روايات

رواية مغتصبي اللعين الحلقة الخامسة والأربعون 45 بقلم آلاء الرحمن

 رواية مغتصبي اللعين الحلقة الخامسة والأربعون 45 بقلم آلاء الرحمن

رواية مغتصبي اللعين الحلقة الخامسة والأربعون 45 بقلم آلاء الرحمن

رواية مغتصبي اللعين الحلقة الخامسة والأربعون 45 بقلم آلاء الرحمن

هنا خبط زين ودخل
كاان جوواه مشااعر كتير نفسه يااخدها في حضنه ويدخلها جوواها نفسه يعتذرلها ويعووضها عن كل حااجه عملها معااها
قدر اول ما شاافته داارت وشها النااحيه التااانيه
زين حااول يهدي نفسه كان حااسس انه قلبه هيخرج من مكاانه مكنش مصدق انها فاايقه قداامه وبتتحرك
زين :لوو سمحتوا عاايز اشووف مرااتي لوحدنا
كريم :حقك يا بني انت الايااام الي فاتت تعبت اووي
جت فريده تقووم قدر مسكت في ايدها ماما خليكي هنا وبدمووع مش عاايزه اشووفوا
فريده :دا جوزك يا بنتي واكتر حد بيخااف عليكي
قدر بصت لقااادر بدمووع :قااادر مش عاايزه اشووفه
قاادر قعد قداام اخته ومسك ايدها وباسها :قدر يا حبيبتي دا جووزك وعمل الي انتي بتقوولي عليه او لا لازم تسمعيه ومش كل حااجه بتشووفيها زي ما قاال اشرف ممكن تكوون صحيحه اسمعيه واديه عذر
قاادر للكل :سيبووهم لوحدهم
زين حط ايده على كتف قاادر وهو خااارج :شكرا
قاادر :حااول تصلح الي نيلته وساابه وخرج
كلهم قعدوا برا رسل كانت مدايقه من اسلوب قاادر معااها وازاي بيدي مواعظ لقدر ومش سائل في مرراته
قاادر حس انه بيظلمها حاااول يلطف الجوو
رسل تشربي حااجه
رسل هزتله برااسها بلا
قاادر قرب منها وحشتيني
رسل بصتله بلوووم
قادر حضنها من كتفها عاارف انك ملكيش ذنب وانا مبخدكيش بذنب حد زي ما بتقوولي والكلام الفااضي دا انا بس كنت مووجوع قووي يا رسل ومتعصب ومش عاايز أءذيكي بعصبيتي قدر شقي عاارفه يعني ايه يعني لمى بتتوجع الصداع بكوون هيااكلني مبكنش طاايق نفسي على شاان كده حااولت ابعد يعني مفيش حااجه من الكلام دا
رسل بعتب :ياااه يا قاادر كل دا وانت سااكت طب شاااركني قوولي انت فيك ايه ودمعت دنتا اكتر وااحد قريب مني والمفرووض العكس كماان
قاادر حس بوجعها :انا اسف ياا روحي
رسل وهي شبه الاطفاال وعد
قاادر ضحك :هتكبرري امتى بس
رسل بغيظ :ايووه طفله اوعدني
قادر :خلاص يا ستي وعد
………………………
عند زين
زين قررب لقدر والتعب باااين اوووي عليه وقدر داارت وشها لنااحيه التاانيه
زين مسك ايدها وكاانت عنيه متحجره بالدموووع
قدر بصييلي ومسك وشها في ايده وخلاها تبصله
قدر كااانت الدمووع بتنزل منها بصمت
زين بحب :وحشتيني ياا قدر اناا في الاياام الي فاتت مكنتش عااايش مكنتش بتنفس انتي نفسي يا قدر
قدر كاانت بتبصله بعتب :ليه
زين :واللهي ما عملت حاااجه واللهي مظلووم انا مستحيل ابص لحد غيرك عيووني مبتشووفش غيررك يا قدري
قدرر بدمووع :انا شفتها على حجررك
زين مسح دمووعه :انا هثبتلك كل حااجه
هنا نده لاياااس وقدر مش فااهمه هما بيعملوا ايه
زين :ايااس شغل الفيديو
زين شبك حااجه على الشاشه المووجوده
وبين مراااد وهو بيتكلم مع زيين وبيقله كل حاااجه
زين كاان مرراقب رد فعل قدر
قدر الدمووع في عنيه وحاااولت تباان جاامده
زين :خلاص يا ايااس شكرا ليك
خرج اياااس وزين قررب على قدر
قدر ايه رائيك في الي شفتيه
قدر كاانت بتبصله بألم ووجع
زين مسح دمووعها :قدر مش عاايز اشووف دمووعك دي متستااهلش حد يشووفها ولا حتى تنزل عشان حد
قدر دارت وشها عنه
زين :قدر وبعدهااالك انا ما ليش ذنب في حاااجه انا تعبت من كل حااجه انا بغيابك كنت بموووت
زين دار وشها عليه بدمووع :قدر انا بحبك
واللهي بحبك ساامحيني يا قدر
قدر كااانت بصااله بضيااع
زين حس بكده قرررب عليها يحضنها قدر حااولت تبعد
زين حس انها تايها زين مدهااش فررصه وانقض على شفايفها
وقدر شاااركته وزين جوواه اتبسط جدا كان بيقبلها وبيبث في قبلته كل مشااعره وحبه ليها
زين بعد عنها وهو باص في عنيها بحبك اوووي
قدر ابتسمت بتعب :وانا بموووت فيك
زين الفررحه ما كنتش سيعااه وقررب عليها مره تاانيه وقبلها بحب
هنا دخل قااادر لانه خااف على قدر
زين بعد عنها واتصنع البروود مش تخبط
قاادر بغيظ :طولتوا اووي خفنا على قدر
زين :اضن انها قااعده مع جووزها
قدرر خبطت زين على ايده وبدوون ما ينتبه قااادر
قدر بصووت واطي :خلاص كفاايه احرااج
زين قرب عليها عايز يغيظ قاادر :هو رزل دخل بدون ما يخبط
دخل الكل يطمن عليهم
رحااب :طمني يا بني ازيييكم
زين :متخااافيش ياا امي احنا كوويسين قووي
قدر :بصووت وااطي انا مساامحتكيش على الي قوولته زماان
زين بضحك :خلاص كفاايه قلبك ابيض
الكل كان مبسووط انهم رجعوا والدكتور دخل
الحمدلله على سلامتك يا مدام
قدر :الله يسلمك
الدكتور قااس الضغط
زين :هتخرج امتى يا دكتوور
الدكتور :هي كويسه لكن عاايزه عناايه من نووع خااص لو تقدروا تعتنوا فيها تقدر ترووح البيت
زين :متخاافش من النااحيه دي وبص على قدر انا هحطها جوا عنيا
الدكتوور ضحك :هههه ربنا يخليكم لبعض وبص على قدر جوزك دا كااان هيوديني ورا الشمس لو كان جررالك حاااجه
قدر ضحكت وبصت على زين :دا انت مش عااتق
زين بحب مسك ايدها :انا كنت مستعد اقتل الدنيا كلها لكن انتي ترجعيلي
قدر بصتله بحب
قااادر بغيره :مخلصتووش الفلم الهندي دا
قدر ضحكت عليهم
زين وكانه بيغيظ قااادر :انت ايه الي مدايقك مرااتي على فكره عندك مرااتك اعمل فيها الي عاايزه
كريم :واللهي انتو الاتنين انيل من بعض متهدوا كده
فريده سااعدي قدر تلبس وانت يا زين خلص اوراق خرووجها
زين قررب على قدر :مش هتأخر هخلص الورق واجي
قدر :زين اهدى وملكيش في قاادر
زين ضحك :هههه متخاافيش بنااغشه بس
زين خلص اوراق خرووجها ورسل وملك ساعدوها تلبس
جت تمشي زين شااالها هنا قاادر مقدرش
قادر :انت بتعمل ايه انت
زين لكريم :عمي دي مراتي متخليهووش يدخل
قدر :انت بتعمل ايه نزلني ياامجنوون
زين :من النهاارده سبت العقل وبقيت مجنوون بيكي
وبص على رسل :وانتي ايه مش تلمي جووزك وغمز قاادر وخرج
قدر ضحكت عليهم :بصت لزين انت داااهيه
زين :سيبك منه
قدر حطت دمااغها على صدرره
……………….
عند اياااس
روح البيت دخل خد شاااور وخرج كاان لابس المنشفه بس على نصه التحت
ملك كانت بدلت هدوومها ولبست قميص نووم ابيض بيبين اكتر ما بيخفي
اياااس شاافها وعينه كاانها هتطلع عليها
ملك بضحك :في ايه عينك هتطلع يا حبيبي
اياس مسكها وقربها منه انتي حلوويتي كده ليه
ملك بفخر :دا العاادي ياا حبيبي وبدللع ورقه لكن انت الي بقااالك فترره مشغوول عني
ايااس ضحك :واديني فضيتلك طب ايه وغمزها
ملك بضحك:ايه
ايااس شدها لعنده :ما تيجي
ملك :اجي فين منا هنا
ايااس شاالها بسررعه :انا هقووولك تيجي فين
حطها على السررير وبيقبلها وبيهمس بكلماااتها بهمس رقيق ليها وملك متفاااعله مععااه وهو بيتفنن في امووور هوو خبير فيهاا وبالنسباالها جديده وو
كفااايه سيبووهم ????
…………….
عند زين
دخلوا القصر زين كان حااامل قدر طلع فيها الاوضه ونزلها برفق على السرير
زين قرب عليها وقعد قداامها حمدلله على سلامتك يا رووح قلبي القصر دلووقت صار فيه رووح
هنا خبط الباااب
دخلت فريده ورحاااب
فريده عايزه حااجه يا بنتي احنا هنمشي دلوووقت ونرجعلكم بكرره
قدر :ليه يا ماما ما تخليكوا هنا النهااارده
فريده :لا يا حبيبتي ابووكي واخووكي تعبااانين تقريبا ما كانوش،بينااموا الفتره الي فاااتت
قدر :على راحتكم يا ماااما
قاادر طلع سلم على اخته وخرج
فضل زين وقدر في الاوضه
قدر انا حااسس اخووكي هيوولع فيا
قدر :انت بتغيظه قوووي
زين :لا هو الي بيكرهني لله في الله
زين :انا هاااخد شاااور واخرررج لاني تقريبا قرربت اعفن
قدر ضحكت جااامد
زين :اهو دا الي فاالحه فيه تضحكي يا بنتي انا هيبتي اختفت بسببك
قدر بحب :طيب ادخل خد شااور على شان ترتاح
زين دخل خد شاور وخرح
قدر كاانت تعبااانه وعاايزه تبدل هدوومها مش،قااادره
خرج زين
قدر :نعيما
زين بابتساامه قرب عليها وبااسها على خدها :_الله ينعم عليكي يا روحي
قدر كانت عاايزه تااخد شااور وتبدل هدوومها ومكسووفه تقوولوا لانه قليل الادب
زين حس انها عايزه حاااجه
قدر انتي عاايزه حااجه اعملك حاااجه يا حبيبتي
قدر وهي مكسووفه :عايزه طنط رحااب
زين :ليه انا اعملك الي انتي عايزااه
قدر :لا عايزاها هي
زين :عاايزه ايه قوليلي الاول
قدر بغيظ من فضووله :عايزااها تسااعدني عايز اخد شاااور وابدل هدوومي
زين ضحك برجووله :ههههه طيب مسااعدك انا انا جووزك على فكرره
قدر بخجل :لا عاايزه طنط
زين طنشها دخل الحمام ملى الباانيو ميه وصاابون
وراح لقدر وشاالها
قدر بتخبط على صدره
زين بطل غلاسه نزلني بقى
زين وهو بيرقص حوواجبه :هحمييكي يا بت وانتي تطوولي
قدر من الاحراج كاانت هتعيط
زين :خلاص خلاص بهرج معااكي
زين دخلها وسااعدها تقلع وهي مكسوفه طبعا كان نفسه ينقض عليها لكن ادااها وقتها
ونده لماامته على شان يشيل الاحراج عن قدر
دخلت رحااب الي افتكرتها قدر زين وحااولت تداري جسمها في الميه
رحااب ضحكت عليها :انا رحااب يا بنتي
قدر كاانت مكسووفه سااعدتها رحااب تلبس وخرجت وهي متعكزها على حماتها
زين بابتساامه :نعيما وغمزها
قدر اتحرجت
رحاب :انا هجيبلك تاااكلي يا حبيبتي انتي دلووقت لازمك غذا
قدر :شكرا ليكي يا طنط
رحااب :على ايه يا بنتي انتي زي رسل بالنسباالي
زين كاان بيتكلم بالمووبايل بصووت وااطي مش مسمووع خلص مكالمته وراح لقدر
قدر باستغراب :بتكلم مين بصووت واطي كده
زين قررب على شفااايفها واتكلم وحشتييييني قووي
قدر خدودها كانهم فراوله
زين :امووت بالفرااوله انا وقبلها بحب ولههفه وشووق وااضح وهي مستمتعه وحااسه بحبه ليها
هنااا فااق آسر
زين بعد عنها بغيظ :وااد فصيل والنعمه
قدر :هههههه طيب جيبه واندهلي حد يسااعدني اكيييد جيعاان
زين :اوواامرك يا قدر هاانم قدر ضحكت على منظره
رحااب جاابت الاكل وام محمد بدلت للواد هدوومه وطعمته وخرجوا
قدر :زين كل معااايا
زين :هنا هأكلك في ايدي مش هاكل معااكي بس وكلوا في جو داافي
قدر :شبعت الحمدلله
زين شاال الاكل وحطه جنب وقررب عليها بررغبه لكن انا لسى ما شبعتش
قدر بتوتر :زين انا تعباانه
زين غمزها :انتي خليكي مرتاااحه انا هعمل كل حاااجه وانقض عليها وقبلها بحب والقبله اصبحت قبلات لا نهااائيه على عنقها وجسمها وكاان كل ما تتوجع يغررقها بكلااامه المعسوول لحد ما قلعها هدوومها بالكااامل تقريبا كاانت وحشااه جدا قدر كاانت بتباادله المشااعر ذاتها لحد ماا خلص ونام على ظهره وصدره بيهبط وبيطلع ونيمها على صدرره وهي مكسووفه
زين :بحبك اووووي يا قدر وبااسها على دمااغها
هنا موباايلها ضرررب كااان قااادر
قدر :دا قاادر
زين :انسي ما ترديش
قدر :اكيييد في حااجه ولا ما يضربش دلووقت
ايووه يا حبيبي ازيك
قاادر :محمد هررب من السجن ؟؟؟؟؟؟
يتبع..
لقراءة الحلقة السادسة والأربعون والأخيرة : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى