع كدة حتة علقة إنما ايه فوكس اللوكس????????

اسماء : جدع٠٠٠نعم ياختي ضربتي ولد????????

مليكة : اه ياحجة اومالو????????

اسماء : غوري من وشي الساعة دي????????

مليكة : متزعقيش طاه انا داخلة????

(دخلت غيرت وقعدت ذاكرت والليل جه)

عمر اتصل بفهد وحكالو ع اللي حصل????

فهد : والله بت جدعة????

عمر : لا يا عم انا بخاف على نفسي????????

فهد : طب يلا ياخويا روح ذاكر????

فهد قفل التليفون وطلع البلكونة بص على بلكونتها لمحها طالعة رجع لورا عشان متاخدش بالها وهي طلعت كان معاها قهوة اتصلت على مريم مردتش اتصلت على هبة مردتش

مليكة : الشامبو ضد القشرة والصحاب باعو العشرة????????????????

سمعت صوت ضحك ٠٠٠٠

يتبع..

لقراءة الحلقة الخامسة : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية حين التقينا للكاتبة شيماء جمعة.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!